home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 09:20:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  1 Bruger, 635 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  FC København
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: FC København  (Læst 62795 gange)
Del Pieros Diciple
Lilleputspiller
*

Sv: FC København
« Svar #75: 29 Dec 2008, 15:11 »

hej
jeg er også FCK og er i år 2014. jeg har vundet mesterkskabet hvert år. økonomien ser rigtig godt ud fik i 3 sæson marquinhos som er et kæmpetalent fik ham for 80 mio. og solgte ham sæsonen efter for 23o mio. men syntes ikke rigtig jeg kan komme længere end kvart finalen i uefa, for der er ingen spillere som vil flytte til min klub selvom jeg er i cl i hver sæson. ligger nr 40 på ranglisten og danmrk ligger nr 6 så der er 3 hold i cl. er der andre som også oplever det problem?

trupfg
Lilleputspiller
*

« Svar #76: 29 Dec 2008, 15:26 »

Nu har jeg fulgt med i diverse FCK tråde og med fornøjelse læst nogle gode tips og tricks til alt fra taktik, træning og spillerindkøb. Nu har det hele båret frugt og jeg kom i CHL finalen mod Arsenal... Det startede mildest talt rigtig skidt og jeg kom da hele følelsesregistret igennem (og min bærbare var meget heldig at overleve scoringen til 2-0).
Heldigvis blev det til lidt af en comeback som sendte det hele ud i straffespark. Efter at vi havde brændt de 2 første var jeg igen nede i kulkælderen men skal love for, at gutterne kæmpede til det sidste!

http://www.gratisupload.dk/download/20534/

Så nu står pokalen med de store ører på Hr. Østergaards kontor og pynter! Opstemt
« Seneste Redigering: 29 Dec 2008, 15:36 af trupfg » Logged

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #77: 29 Dec 2008, 15:56 »

Nu har jeg fulgt med i diverse FCK tråde og med fornøjelse læst nogle gode tips og tricks til alt fra taktik, træning og spillerindkøb. Nu har det hele båret frugt og jeg kom i CHL finalen mod Arsenal... Det startede mildest talt rigtig skidt og jeg kom da hele følelsesregistret igennem (og min bærbare var meget heldig at overleve scoringen til 2-0).
Heldigvis blev det til lidt af en comeback som sendte det hele ud i straffespark. Efter at vi havde brændt de 2 første var jeg igen nede i kulkælderen men skal love for, at gutterne kæmpede til det sidste!

http://www.gratisupload.dk/download/20534/

Så nu står pokalen med de store ører på Hr. Østergaards kontor og pynter! Opstemt
Virkelig et imponerende resultat Peace

Man må se et SS af trup og taktik?

trupfg
Lilleputspiller
*

« Svar #78: 29 Dec 2008, 16:16 »

Så kommer det hele da lige:

Trup: http://www.gratisupload.dk/download/20538/
Taktik: http://www.gratisupload.dk/download/20540/
Økonomi: http://www.gratisupload.dk/download/20537/
Denne sæsons transfers: http://www.gratisupload.dk/download/20539/

Det jeg skal holde mest fokus på lige pt. er, at fastholde nogle af mine spillere. Eks. er Aquino og Lewandowski ikke specielt glade for at være i klubben da de ikke mener det er en stor nok klub! :S Aquino har kontraktudløb i slutningen af denne måned og han vil ikke fornye, og samtidig presser flere og flere klubber sig på, så er bange for, at jeg må slippe ham! Skuffet

Derudover tror jeg, at jeg er færdig med at købe ind for et stykke tid og skal lade talenterne tage lidt over, så de kan blive glade og økonomien kan blive helt perfekt. Smiley

Mef
Lilleputspiller
*

« Svar #79: 30 Dec 2008, 00:59 »

Ivan Obolo har jeg haft stor succes med i mit nye save game, han scorer mål på samlebånd.
Jeg havde samme problem i demoen, hvor mine angriber ingen mål kunne score.

FC KØBENHAVN <3

spazz
Lilleputspiller
*

« Svar #80: 02 Jan 2009, 14:24 »

Så det blevet min tur til at dele erfaringer og resultater med jer andre Smiley

Er lige blevet færdig med min 1. sæson og sluttede på en (forventet) 1. plads i ligaen. Jeg er ganske tilfreds med måden jeg sluttede sæsonen på, da min samlede målscore lyder på 67-29 og har vundet de 24 ud af 33 kampe Smiley Problemet har tit været, at jeg lukkede for mange mål ind, men med den taktik jeg kører nu, så fungerer det bare, og er det næstmest scorende hold og suverænt det hold der lukker færrest ind.
Det skal siges, at jeg blot har signet 3 spillere i sæsonen, hvor 2 af dem dem gik ind i start 11'eren (Davide Santon & Andriy Nesmachnyi). Den sidste er Rodney Sneijder, som stadig kun er marginalspiller.
Så økonomien er også ganske fornuftig!

