|
Inferno
|
|
Inferno Inferno Inferno
90M eller Player? Politiken eller Berlingske? Morten Messerschmidt eller Pernille Rosenkrantz-Theil?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Player. Kan ikke sige det, da jeg ikke læser nogen af delene. Kan ikke sige det, da jeg ikke kender dem godt nok til at udtale mig om det.
M! eller FHM? EB eller BT? Real eller Barca?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
enged
Gæst
|
|
M! elller Real
Bling Rap eller Rock om stoffer? Naturlig b-skål eller plastik d? M. eller B. Laudrup?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
? Naturlig C  Michael Vodka eller Rom Carlsberg eller Tuborg Storbyen eller forstad?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Gerne begge dele  Carlsberg Forstad Ishockey eller håndbold live? Two and a half men eller Venner? Slots eller Slots classic?
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
Ishockey foran tv'et. (Håndold live har jeg prøvet, GAAAB!) Friends. Helst ingen af delene, men vælger slots
Januar eller febuar? Sommer eller vinter? Herfølge eller AB?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Inferno
|
|
Gerne begge dele  Vel ikke blandet, Maximillian? Januar Sommer AB David Nielsen eller Brian Steen Nielsen? Stig Tøfting eller Thomas Gravesen? Allan Gaarde eller Thomas Enevoldsen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Nej nej nej.. Man kan dø af at blande 
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
David Nielsen Tøffe Gaarde
Millhouse eller Martin Prince? Nelson eller Kearney? Krabbapel eller Hoover?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
enged
Gæst
|
|
Millhouse Nelson ved ikke hvem de er
Snowboard eller ski? Mærsk eller Gates? Burberry eller J&J?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Ingen af delene. Ved ikke. Jack & Jones - Hvis du mener det. Hader Burberry, synes det er for snobbet Nu skal vi have nogle spørgsmål om piger. Brunetter eller blondiner Naturlige bryster eller sillikone? Stor røv eller lille røv? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
enged
Gæst
|
|
Brunetter Naturlige Lille
Andy eller Franck Schleck? Orange County eller Beverly Hills 90... Sommer eller vinter OL?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Andy Ingen af dem Sommer NFL eller håndbold?  eller :-)? Bob Dylan eller Beatles?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Tjaah ingen af delene, men ser herrelandskampe nogen gange. Bryder mig ikke rigtigt om nogen af delene.   BOB DYLAN! - Kan sjovt nok ikke li' Beatles selvom de er fra Liverpool.  Manchester City eller Everton? Tottenham eller Aston Villa Villarreal eller Atlético?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Everton Villa Atlético
Milan eller Inter? Roma eller Juve? Dag eller nat?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|