|
AFC
|
|
min kæreste har fransk så det må blive matematik Skriftlig(?)
hvad arbejder du med? kan du lide svensk pølseret? kan du lide abemad?
Du skal svare på Altid Brøndbys spørgsmål
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Arbejder på en tank Kan lide det meste mad :-) Kommer helt an på, hvad det er. (Det kan vi jo spørge Zone 43 om  ) Hvad er dit fornavn? Hvorfor bruger du din tid på FmF? Ostepølser eller løgpølser?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Simon Fordi det er en god side til råd og humor osv  AD! I hvilken by bor du i? Hvor langtid har du gået til fodbold i? HVad hedder den klub du spiller i?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Trekroner 10 år RB 1906 Går du tit i byen? Sommersby eller Cult Shaker? Bruger du tit smileys? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Ja Cult Shaker Ikke tit - meget!  :b ;b q: q; ..................  Går du i en ungdomsklub? Hører du meget musik? Hvad skal du nu?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
Går du tit i byen?
Ja
Hvordan kan du det, når du ifølge din profil, er 15 år? Går du i en ungdomsklub? Hører du meget musik? Hvad skal du nu?
Nej Nej men høre da lidt. Kæmpe videre med min kemi rapport  Har du ferie hele næste uge? Hvad skal du i weekenden? Hvad tror du resultatet bliver mellem Danmark - Albanien?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
Ja <3 Ved faktisk ikke 3-0 til DK
Hvad kan du bedst lide, sprog eller matematik? Hvor meget bruger du ca. på tøj i en månede? Har du en PS3?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Frikvarter Går lidt an... Ja
Hvad er dit livs bedste øjeblik? Værste? Kommer Danmark til VM 2010?
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Hvordan kan du det, når du ifølge din profil, er 15 år?
15-årige kan altså godt gå. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Der er sgu mange. Også mange.  Ja. Klør dine øjne? Har du Photoshop? Har du købt det? 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 31 Mar 2009, 20:41 af motZ »
|
|
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
15-årige kan altså godt gå.  'Gå i byen' kan også mene at gå på diskotek, ordkløver 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Der er sgu mange. Også mange.  Ja. Klør dine øjne? Har du Photoshop? Har du købt det?  Nej Nej Nej;) Har du spillet fodbold i dag? Er du sej? Sveder du meget? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZackS
|
|
Har været skadet i 2 måneder  Selvfølgelig  Ja  Milan eller Inter? FCK eller Brøndby? Hader du dig selv?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Birkedahl
|
|
Baresi og Maldini... behøver jeg at sige mere?!? Hvis jeg absolut skal vælge bliver det FCK. Ja da, idag gav jeg mig selv et blåt øje og et spark i skridtet... idiot! Har du sprunget i faldskærm? Kunne du tænke dig det (igen)? Hvorfor/hvorfor ikke?
|
|
|
|
|
|
Veni, vidi, vici
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Nej. Nej. Er højdeskræk  Pato eller Aguero? Favorithold i NFL? DR1 eller TV 2?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|