I Uefa cuppen var en lidt blandet følelse. Jeg blev trukket i gruppe med Everton, Feyenoord, Stuttgart og Vit. Guimarães, så på forhånd havde jeg ikke de store forventninger om videre advancement. Det skete da heller ikke, og sluttede på 5. pladsen (en anelse skuffende da jeg havde forventet at slutte over Vit. Guimarães). Men de positive var dog, at jeg kun tabte én kamp (vs. Feyenoord) og resten spillede jeg uafgjort. De uafgjorde kampe var både på udebane mod Everton og Stuttgart, og specielt mod Stuttgart vendte jeg en 0-4 ved halveg til 4-4 Opstemt

Nu skal jeg så ud på transfermarket og kigge lidt, og jeg forventer at både Nordstand (værdi på 50 mio. pt.) og Hutchinson forlader klubben, plus sionko ryger til et mindre tyrkisk hold. Tilgangen kommer som det ser ud nu kun af Ljungberg (3 mio), men mon ikke flere vil komme Smiley Har blandt andre Aquino i kikkerten...

TAKTIK: http://www.gratisupload.dk/download/20802/
fORMATION: http://www.gratisupload.dk/download/20803/

micki82
Ynglingespiller

« Svar #81: 02 Jan 2009, 20:47 »

mata og drente til fck i 2 sæson 50 mio og 45 mio lidt vildt. (uden nogen patch).
har miguel torres og marcelo i forvejen. (købt fra start)

har fundet en god spiller der score mange mål mexicaner og hedder kikin.......

og så må jeg sige bernburg score rigtig mange mål. de to her bliver fortrækket istedet for spillere som santin og nordstrand

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #82: 03 Jan 2009, 01:33 »

Jeg er nu i efteråret 2009, i starten af 2. sæson med mit FCK-save. I 1. sæson købte jeg Aquino, Santon og Sneijder, og vandt SAS Ligaen.
Inden 2. sæson hentede jeg Ramires (Cruzeiro) og Goitom (Murcia) til klubben. Ramires er en rigtig god central midtbanespiller, som spiller fast for det brasilianske landshold.
Derudover solgte jeg Jesper Christiansen efter første sæson for 77,5 mio til Barca(!!!).
I 2. sæson går det rigtig godt, ligger nummer 1 efter 10 runder, og har i Champions League gruppespillet netop sikret mig en 2-1 sejr over Chelsea i Parken!

fck-drengen
Gæst

« Svar #83: 04 Jan 2009, 00:02 »

Jeg har ikke oplevet det samme som mange, nemlig at have scoringskrise... Mine angribere fra start (Bernburg og Seleznyov) scorer mål på samlebånd, ikke mindst fordi jeg har købt Jádson fra S-Donetsk jeg fører suverænt sas ligaen med 10 point ned til nr. 2 . det skal siges at jeg købte Jádson for 46 mil. Bernburg for 18 mil. og Seleznyov for 7,5 mil. Jeg er i december 2008 FM2009

spazz
Lilleputspiller
*

« Svar #84: 04 Jan 2009, 00:26 »

lige pt. er der uro i min trup. harmonien er helt i bund... nogle imput til hvordan man kan ændre dette?

fck-drengen
Gæst

« Svar #85: 04 Jan 2009, 00:46 »

lige pt. er der uro i min trup. harmonien er helt i bund... nogle imput til hvordan man kan ændre dette?

Hvilken slags?

spazz
Lilleputspiller
*

« Svar #86: 04 Jan 2009, 01:26 »

Det ved jeg ikke.. Bestyrelsen er bare utilfredse med, at harmonien i truppen ikke er god, og den skal forbedres...

micki82
Ynglingespiller

« Svar #87: 05 Jan 2009, 16:06 »

er det fordi du har tilbudt for mange spillere til andre klubber. for det skete for mig..............

1.man kan evt ikke tilbyde dem ud så tit til andre ( der går jo tit sport i det hvis man vil have penge).
2.eller du kan efter kampen rose spillerne og holdet til pressen.
3.eller bare i det hele taget rose dem der spiller godt.
4.en ny kontrakt til en spiller kan også gøre andre spiller mere tilfredse.

2730lillemand
Reserveholdsspiller

« Svar #88: 06 Jan 2009, 20:18 »

hahaha jeg har vundet uefa cup.... og har lige slået fucking inter 3-0 i supercup Opstemt Opstemt go go go go go
« Seneste Redigering: 06 Jan 2009, 20:20 af 2730lillemand » Logged

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #89: 08 Jan 2009, 16:09 »

hahaha jeg har vundet uefa cup.... og har lige slået fucking inter 3-0 i supercup Opstemt Opstemt go go go go go

Den sejr mod inter kan jeg lige slå  Wink

Har lige mødt dem i ottendedelsfinalen i Cl!

http://i544.photobucket.com/albums/hh346/halleberry/hvafuckskerder.jpg  Opstemt

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010