home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 745 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  (Pause) Legend - Anders Nielsen
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: (Pause) Legend - Anders Nielsen  (Læst 35128 gange)
Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #30: 12 Dec 2008, 15:16 »

Flot update. Syndt det gik skidt med Haka. Der er vel også en retur kamp? Men det vil ikke skade med nogle flere linjer om kampene. Giver altid en bedre læsning. Wink

Bryder mig ikke så meget om dine billeder. De har en sjov størrelse og ser ikke så godt ud til layoutet. Bare skriv hvis du vil have noget hjælp der, så vil jeg gerne give en hånd.

Keep it up! Wink

Vedr. dit spørgsmål:

Har du billederne liggende på din computer, for så er det jo ikke meget mere end bare at få dem ind i et billedprogram og redigere lidt på størrelsen, og så uploade dem.
Logged

former zoesuckins

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #31: 12 Dec 2008, 15:21 »

Er der ikke noget med, at man skal have dem smidt ind et eller andet sted på nettet, og derfra uploade dem til bloggen? Eller kan det gøres direkte fra mine dokumenter?

Angående billedstørrelsen, så bliver de enten voldsomt store, eller meget små. Og jeg synes de små var mere passende en billeder af overdimensioneret størrelse. Når jeg skriver [img width:x height:y][/img], så bliver de aldrig særlig pæne, men ændrer mine værdier, så billedet bliver grimt. Hvordan kan jeg slippe for det? Altså at siden ikke af sig selv ændrer billedstørrelsen i stedet for at lave billedet i de pixels jeg selv gerne vil have?
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #32: 12 Dec 2008, 15:23 »

Er der ikke noget med, at man skal have dem smidt ind et eller andet sted på nettet, og derfra uploade dem til bloggen? Eller kan det gøres direkte fra mine dokumenter?

Angående billedstørrelsen, så bliver de enten voldsomt store, eller meget små. Og jeg synes de små var mere passende en billeder af overdimensioneret størrelse. Når jeg skriver [img width:x height:y][/img], så bliver de aldrig særlig pæne, men ændrer mine værdier, så billedet bliver grimt. Hvordan kan jeg slippe for det? Altså at siden ikke af sig selv ændrer billedstørrelsen i stedet for at lave billedet i de pixels jeg selv gerne vil have?

Jo, sådan gør jeg hvert fald med billeder. F.eks. tinypic.com er en god side til det.

Hvis du putter billedet ind i et billedprogram kan du lave det til den størrelse du vil og så igen uploade det, så du kan få det herind.
Logged

former zoesuckins

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #33: 12 Dec 2008, 15:26 »

ok!

Skal på arbejde nu, så vi må se resultatet af mit forsøg når jeg kommer hjem!

Så prøver jeg at uploade et ss fra spillet, som er færdigredigeret
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #34: 13 Dec 2008, 11:27 »

Rutschebane?


Netop som Anders Nielsen havde overbevist alle om, at han er den rette træner for FCK, så løber han ind i endnu en nedtur. Nielsens udvalgte formåede ikke at besejre OB, som de gæstede hjemme i Parken. Et iskoldt mål af Djibi Fall afgjorde kampen i første halveg. Og på trods af at have været spilstyrende i langt det meste af kampen var FCK aldrig rigtig farlige. Skuffende for fans af Byens Hold.

'Jeg ved ikke hvad der sker i øjeblikket. Vi spiller enormt godt, men resultaterne udebliver. Jeg kan ikke tillade mig at være utilfreds med drengenes indsats, kun deres totale mangel på effektivitet', udtaler Anders Nielsen og slutter: 'Jeg holder stadig på, at vi vinder ligaen i år. Det SKAL vi. Men lige nu er det vigtigste at vi begynder at score mål igen..'

Efter kampen kommenterede også Laursen på kampens resultat:
'det var ikke godt nok fra vores side. Jo, vi havde alt spillet, men hvad fanden hjælper det, hvis vi ikke kan putte den ind i målet? Jeg havde selv en fæl afbrænder på hjørne, og det er simpelthen ikke godt nok.. Der er ikke andet at gøre, end at knokle videre'
Mener du Anders Nielsen skal ændre sin spillestil?
'Nej, på ingen måde. Vi har alt spillet, men vi scorer ikke nok. Vi skaber masser af chancer, men vi scorer ikke. Det er ikke Anders' skyld, men derimod vores egen', slutter Laursen.

