Philips
Gæst
|
|
En multihandikappet fra Botswana På Fredag  Jeg laver aldrig dumme. TIl gengæld laver jeg en masse alternative ting Tetris eller Pacman FCK eller Brøndby  eller 
|
|
« Seneste Redigering: 08 Jun 2011, 14:28 af Philips »
|
|
|
|
|
|
jakob95kp
|
|
Pacman FCK  Er Iphone overvurderet? Hvad fik jeg idag i Engelsk? STX eller HHX?
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Pacman FCK  Er Iphone overvurderet? Hvad fik jeg idag i Engelsk? STX eller HHX? Nej. 00. STX. Malou Ejdesgaard eller Caroline Wozniacki? Snowboard eller ski? Ble eller sut?
|
|
|
|
|
|
|
|
nicolajtmadsen
|
|
Caroline, fordi hun har smurt mig ind i barberskum. Snowboard. Draw.
Din alltime yndlings sang? Kvickly eller Netto? Hvor køber du dit tøj henne?
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Miley Cyrus - Party in the U.S.A Kiwie... Men hvis jeg skulle vælge en så Netto. Der hvor det er billigst.
Rihanna eller Britney Spears? Fyn eller Bornholm? Resultatet af Danmark - Norge?
|
|
|
|
|
|
|
|
Korzika
Gæst
|
|
Rihanna Bornholm 2-1
Hvem er pænest af Selena Gomez og Miley Cyrus? Hvilken manager er bedst; Mou eller Pep? Sprite eller Fanta?
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Miley Cyrus. Men Selena gør det godt. Pep uden tvivl. Sprite.
Hvornår var du sidst på toilet? Hvornår fik du sidst en fransk hotdog? Venessa Hudgens eller Ashley Tisdale?
|
|
|
|
|
|
|
|
Lasse Jatta
Gæst
|
|
ca. kl. 16.00 I fredags Ashley Tisdale
Real Madrid eller Barca? Dansk eller Engelsk fodbold? Engelsk eller Tysk (som fag)?
|
|
« Seneste Redigering: 05 Sep 2011, 20:42 af Lasse Jatta »
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Real Madrid Engelsk Engelsk
HHX eller STX? Geografi eller Biologi? Hvad bliver DK-Norge?
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
MBJ
|
|
HHX Geografi 2-1
Downing eller A. Young? Lady Gaga eller Adele? P3 eller P4?
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
A. Young. Adele. P3.
TV2 eller DR1? Hund eller kat? Den spanske liga eller den italienske liga?
|
|
|
|
|
|
|
|
dissing10
|
|
TV2, men DR1 er også udemærket. Pest eller kolera. Den spanske.
Lennon eller Wallcot? Mac eller PC? Hvad er der på din computer baggrund?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Klubkamp, helt klart. Sidney Lee. Han har større "talent" for det med at blive berømt for ingenting. Frank. Andy er en nar, mens Frank kun er lidt irriterende.
Hvordan kommer det til at gå dit absolutte favorithold i år? Hvordan blev du fan af netop det hold? Hvilket hold hader du allermest, og hvorfor?
|
|
|
|
|
|
|
|
nicolajtmadsen
|
|
Hvordan kommer det til at gå dit absolutte favorithold i år? Hvordan blev du fan af netop det hold? Hvilket hold hader du allermest, og hvorfor?
Forhåbentligt tager vi Suppen igen i år, samtlige tror jeg vi når slutspillet i Europa League, men sæsonen handler vel mest om at vi får spillet "det nye hold" sammen. - Holdet er selvfølgelig FCK. Det meste af min familie var FCK'ere så det lå i luften at jeg også skulle blive det. Brøndby, og det siger vel sig selv hvorfor.
NFL vs. Premier League? Super Bowl vs. Champions League finalen? Pam Oliver vs. Luna Christofi?
|
|
|
|
|
|
|
|