GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Ja. Tja. Nej.
Levede FM09 op til dine forventninger? Burde verdenskrig unbannes? Hvad hedder jeg til fornavn?
|
|
|
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
Ja Ja Mikkel Hvem er dit idol? Hvor langt er det længeste du har nået i FM serien? C. Ronaldo eller Ronaldo
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Zinedine Zidane 2016 Ronaldo!!!
Zidane eller Rui Costa? Milan eller Inter? Sampdoria eller Genoa?
|
|
|
|
|
|
|
|
Asklepios
|
|
Zidane Milan Sampdoria Coca Cola Zero eller Pepsi Max? VM i fodbold eller OL? B&O eller Sony?
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepe
Gæst
|
|
Pepsi Max FTW! VM i fodbold B&O Fabregas eller Xavi? David Villa eller Fernando Torres? Mig eller dig?
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
Xavi Villa Mig
Shakira eller Beyonce? Anne Linfjeld eller Mascha Vang? Gemma Atkinson eller Carmen Electra?
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Shakira Mascha Vang Gemma Atkinson
Adriana Lima eller Jessica Alba? Nicole Scherzinger eller Eva Longoria? Krystal Forscutt eller Gisele Bundchen?
|
|
|
|
|
|
|
|
Anqes
|
|
Adriana Lima Nicole Scherzinger Krystal Forscutt
Tina Lund eller Mascha Vang? Jessica Alba eller Jessica Simpson? Christina Aguilera eller Fergie?
|
|
|
|
Yndlingshold: Brøndby & Arsenal! Yndlingspiller: Luis Figo.
|
|
|
|
AFC
Gæst
|
|
Tina Lund Alba Aguilera
Rihanna eller Spears? Eva Longoria eller Malin Asklund? GTA eller Saints Row?
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Rihanna Eva Det ved jeg ikke!
Nævn den sport du hader aller mest Hvilken sport udover fodbold er bedst? Går du til den sport?
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
Gæst
|
|
Volleyball Badminton Ja går til badminton
Nævn den sport du hader aller mest Hvilken sport udover fodbold er bedst? Går du til den sport?
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Well... det må være svømning! Ishockey Nej
Ved du hvem Vicente Guaita er? Hvad har du sidst spist? Har du stationær eller bærbar?
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Nej. Pasta. Bærbar.
Rejser du på charter ferie i udlandet, hver sommer eller bare en gang i mellem? Æblekage eller broccoli tærte? Hvilket pc spil er dit yndlings?
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Forskelligt, men nok en gang om året Broccolitærte Ved jeg sgu ikke, spiller ikke computer Hvem bliver topscorer i: ... superligaen? ... LaLiga? ... Premier League?
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
Nordstrand Eto'o Anelka
hvem vinder ligaen i: ...Superligaen? ...LaLiga? ...Premier League?
|
|
|
|
|
|
|
|