home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:43:13 DichaelHiz Baren cykeltøj/cykelbutikker
I går kl. 17:46:45 EarnestGet Baren NBA
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
Antal Registrerede Brugere: 23539
  0 Brugere, 1006 Gæster Online.

Indlæg: 1133930 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: godrejcoimbatore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Counter Strike
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Counter Strike  (Læst 49865 gange)
DelPiero
Gæst
 
Sv: Counter Strike 1.6, steam!
« Svar #75: 08 Aug 2006, 19:40 »

Hvad med en gang cs nu?
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Counter Strike 1.6, steam!
« Svar #76: 08 Aug 2006, 19:45 »

...jeg burde næsten downloade steam igen, så jeg kan tæve jer!
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Counter Strike 1.6, steam!
« Svar #77: 08 Aug 2006, 20:29 »

Nå, drenge. Skulle der games i aften? - en halv time til en time, så er jeg også klar.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Counter Strike 1.6, steam!
« Svar #78: 08 Aug 2006, 20:38 »

Nå, drenge. Skulle der games i aften? - en halv time til en time, så er jeg også klar.

Nu skal der altså først og fremmest ses klovn!
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

DelPiero
Gæst
 
Sv: Counter Strike 1.6, steam!
« Svar #79: 08 Aug 2006, 20:43 »

Nu skal der altså først og fremmest ses klovn!

Her må jeg for en gangs skyld give Thore ret.
Men hvad med efter klovn er alle klar der?
Logged

niels1711
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Counter Strike 1.6, steam!
« Svar #80: 08 Aug 2006, 21:02 »

hvilken IP? og hvornår spiller vi? Smiley
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Counter Strike 1.6, steam!
« Svar #81: 08 Aug 2006, 22:02 »

Er i klar nu?
Så må en eller anden lige smide en ip
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

DelPiero
Gæst
 
Sv: Counter Strike 1.6, steam!
« Svar #82: 08 Aug 2006, 22:06 »

Der er vidst god stemning.
83.243.81.123:27015
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Counter Strike 1.6, steam!
« Svar #83: 08 Aug 2006, 22:23 »

NY IP; 193.192.58.62:27100
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Counter Strike 1.6, steam!
« Svar #84: 08 Aug 2006, 22:38 »

NY IP; 83.91.87.121:27015
Logged

nicky-fmk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Counter Strike 1.6, steam!
« Svar #85: 22 Sep 2006, 20:43 »

Er der nogle der er med på lidt spil?
Logged

Lutter klaphatte !

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Counter Strike 1.6, steam!
« Svar #86: 23 Sep 2006, 00:13 »

Nogen der er friske på at game nu? Smiley
Logged

F.C.K.
Gæst
 
Sv: Counter Strike 1.6, steam!
« Svar #87: 23 Sep 2006, 09:03 »

Hvad med noget CZ fra kl: 10:30 - 12:00
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Counter Strike 1.6, steam!
« Svar #88: 03 Okt 2006, 14:11 »

Til de af jer der kan lukkede ned for FM '07 i en time eller to, så vil jeg iaften prøve at få et cs-hold eller to op. Måske en 4on4 ? Friske?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Counter Strike 1.6, steam!
« Svar #89: 03 Okt 2006, 15:43 »

Til de af jer der kan lukkede ned for FM '07 i en time eller to, så vil jeg iaften prøve at få et cs-hold eller to op. Måske en 4on4 ? Friske?

Muligvis.. Men kun hvis jeg kan lukke FM ned Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010