|
Philli
|
|
Ja Adidas Zidane
C. Ronaldo eller Messi? Chelsea eller Arsenal? Roma eller Inter?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
C. Ronaldo Arsenal Roma
Pelé eller Maradona? Linkin Park eller Metallica? Båd eller bil?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Maradona Metallica Bil
Costacurta eller Baresi? Cannavaro eller Nesta? Toni eller Del Piero?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Newton Heath
|
|
Baresi Nesta Del Piero
Rooney eller Ronaldo? Fmf eller FMD? Risengrød eller øllebrød?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Jeg vil gerne udbringe en officiel undskyldning til Anders Mikkelsen, bedre kendt herinde som GudenEricsson. Han skulle have været på min liste med yndlingsbrugere, men glemte ham, hvilket er dybt beklageligt, og jeg retter det omgående!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
Ronaldo FMF Risengrød Storbyrejse eller badeferie? Pizza eller Kebab? Hooligans eller Football Factory? Jeg vil gerne udbringe en officiel undskyldning til Anders Mikkelsen, bedre kendt herinde som GudenEricsson. Han skulle have været på min liste med yndlingsbrugere, men glemte ham, hvilket er dybt beklageligt, og jeg retter det omgående!
Undskyldningen er fuldt ud accepteret! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Ronaldo FMF Risengrød Storbyrejse eller badeferie? Pizza eller Kebab? Hooligans eller Football Factory? Undskyldningen er fuldt ud accepteret!  Storby allez allez allez Kebabz Hools Fodboldfilm eller hool film? Goal(filmen) eller Hooligans? Malmö eller Göteborg? Godt, du ved jo jeg ikke kan leve uden dig på min liste 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mattias_agger
|
|
Hool film Hooligans Göteborg
Kuglepen eller blyant? Italiensk eller Tysk fodbold Svensk eller norsk fodbold?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Blyant Tysk Svensk
Svenske fans eller norske fans? Kroatiske eller serbiske fans? Spanske eller engelske fans?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mattias_agger
|
|
Svenske fans Kroatiske fans :p Engelske fans
Kinesisk eller japansk fodbold? Ishockey eller floorball? Tennis eller badminton?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Japansk Ishockey hmm... er bedst til badminton, men synes tennis er sjovest både at spille og se på!
Fiskefrikadeller, eller alm. frikadeller? hvem er din yndlingsMILF? Hvor mange huller har du i tænderne?
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Alm. frikadeller  Ingen vil jeg da mene. Håber du, vi får en hvid jul? Hvad er din livret? Mick Øgendahl eller Rune Klan?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Næh Nachos med kylling Øgendahl!
Tak for i aften eller Stand Up? Anden eller Øgendahl? Anden paa coke eller Comedy Kuren?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tuxtla
|
|
Stand Up Øgendahl Anden paa coke
Hvad er din yndlingskage? Hvad er din mors yndlingskage? Hvad er din fars yndlingskage?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Chokoladekage *SAVLE!!!* Tror det er æble- eller mandelkage  Mandel- eller chokokage Kan du godt li kage? Kan du godt li kager? Kan du godt li kagerne?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|