kasperbp12
|
|
Ja klart! Nej overhovedet ikke! Nej.
Hvad synes du om WOW? FM09 eller FM08? Vinter OL eller Sommer OL?
|
|
|
|
|
|
|
|
Blankesten
|
|
Det er røv sygt FM09 Sommer OL
Hvad er du mest bange for? Bor du hjemme? Kan du godt lide fastfood?
|
|
|
|
!! Supra Societatem Nemo !!
|
|
|
|
KF
|
|
At dø, tror jeg. Nej Søndag morgen/eftermiddag er det fint - ellers stinker det.
Ved du, hvad Managers' Lounge? Regner du med at besøge sitet? Hvorfor/hvorfor ikke?
|
|
|
|
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
Har kun set siden få gange. hmm ja, hvis det bliver til noget. Men såvidt jeg kan se mangler i en del arbejde.. ..
Tv2 vejret vs. Dr1 vejret Skal du se 'livvagterne' i aften? Hvad syntes du om det?
|
|
|
|
|
|
|
|
kasperbp12
|
|
Tv2 vejret fordi de laver det der Vild Med Vejr! Nej, for skal se håndbold Synes det er en god serie og kan godt lide at se det, men idag bliver det altså håndbold.
Tror du at ML bliver en succes? Skal du have en bruger derinde? Tror du det bliver et bedre site end FmFreaks.dk?
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
Gæst
|
|
Ved ikke Ved ikke Ved ikke
Hvem spiller du med i FM for tiden? Hvem er bedst af Ailton Almeida og Giovanni Rector? Facebook eller arto?
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Atletico Madrid Ailton. Kender ikke den anden. Facebook.
Hvilken tv-serie er bedst? Kanal 5 eller 6'eren? Hvor stort vinder Real Madrid over Deportivo?
|
|
|
|
|
|
|
|
Blankesten
|
|
Livvagterne 6'eren 2-0
FIFA09 eller PES09? Fmfreaks eller Fmdanmark? Hvem rykker ned i Sasligaen?
|
|
|
|
!! Supra Societatem Nemo !!
|
|
|
|
Krellz
|
|
FIFA09 FmF Sønderjydske og Horsens
Cola eller Pepsi? Håndbold eller fodbold? Sony Ericsson eller Nokia?
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
COLA! Fodbold Sony Ericsson.
Audi eller BMW? Har du en bærbar eller stationær? Kommer Cristiano Ronaldo nogensinde til Real Madrid?
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
BMW Bærbar puha... ja! ( ) 1-10: Hvor meget har du snydt i FM? Hvor mange gange er du blevet bannet fra diversen hjemme sider? Har du facebook? hvis ja- Hvad hedder du?
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
jemil
|
|
Snyder ikke, men dog har jeg snydt nogle få gange når jeg begyndte at spille FM 0 gange Ja, det må du jo finde ud af Eller eller ELLER? Ghert eller GHERT? fck eller INGENTING?
|
|
|
|
19-18!
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Bang Bum Ingenting!
Aston Villa eller Birmingham? Ligue 1 eller Bundesliga? Serie A eller La Priméra?
|
|
|
|
|
|
|
|
jemil
|
|
Villa Uafgjirt La Primera
Villarreal eller Valencia? Raikkonen eller Massa? Formel 1 eller Speedway?
|
|
|
|
19-18!
|
|
|
|
Inferno
|
|
Det er røv sygt FM09 Sommer OL
Hvad er du mest bange for? Bor du hjemme? Kan du godt lide fastfood?
Kan man bo andre steder? Valencia Massa Speedway Vinder Danmark VM? Laen eller Nøddesbo? Hvidt eller Omeijer?
|
|
|
|
|
|
|
|