home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1074 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Oddset Cup - det uofficielle DM i indendørs
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Oddset Cup - det uofficielle DM i indendørs  (Læst 53236 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tele2Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #60: 15 Dec 2008, 21:27 »

Hvorfor vælger man så at placere dem lige over familie tribunen.. så de "får chancen" for at gøre noget så dumt ??
Det er jo ganske almindelig tankegang... Man ska ik give folk muligheden for at kunne kaste dem ned over andre..

Men okay da jeg var på Camp Nou sidst blev alle visiteret .. Ikke lige så man skulle tage sko eller tøj af .. kun jakken men ellers .. og der kom folk osse ind inden kampstart ..
Så ser man oppe i Espanyol hvor barca supportere laver lort i den .. de barca supportere er bandlyst fra Camp Nou af Joan Laporta.. at espanyol vælger at lukke dem ind er vel ikk FC Barcelonas skyld ?

Det er Brøndby IF der står for sikkerheden når BIF spiller hjemme ligesom det er FCK der står for sikkerheden i parken.. så kan man sgu ik fralægge sig alt ansvar..


Jeg ved ik hvad jeg skal bruge alt det andet i indlægget til.. Tror du ikke at de folk som gjorde det på VP, er blevet lukket ude på livstid hvis de er blevet identificeret...

Og det er slet ikke det jeg taler om... Jeg siger at HVIS en gruppe hooligans vil have lys med på stadion, så får de det uanset hvad.. Så kan du visitere, og gøre hvad du vil.. Det vil du aldrig kunne udrydde..

Og hvor skal vi ellers placere dem... Jeg kan ærlig talt ikke se hvad Brøndby IF kunne have gjort i denne situation... Der har jo aldrig været problemer med det før, og jeg havde sku heller ikke regnet med at nogle mennesker ku være så fucked up i deres "hjerner" som de alligevel ikke ejer!

Selvom at vi står for sikkerheden, går man ud fra at folk bare tager en lille smule kødfars med til kampen...
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Tele2Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #61: 15 Dec 2008, 21:32 »

Du skal bruge det med Barcelona til at man sagtens kan visitere bedre end man gør pt og at folk stadig kommer ind til tiden ..
jaa hvis de vil ha lys med så får de lys med men man kan gøre mere end at klappe folk på røven .. (overført betydning)
Hva med at placere dem i en position at hvis de kaster så rammer de i hvert fald ikke familie tribunen ??
jaa det burde man MEN som ansvarlig for sikkerheden skal man sgu ALTID gå udfra alle mennesker kommer uden en hjerne .. Så bliver man i det mindste IKKE OVERRASKET...
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Tele2Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #62: 15 Dec 2008, 21:36 »

Der bliver ikke visiteret på VP - kun nogle gange i Europa Cuppen og mod FCK. De visiterede faktisk i den kamp Brøndby vandt 2-1 og der var romerlys hos FCK'erne og på Faxe Tribunen. Så man kan sagtens få dem ind på stadion, hvis man vil - for kontrollørerne har ikke tid til at visitere alle grundigt. Men nu kan jeg heller ikke erindre at der har været romerlys kast på VP det seneste års tid - fremskridt Smiley

Nej jeg var ikke med til at kaste dem men jeg vidste lige fra dagens begyndelse at der ville komme sådan et show. Men hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg faktisk ikke at folk ville skade andre da de gjorder det, men det er ikke for at forsvare dem i at kaste med dem men tror ærlig talt ikke det var for at skade andre da det var meningen at de skulle blive holdt på tríbunen og det var planlagt at det skulle se flot ud.
Ja tror også planen var at det skulle se flot ud. Ved ikke om de valgte at give romerlysene ud til de forkerte personer, eller hvad der skete men flot var det ikke Peace

Dvs. i din optik er det okay at kaste romerlys hvis man ik sætter andre menneskers helbred i fare?
Er det så også okay at skyde op i luften .. Der sætter man jo heller ik andre menneskers liv i fare.. enten er det okay ellers er det ikke.. enten eller ..
Du tolker og tolker.. Forhold dig nu bare til hvad der står i stedet for at gætte hvad du tror, jeg mener. Jeg skriver "De tumper som..." Ville nok ikke skrive tumper om dem, hvis jeg mente det var ok vel?

