Zone 43
|
|
Who cares?
Fornuftige mennesker. 6'eren I hvilken sammenhæng? Internet Kender du Peter Kurucz? Hader du også sne? Hvad er værst: Hunbold eller sne?
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Nej Både og Hvad fanden er hunbold? Hvad går du mest efter: God røv eller gode Bryster?  Hvor mange piger/drenge har du været sammen med i alt Sas liga eller Bundesliga?
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
Cencur
|
|
Gerne kombineret Hemmeligt tal. SAS liga
Skal du på skiferie her i uge 7? Hvad færdiggør du her til sommer? (skole) Meebo eller msn?
|
|
« Seneste Redigering: 04 Feb 2009, 18:15 af Cencur »
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Nej 4. semester uni msn - hvad er meebo?  Scrubs eller Two and a half Men? PS3 or Xbox360? Hvis du skulle være en mand i Desperate Housiwives, hvem ville du så være?
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Two and a half men. PS3 Ser det ikke.
Have ondt i maven eller ondt i hovedet? Blockbuster eller Fona? Hvilket sportsmærke er det bedste?
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Hovedet Fona Nikey
Har du et andet sportspil end fifa, og hvis ja, hvilket? Coca eller Pepsi? Burde Jolly cola skifte navn til Johnny cola?
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Har PES, PCM og Virtua Tennis 3  Coca Cola  Nej til Johnny Bravo Cola Er Johnny Bravo sej? Interesserer du dig for tennis? Synes du Bosingwa er et svin?
|
|
|
|
|
|
|
|
Newton Heath
|
|
Nej Lidt Ja
New York Islanders eller New York Rangers? Vancouver Canucks eller Edminton Oilers? Pittsburgh Penguins eller Los Angeles Kings?
|
|
|
|
|
|
|
|
Shaft
|
|
New York Islanders Vancouver Canucks Pittsburgh Penguins
Detroit Lions eller Cincinatti Bengals? New Orleans Saints eller Tampa Bay Buccaneers? New England Patriots eller Indinapolis Colts?
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Who cares? Who cares? Who cares?
NHL eller NFL? NBA eller MSL? Engelsk eller skotsk Premier League?
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Hvad fanden er hunbold?
Der er nogen som kalder det for håndbold. Dunno why.  @ Cencur: Frækt  NFL MLS, som jeg formoder der skal stå. Engelsk  eller   eller   eller 
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
Szczesny
|
|
MLS, som jeg formoder der skal stå.
Det kunne faktisk være MSL og stå for lacrosse eller den indendørs fodbold-liga der var i USA indtil '92  ingen ingen  Liverpool eller Everton Man city eller man u? Swansea eller Cardiff?
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Everton Hmm... Ingen af dem.
Morgenmad eller aftensmad? Fransk eller spansk? (sproget) Har du vinterferie i næste uge?
|
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Aftensmad Spansk Ja, heldigvis! Hvad synes du om dommerstanden? Kunne du tænke dig at være dommer for en dag og prøve at blive svinet uanset hvad?  Cult eller somersby?
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Dårlig Ja! hvis det kunne være med til at vinde BIF mesterskabet!  Ingen... Everton eller Liverpool? Barca eller Espanyol City eller United?
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|