|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Alle andre end Newton Heath Kender dem ikke Kender dem ikke
NFL eller NHL? Morten Bruun eller Michael Schäfer? Ståle Solbakken eller Hans Backe?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
NFL Bruun Ingen af dem
DK4 eller Kanal 4 Lort eller Lava Hvilken smiley er din favorit?
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Pest eller kolera.. ser ingen af dem, men så bliver det DK4 Lort /hool
Har du facebook? Hvor mange af de resterende kampe i LaLiga taber Barcelona? Overlever Man City i PL?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
nej 20% ja, knebent.
Fusionsklubber, yes or no? Svenskere eller nordmænd? cykel eller offentlig transport?
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
Yes Svenskere båbåbå det må blive begge dele
Hvem vinder Chl i år? Hvem bliver topscorer i sas ligaen i år? Skal jon dahl smides af landsholdet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kasperbp12
|
|
Chelsea! Djiby Fall Nej
Regn eller sne? Ski skydning eller SuperG? Curling eller Bowls?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Regn Ski skydning (pga. skydningen  ) Bowls Bwin ligaen eller Æresdivisionen Hvem vinder MLS næste sæson Hvad er din favoritspise på kampdage?
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
Æresdivisionen Ved ik Hot Dogs eller Pizza  La Liga eller Premier League Dåse eller flasker (sodavand) Musik eller stilhed.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
La Liga Flasker Musik
Tiger eller løve? 6'eren eller kanal 5? Toast eller sandwich?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kasperbp12
|
|
Løve 6´eren Toast
Norge eller Sverige? Real Madrid eller Barcelona? OB eller AaB?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
Sverige Bacelona AaB
Er Anne Linfjeld lækker? Er man mærkelig hvis man ikke synes at hun er lækker? Er Beee mærkelig fordi at han kalder hende grim i babe tråden?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
3 x nej
Hvem vinder den maltesiske liga? Hvem vinder The Championship? Er The Championship bedre end Allsvenskan og Tippeligaen tilsammen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
Et fodbold hold Quens park rangers nej
. .. ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
Gæst
|
|
Syntes sku denne tråd er død. Starter den igen. . .. ...
Mikkel Hansen eller Jesper Jensen? Obama eller Bush? Hentehår eller sideskilling?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jemil
|
|
Mikkel Hansen Obama Eh..Dunno
FCK eller Brøndby? Manchester United eller City? Hvem vinder den kroatiske 3.division for tidligere handicappede curligspillere i fodbold?
|
|
|
|
|
|
19-18!
|
|
|
|