I øvrig enig med Verdenskrig.
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Tele2Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #63: 15 Dec 2008, 22:12 »

Der bliver ikke visiteret på VP - kun nogle gange i Europa Cuppen og mod FCK. De visiterede faktisk i den kamp Brøndby vandt 2-1 og der var romerlys hos FCK'erne og på Faxe Tribunen. Så man kan sagtens få dem ind på stadion, hvis man vil - for kontrollørerne har ikke tid til at visitere alle grundigt. Men nu kan jeg heller ikke erindre at der har været romerlys kast på VP det seneste års tid - fremskridt
Jeg kan så sige at fck's romerlys ikke kom ind fra fcks afsnit andet vil jeg ik komme ud med.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tele2Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #64: 15 Dec 2008, 22:17 »

Hoo hoo hooligan Tunge

Me det er vel bare endnu et argument som støtter, det at Brøndby ik kunne have forhindret situationen...

Det kunne de hvis de havde flyttet fck et andet sted hen.. Men hvor?

Og det har fungeret aldelses upåklageligt de andre år Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

andersfa123
Gæst
 
Sv: Tele2Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #65: 15 Dec 2008, 22:20 »

Hoo hoo hooligan Tunge

Me det er vel bare endnu et argument som støtter, det at Brøndby ik kunne have forhindret situationen...

Det kunne de hvis de havde flyttet fck et andet sted hen.. Men hvor?

Og det har fungeret aldelses upåklageligt de andre år Smiley
Nej jeg er ik hooligan, men lytter bare efter når folk snakker og er selv inde i den københavne scene osv. Wink
Men nej er 100% enig, ingen kunne have forhindret denne situation, den var så godt gennemtænkt og det eneste der manglede var at folk skulle have holdt dem på tribunen.
Ingen er blevet taget for romerlys på Brøndby stadion efter episoden da folk var maskerede, alle havde sort trøje på og banneret osv. osv. osv. osv... Hvis i vil have historien skriv på msn, men fortæller dog ikke alt!
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tele2Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #66: 15 Dec 2008, 22:27 »

Ved jeg godt, også derfor jeg lavede den smiley Wink

Syntes også selv, det var ret godt genemtænkt, og det havde været rigtig fedt, hvis det som sagt, var blevet på tribunen Peace

Dog tror jeg dem som ik blev taget, må have rimeligt meget nøjeren på stadig Grin... Bliver det taget, kommer de aldrig ind og se en fodboldkamp mere i hverken parken, vp, Danmark, Verden, eller sågår dette univers Grin...

Har dog fået det meste af historien af dig, så jeg springer over, men kan da kun anbefale det til andre Thumbs Up

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

andersfa123
Gæst
 
Sv: Tele2Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #67: 15 Dec 2008, 22:29 »

Ved jeg godt, også derfor jeg lavede den smiley Wink

Syntes også selv, det var ret godt genemtænkt, og det havde været rigtig fedt, hvis det som sagt, var blevet på tribunen Peace

Dog tror jeg dem som ik blev taget, må have rimeligt meget nøjeren på stadig Grin... Bliver det taget, kommer de aldrig ind og se en fodboldkamp mere i hverken parken, vp, Danmark, Verden, eller sågår dette univers Grin...

Har dog fået det meste af historien af dig, så jeg springer over, men kan da kun anbefale det til andre Thumbs Up


Jo det tror jeg da man vidst ikke kan få livsvarig karantæne første gang man får det, og i følge hooliganregistret kan man kun få det i 2 år. Men man skal også have fået karantæne 4 gange før det er livsvarigt...

Men hvis i ikk har min msn på PB mig Opstemt
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tele2Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #68: 31 Dec 2008, 15:53 »

I hvilken sektion skal jeg bestille billetter til hvis jeg vil sidde/stå sammen med Brøndby fansene? :d
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tele2Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #69: 31 Dec 2008, 15:56 »

Det er unummereret, så du skal bare bestille en billet Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tele2Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #70: 31 Dec 2008, 15:57 »

Nogle FCN fans der kommer?  Rullende Øjne
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tele2Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #71: 31 Dec 2008, 15:57 »

Det er unummereret, så du skal bare bestille en billet Thumbs Up

Tak Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tele2Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #72: 31 Dec 2008, 15:58 »

Nogle FCN fans der kommer?  Rullende Øjne

Der har altid været en 15-20 stykker nede bag det ene mål modsat fcks fans Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

andersfa123
Gæst
 
Sv: Tele2Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #73: 31 Dec 2008, 15:59 »

Nogle FCN fans der kommer?  Rullende Øjne
Der plejer faktisk at være et pænt antal der kommer Smiley
Logged

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tele2Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #74: 31 Dec 2008, 16:03 »

Hvornår er det? Smiley
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010