|
Nistelrooyen
|
|
Det er uden tvivl svært at få alle med på en dato, men en mindre gruppe ville stadigvæk gøre store underværker. Også så man ikke behøves at sidde og holde øje med FmF hele dagen, for at finde folk at spille imod.
Okay synes jeg vi skal gøre når der er en 5-6 stykker i ligaen mindst. og der er dig der er adoors ikke ?
|
|
|
|
|
|
GLORY GLORY MAN UNITED
|
|
|
|
|
Mlarsen
|
|
Okay synes jeg vi skal gøre når der er en 5-6 stykker i ligaen mindst. og der er dig der er adoors ikke ?
Det er det ikke - jeg hedder Mlarsen på PSN 
|
|
|
|
|
|
Echoes, Silence, Patience and Grace
|
|
|
|
|
Nistelrooyen
|
|
Det er det ikke - jeg hedder Mlarsen på PSN  når okay .. men der er en der hedder adoors i ligaen ..
|
|
|
|
|
|
GLORY GLORY MAN UNITED
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
hvordan tilmelder man sig en liga?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
må man godt bare spille en ligakamp når man vil?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Nu skal jeg lige være sikker... Er der oprettet en liga i FIFA nu eller er det den tabel fra første side af?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Nu skal jeg lige være sikker... Er der oprettet en liga i FIFA nu eller er det den tabel fra første side af? Har lavet en liga til os og den hedder: Fmfreaks Kodeord: fmf tror man skal vælge hold.. og det kunne ikk være anderledes er jeg ret sikker på
Ja det er der. Og fakta står skrevet her på siden.
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
Nistelrooyen
|
|
er der nogen der er frisk på at tage nogle kampe nu ?
|
|
|
|
|
|
GLORY GLORY MAN UNITED
|
|
|
|
|
Højgaard7
|
|
lol 4 min. per halvej det er da godt nok for nedern ! det gider jeg godt nok ikke ! det var da alt for latterligt ! :O skulle mindst være 8 min. per halvej. jeg vil gerne ændre min stemme til nej... ville ellers gerne men ikke med 4 min. per halvej lol
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
jeg vil godt nistelrooyen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nistelrooyen
|
|
spiller lige en kamp kan du vente 5 min.
|
|
|
|
|
|
GLORY GLORY MAN UNITED
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
lol 4 min. per halvej det er da godt nok for nedern ! det gider jeg godt nok ikke ! det var da alt for latterligt ! :O skulle mindst være 8 min. per halvej. jeg vil gerne ændre min stemme til nej... ville ellers gerne men ikke med 4 min. per halvej lol
Oki-doki. Det er ellers det almindelig ranking matches varer. Desuden er det halvleg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|