Chakana
|
|
Nike Adidas Nike
Nasri eller Benayoun? Roy Keane eller Cantona? Agüero eller Pato?
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Nasri Pest eller Kolera Agüero
Benayoun i Liverpool eller ud af Liverpool? Hvem er verdens bedste manager? Hvilket stadion er det fedeste?
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Ud af Liverpool Unai Emery! Emirates<3
Røde eller hvide vindruer? Hot'n'sweet eller Blå Gajol? Banan eller Pære?
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Ud af Liverpool Unai Emery! Emirates<3
Røde eller hvide vindruer? Hot'n'sweet eller Blå Gajol? Banan eller Pære?
Hvide vindruer Blå Gajol Pære! Spanien eller Frankrig? TV2 eller DR1? Playstation 3 eller Xbox360?
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Spanien TV2 Xbox360
Juleaften eller varm sommerdag? Ris eller Pasta? Kyllingefilet eller frikadeller?
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Spanien TV2 Xbox360
Juleaften eller varm sommerdag? Ris eller Pasta? Kyllingefilet eller frikadeller?
Begge dage er lige gode. Ris Kyllingefillet Pizza eller lasagne? Real Madrid eller Barcelona? Tøj på eller nøgen?
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Pizza Real Madrid Nøgen hele livet
Coca-Cola eller Pepsi? Sprite eller 7up? Fanta eller Mirinda?
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Coca cola Sprite Fanta
Lavine eller roligans Hawk eller g00n orgasme eller fm
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
Chakana
|
|
Lavine NF Det kommer an på om det er et godt spil (i dobbelt forstand)
Regn eller sne? Minigolf eller bowling? Albani eller Tuborg?
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Sne bowling Tuborg
Vil du have 45 kr eller 46 kr i lommen Pia Kjærsgaard eller Naser Khader som statsminister Alder ?
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
45 Naser 19  Offentlig transport eller bil SF eller konservative Rutine eller talent
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
Bil KONSERVATIVE Talent, med rutine  Bærbar eller Stationær Volvo eller Renault Mus eller Touchpad
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Bærbar Volvo Mus
Hjemby? Yndlingsland (udover DK)? Yndlingsdrik?
|
|
|
|
|
|
|
|
enged
Gæst
|
|
Bærbar Volvo Mus
Hjemby? Yndlingsland (udover DK)? Yndlingsdrik?
Herlev Spanien Faxe Kizzle  Øgendahl eller Anden? Rocky eller Die Hard? Peyton Manning eller Tom Brady?
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Bil KONSERVATIVETalent, med rutine  Bærbar eller Stationær Volvo eller Renault Mus eller Touchpad Så har vi to ikke mere og snakke om 
|
|
|
|
|
|
|
|