Stillingen i ligaen efter 5. spillerunde (to kampe er endnu ikke spillet):






Jeg forsøger at smide et billede op med størrelsen 500*210, men af en eller anden grund transformeres koden om til et, hvor billedet er 250*105. Altså halveres størrelsen. Hvorfor i al verden gør den det? Jeg har forsøgt at modarbejde det ved at fordoble den originale værdi, men intet held ved det. Jeg har her smidt koden op, samt hvad den ændres til (de yderste hæfteklammer er fjernet, så I kan se stien):

img width=500 height=210]http://i719.photobucket.com/albums/ww199/Witschas/Tabel5spillerunde08.jpg[/img

img width=250 height=105]http://i719.photobucket.com/albums/ww199/Witschas/Tabel5spillerunde08.jpg[/img

Nogen der kan hjælpe??
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #35: 13 Dec 2008, 12:10 »



Med røven i vandskorpen

FCK kom ud i en unødvendigt spændende kamp mod FC Haka. Haka kunne tage en føring med til Parken på 2-1, efter FCK i dén grad underpræsterede på finsk grund. Men til trods for den dårlige kamp var der ikke den store tvivl om hvem der skulle vinde på denne lune aften i København.
Og FCK kom da også godt fra start, og spillede med det, for Anders Nielsen, meget karakteristiske høje pres. Der blev lukket rigtigt af bagtil, hvor Haka's to angribere Lehtinen og Väisänen ikke fik meget at arbejde med. Det var dog først i 2. halveg en scoring kom i hus, da Morten Nordstrand bankede den i kassen efter 59 minutter. Parken gyngede, da det betød at klubben var videre på udebane mål. Men jublen varede kun et kvarter, hvorefter Filip Laukkanen scorede til 1-1. Man anede nervøsiteten blandt de københavnske løver, men i stedet for at give op viste de stor gejst, da Anders Nielsen smed holdet frem i et massivt angrebspres. Med en vovet 3-2-2-3-formation lagde løverne sig som et tæppe over Haka's forsvar, der kæmpede for at klare sig igennem de sidste minutter. Men i overtiden lykkedes det Nordstrand for anden gang at sende bolden i netmaskerne bag Hakas målmand. Ekstasen var tydelig på FCK-bænken.
Men dette betød, at kampen måtte i forlænget spilletid. Hvor Haka forsøgte at trække tiden, så holdene kunne komme ud i en straffesparkskonkur rence, valgte FCK i stedet at bibeholde presset. Endvidere blev Danni Jensen, der viste sig at løbe med hovedrollen, skiftet ind i stedet for Ulrik Laursen, der ellers havde spillet en brav kamp. Det københavnske pres gav utallige chancer, men bolden ville tilsyneladende ikke ind, før den kun 19 år gamle Danni Jensen satte sin inderside på. Efter hvad der føltes som 117. skudforsøg lykkedes det i det 117. minut Jensen at skrue bolden fra kanten af feltet op i sammenføjning ved bagerste stolpe. Manninen i Hakas mål var chanceløs.
Dermed endte kampen 3-1 i FCKs favør, og de kan glæde sig over avancement til UEFA Cupens 1. runde.

'Danni vil nok blive tilbedt som en Messias i vores fankredse i den næste tid, kan jeg forestille mig', sagde en meget træt, men glad, FCK træner Anders Nielsen. 'Den her kamp tror jeg aldrig jeg vil glemme. Den var så uhyre spændende. Men jeg er meget glad for kampen alt i alt, til trods for Laukkanens mål. Drengene viste høj moral og masser af vilje i kampen. Og så glæder det mig at se, at de har fysikken til at spille i så højt tempo og med et så højt pres i to timer. Virkelig godt af drengene!'

Men var det ikke lidt risikabelt at sætte Danni Jensen ind, når man havde en Atiba Hutchinson på bænken?

