|
Chakana
|
|
Nokia N81. iPod Touch. Cykel når det er varmt og tørt!
Real eller Barca? Inter eller Milan? Arsenal eller Tottenham?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kasperbp12
|
|
Barca. Inter. Tottenham.
Hvem vinder Sas-ligaen i år? Hvem rykker ned? Kommer OB til at spille godt i dette forår?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
Brøndby. Uden tvivl. Det gør Horsens og Sønderjyske. Tror de ender tættere på en 5 plads end en 1 plads.  Tv2 eller DR1 Lidl vs. Rema 1000 Konfirmation vs Nonfirmation?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
TV2 Rema 1000 Nonfirmation
Hvilken sang ynder du mest at synge med på? Og hvorfor netop den sang? Synes du også at Viasat/TV2Sport er nogen bonghoveder?
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Hmm... Human Fordi jeg kan sangteksten udenad.  Nogen gange. Vinder Real La Liga? Og hvorfor ryger netop Barca ned i Liga Adelante? Hvem får 2. pladsen i år?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Newton Heath
|
|
Nej Svært at sige Real Madrid
Hvem vinder af BIF og FCK imorgen? Hvem rykker ned fra SAS Ligaen i år? Hvem rykker op i SAS Ligaen i år?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Brøndby IF Horsens og SønderjyskE Lyngby og Herfølge (forhåbenlig)
Hvordan vil top 3 se ud i Serie A denne sæson? Og Ligue 1? Og Bundesligaen?
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
Inter Ligegyldigt hold Ligegyldigt hold
Lyon Ligegyldigt hold Ligegyldigt hold
Hsv Hoffenheim Bayern Munchen
For brøndby rigtigt rigtigt mange tæsk i morgen ? så mange ? okay så må du have en god kamp
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Vi får aldrig tæsk, kun af esbjerg  Ja 6-1 af esbjerg I lige måde, kom til brøndby hvis du tør  Burde Lars winde være på landsholdet Er Mark Howard svinsk? Er Farnerud lækker?
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
NEJ! Nej. Nej.
Får Ricardo Olievera succes i Real Betis? Hvor mange mål scorer han i denne sæson? Hvilken klub bliver Franck Ribery's næste?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Ja 10-12 Juventus
Hvilket bolsje er dit favorit? Overvægtig eller undervægtig? Har Tøffe det lækreste garn?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
Sismofytter Undervægtig Helt sikkert.
Hvilken Facebook applikation er din favorit? Sony Ericsson, Nokia eller Samsung? Dit absolut hade-hold.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Mafia Wars. Haha!  Sony Ericsson. Barcelona. Bliver Lassana Diarra den nye Makalelé? Ved du hvem Pauleta er? Hvilken portugisisk ø-gruppe kommer han fra?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.::TheDutchman::.
Gæst
|
|
Ja Ja for fanden. Selvfølgelig. Azores tror jeg nok.
Ved du hvad en lineal er? Bruger du tit sådan en? Hvorfor/Hvorfor ikke?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blankesten
|
|
Ja da  Nej, faktisk meget sjældent Da jeg ikke har noget at bruge den til, andet end til når jeg skal tegne Hvad bliver kampen i aften (BIF - FCK)? Hvem bliver første målscorer? Er mandags kampe godt?
|
|
|
|
|
|
!! Supra Societatem Nemo !!
|
|
|
|