AFC
|
|
50 Cent Simpsons Fanta
Alpha Twins eller Showtek? Brennan Heart eller DJ Zany? Tatanka eller Qilmax?
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
det første Det sidste Det første
Hva syntes du om en tukan Burde jeg købe en Er tukaner i virkeligheden et vigtigt led i det globale samfund
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Jeg aner ikke hvad det er... Hmmm... ja?  Det går jeg ud fra.  Hvad fanden er en tukan? Kunne du godt tænke dig en? Er din mor virkeligt en mand? (Gud hvor er jeg sjov, haha)
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
www.justfuckinggoog leit.comJa Don't think so Hvad synes du om Jooks' nye album? M&Ms eller Smarties Er tukaner i virkeligheden et vigtigt led i det globale samfund?
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
schöler/*-*
Gæst
|
|
Det er vel ganske udmærket M&M's Uden tvivl
Er du nogensinde blevet ramt af en fugleklat? Hvis ja, så hvilken fugl? Fulgte du så efter fuglen eller ignorerede du den?
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Ja Af en tukan Jeg ignorerede den da den har følelser
Burde brøndby ansætte en tukan som træner Er ståle skaldet? Burde danmark høre ind under tyskland ?
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
schöler/*-*
Gæst
|
|
Ja, den må da kunne gøre det bedre end Hr. Nielsen Har du set ham? (JA!) Nej, men det burde Sverige
Du har muligheden for at bombe enten Tyskland eller Sverige, hvem bomber du? Hvorfor? Hvilken farve er vinterpelsen på en grønlandsk ren?
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Begge Dumt spørgsmål Lyserød Har du smagt egernpølse? Hva med tukanbrød? Hvad er så din livret? 
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Nej Nej Spaghetti med Kødsovs  FIFA eller PES? Bold.dk eller Indkast.dk? De sorte spejdere: Godt eller skidt?
|
|
|
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
FIFA til hver en tid! Bold.dk! Indkast.dk er en useriøs farvet side imo. Rigtig godt! Ærgeligt de stoppede.
Hvad synes du om det nye intruduktionsforum? Har du været med til er fodbold arrangement planlagt her på siden? Hvis ja - godt. Hvis nej - hvorfor ikke?
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Noget lort efter Absa lavede en tråd  Ja, men kunne ikke være med pga skade Næh mayn for i var tjotjal nedern mayn!!1 Hvem holder du med i Danmark? Hvilken plads ender de på i 09/10? Hvad bliver top 3 i sas ligaen i 09/10?
|
|
|
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
Kan godt lide Sdr. Stenderup men Skibsmose spiller også godt fodbold.
Sdr. Stenderup: 5 pladsen, men det afhænger af Engstrups præstationer. Skibsmose slutter nok som nr. 8, de har lavet nogle gode indkøb.
Brøndby Herning Blue Fox FC Limfjorden
Matematik eller Fysik? Er du sej? Hvad er det bedste ved TV3?
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Helt klart matematik. Ja. Deres reklamer.
Yndlingsret? Er Guardiola overvurderet når man siger han er verdensklasse manager? Gerrard vs Xavi?
|
|
|
|
|
|
|
|
schöler/*-*
Gæst
|
|
Jeg spiser ikke Nej, han vandt the Treble hvilket intet andet spansk hold har gjort før Gerrard aka Captain Fantastic
Fortjent at Wolfsburg blev tyske mestre? Hvem køber Real: Benzema, Ribéry eller David Villa? Hvem er verdens rigeste klub i dit nuværende FM-save?
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Ja helt klart. Det er svært at vurdere. Tror hverken de får Benzema eller Ribery. De får nok Villa men Barca giver dem kamp til stregen. Real Madrid.
Er P3 godt eller skidt? Mac eller Windows? Fred Perry eller Ralph Lauren?
|
|
|
|
|
|
|
|