'Nej, det synes jeg ikke. Danni har vist mig igennem den seneste tid, at han kan konkurrere med alle på holdet. Det overrasker mig, for som sådan var jeg ikke imponeret over ham i starten. Der var han bare en lille spinkel fyr der kunne løbe hurtigt, men han har virkelig været god. Da Sionko blev skadet fik han chancen, og den greb han'

Men hvorfor spillede du ham som angriber, når du kunne have rykket Sionko op foran i  stedet?

'Fordi jeg synes Danni er en spiller der kan begå sig oppe foran. Langt bedre end som højre back. Sionko er god oppe foran, men hans evne til at trække ind i banen ville faktisk gøre, at vi havde 4 angribere, i modsætning til Danni Jensen, der ville have løbet ned af fløjen og lagt indlæg. Og nu er deres forsvarsspillere bare bedre på hovedet end vores angribere, så det ville være formålsløst'


Så der var en kløgtig bagtanke med det hele?

'Var du i tvivl om det?', sluttede Anders Nielsen med et smil.


Danni Jensen, du scorede dit første officielle mål i FCK-trøjen i aften. Hvordan føles det?
'Ufatteligt! Simpelthen! Jeg er superglad for at få chancen af Anders. Én ting er at score sit første mål, men når det så er et så vigtigt mål, så er man jo i den syvende himmel!', sagde matchvinder Danni Jensen


Også på den jyske hede skete der små mirakler i aften, da FC Midtjylland slog Hertha Berlin med 2-1. Som i den første kamp var det kun midtjyske spillere der kom på måltavlen. Således scorede Baba Collins to mål på tre minutter i første halveg, mens Kristijan Ipsa scorede et selvmål i anden halveg.
Midtjylland videre 4-2 sammenlagt.

De øvrige danske resultater:
Pelister - Brøndby 0-1 (Brøndby videre 4-1 sammenlagt)
FC Nordsjælland - Røde Stjerne 1-1 (Røde Stjerne videre 2-1 sammenlagt)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #36: 13 Dec 2008, 12:29 »



UEFA Lodtrækning

Efter dagens lodtrækning stod det klart hvem de 4 danske hold (Brøndby, FCK, FC Midtjylland og Aab, der tabte i 3. kval runde i Champions League) skal møde i UEFA Cup'en.

FC Midtjylland skal møde serbiske Partizan, og første kamp er på den jyske hede.
Brøndby skal ud i en svær kamp, når de hjemme tager imod hollandske Ajax Amsterdam.
Aab får den nok sværeste kamp af de danske hold. De skal gæste Valencia fra Spanien.
FCK, der var seedet til lodtrækningen, skal vise deres styrke imod schweiziske Zürich.

'Jeg synes vi skal gå efter at få 2 danske hold videre til gruppespillet', vurderer Anders Nielsen og fortsætter, 'Vi skal videre. Ingen tvivl om det. Zürich er gode, men set over to kampe bør vi være dem overlegne. FC Midtjylland kan også slå Partizan, især hvis de fortsætter deres spil mod Hertha. Brøndby kan også slå Ajax, især hvis de rammer dagen, men det bliver to meget svære kampe. I Valencia tror jeg Aab har mødt deres overmænd. Den duel skal vi, altså Danmark som fodboldnation, ikke regne med at få noget med hjem fra. Men man kan da naturligvis håbe! Der sker overraskelser hver uge i fodbold!'

Det bliver spændende at se, om de danske hold kan præstere det der kræves, så vi kan blive repræsenteret i UEFA Cupens gruppespil.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #37: 13 Dec 2008, 13:21 »

Dejligt med en masse updates og det ser da også godt ud skriftligt.
Nogle side billeder ville overhovedet ikke skade bloggen.

Keep it up og held og lykke med UEFA kvallen Wink
Logged

former zoesuckins

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #38: 13 Dec 2008, 16:00 »

Jo tak!  Wink

Det eneste grafiske problem jeg har er, at jeg ikke kan lave den rigtige størrelse. Jeg prøver at tilføje height og width til billedkoden, men af én eller anden grund bliver de ikke så store som jeg gerne vil have det... Det forstår jeg ganske enkelt ikke!

