home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  1 Bruger, 282 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Your own DJ.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Your own DJ.  (Læst 5087 gange)
Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Your own DJ.
« : 07 Dec 2008, 00:21 »

Hej.

Har set et eller andet program hos en ven hvor man selv fik lov til at tage to sange og så lave sin egen Dj- musik. Håber i forstår. Men hvad hedder det?

- Merry Christmas! 
Logged


Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Your own DJ.
« Svar #1: 07 Dec 2008, 00:23 »

Tror det hedder virtual demo dj eller sådan noget. Prøv at søge på google på de ord.  Peace
Logged

kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Your own DJ.
« Svar #2: 07 Dec 2008, 00:36 »

Tror det hedder virtual demo dj eller sådan noget. Prøv at søge på google på de ord.  Peace
Mener også det er noget i den stil
Logged


Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Your own DJ.
« Svar #3: 07 Dec 2008, 00:55 »

Det var det jeg ledte efter, tak Smiley

- Merry Christmas.
Logged


Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Your own DJ.
« Svar #4: 07 Dec 2008, 01:08 »

You are welcome. Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Your own DJ.
« Svar #5: 14 Mar 2011, 23:38 »

Nu har jeg lige downloadet Virtual DJ og leget lidt med det en halv times tid, og hold da kæft hvor er det sjovt! Og nemt for den sags skyld. Det kan godt være det bare er mig, men bare det at få mixet 2 numre sammen så det ikke lyder helt forfærdeligt, er da bare det fedeste...

Jeg er nok bare en wannabe-DJ, men jeg skal da nok få mange timers sjov ud af det program, og få lavet nogen hardstyle-mixes  Djævel

Jeg er helt hooked allerede, og jeg er sikker på at det bare er starten på en glorværdig DJ-karriere!  Grin
Logged



Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Your own DJ.
« Svar #6: 15 Mar 2011, 00:10 »

Nu har jeg lige downloadet Virtual DJ og leget lidt med det en halv times tid, og hold da kæft hvor er det sjovt! Og nemt for den sags skyld. Det kan godt være det bare er mig, men bare det at få mixet 2 numre sammen så det ikke lyder helt forfærdeligt, er da bare det fedeste...

Jeg er nok bare en wannabe-DJ, men jeg skal da nok få mange timers sjov ud af det program, og få lavet nogen hardstyle-mixes  Djævel

Jeg er helt hooked allerede, og jeg er sikker på at det bare er starten på en glorværdig DJ-karriere!  Grin
Synes det lidt svært med de der effekter man kan vælge og så kan jeg ikke få dem til at overlappe hinanden.
Logged

Vi skal alle være her.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Your own DJ.
« Svar #7: 15 Mar 2011, 00:22 »

Så meget har jeg sleeeeet ikke sat mig ind i det... Jeg har bare lige luret denne video på Youtube:

http://www.youtube.com/v/2Ulp6eGu2Uw

...og så gjort det samme selv. Alene det synes jeg jo er helt fantastisk for sådan en teknisk retarderet gammel mand som mig Tunge
Logged



Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Your own DJ.
« Svar #8: 15 Mar 2011, 00:49 »

Så meget har jeg sleeeeet ikke sat mig ind i det... Jeg har bare lige luret denne video på Youtube:

http://www.youtube.com/v/2Ulp6eGu2Uw

...og så gjort det samme selv. Alene det synes jeg jo er helt fantastisk for sådan en teknisk retarderet gammel mand som mig Tunge
har ikke det skin han viser
Logged

Vi skal alle være her.

Fernando
Gæst
 
Sv: Your own DJ.
« Svar #9: 15 Mar 2011, 07:19 »

Virtual dj som vist koster pnege med mindre du downloader en trial der vist tager va. 30-40 dage. Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Your own DJ.
« Svar #10: 15 Mar 2011, 18:01 »

har ikke det skin han viser

I beskrivelsen af den Youtube-video jeg postede, står der hvor du kan hente det skin. Det er ret vigtigt at der er crossfade EQ.

Virtual dj som vist koster pnege med mindre du downloader en trial der vist tager va. 30-40 dage. Smiley

Jeg har hentet den 'Free Home Version', så ved ikke hvor længe det varer. 30 dage er nok meget rigtigt.
Logged



Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Your own DJ.
« Svar #11: 15 Mar 2011, 19:34 »

I beskrivelsen af den Youtube-video jeg postede, står der hvor du kan hente det skin. Det er ret vigtigt at der er crossfade EQ.

Jeg har hentet den 'Free Home Version', så ved ikke hvor længe det varer. 30 dage er nok meget rigtigt.

Har hentet det og jeg kan sagtens lave de der mix som han laver .. jeg kan bare ikke få det gemt ... desværre . ville gerne høre hvordan det lyder hvis jeg kunne få det på min mp3 Smiley
Logged

Vi skal alle være her.

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Your own DJ.
« Svar #12: 15 Mar 2011, 19:45 »

Har hentet det og jeg kan sagtens lave de der mix som han laver .. jeg kan bare ikke få det gemt ... desværre . ville gerne høre hvordan det lyder hvis jeg kunne få det på min mp3 Smiley

Du skal jo sætte den til at optage, inden du starter med at mixe. Så optager den sjovt nok det du mixer, og derefter kan du stoppe den når du er færdig og så gemme den. Man kan godt få et meget fedt kick ud af det når man optager, da man er opsat på at det skal sidde lige i skabet Opstemt

Programmet har selv en optage-funktion du kan benytte dig af. Wink
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Your own DJ.
« Svar #13: 15 Mar 2011, 20:05 »

Du skal jo sætte den til at optage, inden du starter med at mixe. Så optager den sjovt nok det du mixer, og derefter kan du stoppe den når du er færdig og så gemme den. Man kan godt få et meget fedt kick ud af det når man optager, da man er opsat på at det skal sidde lige i skabet Opstemt

Programmet har selv en optage-funktion du kan benytte dig af. Wink
har bare ikke fundet den funktion Smiley
Logged

Vi skal alle være her.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Your own DJ.
« Svar #14: 15 Mar 2011, 20:44 »

Nederst til venstre er der et faneblad som hedder 'Record'. Når du trykker på det, kommer der en stor knap i midten, hvorpå der står 'Start Recording' Smiley
Logged



Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010