Jeg har gæster på besøg i dag, og der kommer desværre ikke updates op igen, før de er gået. Men til gengæld kommer der mellem 2 og 4 op inden jeg går i seng i dag  Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #39: 13 Dec 2008, 17:56 »



Opgør på heden

FCK gæstede i dag FC Midtjylland på SAS-Arena. Kampen var præget af store chancer i begge ender. Begge hold udnyttede hinandens svage sider, hvilket resulterede i 90 utroligt spændende minutter! Især Mikkel Thygesen og Morten Nordstrand viste højt niveau i dag. Men den spiller der afgjorde kampen, kom ikke fra de offensive rækker. Det var derimod Jesper Christiansen i FCKs mål, der stod en kamp af internationalt snit. Flere gange måtte han vise sit store talent, da FCM konstant bølgede imod hans mål. Hans evne til at sætte modangreb i gang var også uvurderlig for københavnerne, og faktisk udslagsgivende, da et af hans udkast gav en friløber til Libor Sionko, der kunne sende bolden videre til Bernburg, der scorede kampens afgørende mål i det 82. minut.

Kampen endte 2-1 i FCK's favør, og pointene vil være kærkomne for løverne, der lige nu huserer på en skuffende 4. plads. Men med dagens spil ser Byens Hold ud til at kunne ændre på dén stilling meget snart!

Anders Nielsen, der var meget udskældt i starten af sæsonen har formået at få københavnerne til at spille flot, offensiv fodbold, men til tider har resultaterne manglet i den FCK-lejren. Men Don Ø er fortrøstningsfuld:
'Anders er outstanding i det daglige arbejde. Jeg er fuldt ud tilfreds med hans præstationer, og jeg er sikker på at vi når vores mål når sæsonen er slut'
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #40: 13 Dec 2008, 17:59 »



Enkeltmandspræstati oner vinder for FCK


FCK tog i dag imod mestrene fra Aalborg i en kamp domineret af nordjyderne. For første gang i over en måned var FCK ikke det tonegivende hold, og det var tydeligt at mange af spillerne var frustrerede over deres manglende boldbesiddelse. Det var dog københavnerne der startede målfesten, da Nordstrand afsluttede med en følt inderside, der passerede Stenild i målet. Men Aab svarede hurtigt igen, da først Andreas Johansson og siden hen Jeppe Curth, der begge to har været forrygende i år, sendte bolden i netmaskerne. Disse to mål sendte løverne på hælene, og langt ind i anden halveg virkede kampen håbløs for Nielsens mandskab. Men Christiansen formåede næsten egenhændigt at holde Aab fra fadet, så Nielsen fik mulighed for at tilpasse sin taktik, så han kunne få vendt kampen. To meget succesfulde udskiftninger, der sendte Hutchinson og Ailton på banen, kombineret med en radikalt ændret spillestil kulminerede i et gyldent kvarter for FCK. På et kontraangreb formåede Martin Bernburg at score på en friløber. Udligningen kom bag på ålborgenserne, der pludselig blev sendt på hælene. Det udnyttede Ailton, der på fornem vis fik afdriblet tre Aab'ere, for derefter at lave en bandeaflevering med Nordstrand, og sendte bolden hårdt ind bag Stenild. Ailton var igen i aktion to minutter senere, 6 minutter inde i overtiden, da han sendte en dyb stikning bag Aab forsvarernes linie. Nordstrand var hurtigere end Jakobsen, og udnyttede en mod en situationen med Kenneth Stenild med et køligt vristspark. 4-2 til FCK, efter en tynd holdpræstation, hvor kun Christiansen, Nordstrand og Ailton virkede fit for fight for Byens Hold.

Nordstrand blev med sine to mål topscorer i ligaen med 6 mål, mens Bedi Buval har scoret 5. Desuden kravlede FCK op på førstepladsen, hvor Anders Nielsen har svoret at han vil ende sin første sæson i spidsen for FCK.


Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #41: 13 Dec 2008, 18:18 »

Ueh, plutonium, du er typen, der skriver fremragende og har et forrygende sprog, men det grafiske og opsætningen halter desværre en del efter, hvilket godt kan ødelægge det en lille smule, hvis man kigger på helheden. Kig på nogle af de andre blogs, måske dem fra sidste år, og se hvilke der er simple, men stadig flotte og overskuelige.
Ellers er det en rigtig flot blog, hvor updatesne er en smule for korte Wink
Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #42: 13 Dec 2008, 18:22 »

Igen nogle super updates. KIU
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #43: 13 Dec 2008, 20:03 »

Ueh, plutonium, du er typen, der skriver fremragende og har et forrygende sprog, men det grafiske og opsætningen halter desværre en del efter, hvilket godt kan ødelægge det en lille smule, hvis man kigger på helheden. Kig på nogle af de andre blogs, måske dem fra sidste år, og se hvilke der er simple, men stadig flotte og overskuelige.
Ellers er det en rigtig flot blog, hvor updatesne er en smule for korte Wink

Ja, jeg kan godt se, at updatesne er for korte, men før jeg overhovedet publicerede bloggen, havde jeg lavet RIGTIG mange updates. De skulle bare smides op. Derfor vil der også gå mange updates før I begynder at kunne se større ændringer i bloggens struktur. Grafikken prøver jeg hele tiden at blive bedre til, men jeg har svært ved at få lavet billederne i den rigtige størrelse. Af en eller anden grund kan jeg ikke ændre størrelsen, for når jeg skriver en bestemt størrelse (width og height) ind i koden, så ændres størrelsen til noget andet. Jeg har forsøgt at modvirke dette på mange måder, men det virker sgu aldrig...

Men altså længden på updatesne og detaljerne på ditto bliver bedre senere i bloggen. Dog først når vi kommer et lille stykke ind i forårssæsonen. Så I må desværre vente tålmodigt, hvis I da hænger på så længe. Jeg gør hvad jeg kan for at rette mine updates til, men jeg har ikke lyst til at skrive dem om, da der vil ligge mange timers arbejde i det, da jeg vil være nødsaget til at se kampene påny.

Men tak for den konstruktive kritik! (ikke kun til Zulue, men også til andre der er kommet med ideer til forbedring af bloggen)

p.s
Som sagt har jeg seriøse problemer med at lave billeder ordentligt, da jeg ikke kan få den rigtige størrelse. Enten bliver billederne forvredne, eller også bliver de for små.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legend - Anders Nielsen
« Svar #44: 15 Dec 2008, 09:01 »



København i problemer


I aftenens UEFA Cup kamp mod Zürich kom FCK i seriøse problemer. Til trods for at have favoritværdigheden formåede FCK aldrig at leve op til den, da de var presset ned på egen banehalvdel i store dele af kampen. På to hovedstødsmål sørgede Emra Tahirovic for at Zürich kunne tage hjem med en, set med danske øjne, skræmmende sejr. Men i overtiden formåede Martin Bernburg at give københavnerne et vitalt mål, der kan vise sig at blive altafgørende når københavnerne skal på besøg i Schweiz.
Spørgsmålet er, om Anders Nielsen må ty til alternative opstillinger, da både Sionko og Kristensen måtte udgå med skader. Skadernes omfang er endnu uvist.

De resterende danske hold fik også problemer, da BIF tabte 1-2 på hjemmebane til Ajax Amsterdam, der i dén grad må siges at stå med favoritværdigheden til at gå videre. Men Ajax har før vist at de kan smide avancementet væk til danske hold, da de med deres nederlag til FCK sendte københavnerne til Champions League for to år siden. Aab spillede 2-2 mod Valencia, og de kommer ligeså på en svær opgave i Spanien, hvor de SKAL vinde eller spille uafgjort med minimum 3 mål for at gå videre til gruppespillet.

Kun FC Midtjylland forsvarede den danske ære i Europa, da de slog Partizan med 2-1 hjemme.

Carsten Werge og Per Frimann er dog stadig enige om, at både FCK og FCM bør gå videre, da deres modstandere er af overkommelig størrelse, mens Aab og BIF skal give den danske befolkning noget at være stolte af, og så ellers nyde kampene.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010