Szczesny
|
|
Nej..
Hvis jeg skal svare seriøst så tror jeg ikke det kommer an på situationen og at det er forskelligt fra politimand til politimand om der sker noget.
Da jeg fik en bøde på MCH Arena for at kaste med en fadøl rækkede jeg også fuck til politiet (eller det var sådanset til dem som gik bagved politiet (Dem jeg havde kastet øl efter)) og der troede de politibetjente jeg talte med at det var efter deres kollegaer, og der bedte de mig blot om at slappe af og forholde mig roligt. Tror dog også dels det var fordi, at jeg i forvejen skulle have en stor bøde for at kaste med øl, at de ikke ville give mig en mere for at give fingeren.
ØLSJUSK!!
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Er det lovligt og skifte låsen uden at sige til de andre der bor på adressen? Der er for at komme af med en der bor på adressen
Haha Det er jeg pænt sikker på det er... Desuden kan han blive lukket ind af politiet eller en låsesmed, hvis han kan bevise at han bor på adressen.
|
|
|
|
|
|
|
|
ELS
|
|
Haha Det er jeg pænt sikker på det er... Desuden kan han blive lukket ind af politiet eller en låsesmed, hvis han kan bevise at han bor på adressen. Har fundet ud af det. Politiet sagde selv det var okay.
|
|
|
|
|
|
|
|
TMP
|
|
Hvad kan der ske hvis man nu f.eks giver en politimand fingeren? Som udgangspunkt tror jeg at det giver en bøde på 500kr. :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
26-sorensen-10
|
|
nekker??? hvorfor er det det politiet skal bruge flere timer på at komme ud til en voldsag hvor man ringer igen for at sige de er kommet tilbage :O
|
|
|
|
|
|
|
|
26-sorensen-10
|
|
og lige et til hvorfor fik jeg ikke min erstatning??? fik ødelagt mine hvide levis bukser:( og min mobil og brugte penge på en psygolog og fik afvide af politiet at jeg ville få erstatning
men så får jeg et brev at jeg ikke får erstatning fordi jeg ikke havde sagt noget om det i retten eller sådan noget
men skulle jeg bare have afbrudt mit vidneudsagn og sige undskyld jeg lige afbryder kan vi lige snakke om min erstatning:o
|
|
|
|
|
|
|
|
Corvette
|
|
Hvorfor er det ulovligt at have et bilhorn der kun kan sige en lyd? Altså hvorfor må de ikke spille en melodi?
|
|
|
|
|
|
|
|
mfsjovhat
|
|
og lige et til hvorfor fik jeg ikke min erstatning??? fik ødelagt mine hvide levis bukser:( og min mobil og brugte penge på en psygolog og fik afvide af politiet at jeg ville få erstatning
men så får jeg et brev at jeg ikke får erstatning fordi jeg ikke havde sagt noget om det i retten eller sådan noget
men skulle jeg bare have afbrudt mit vidneudsagn og sige undskyld jeg lige afbryder kan vi lige snakke om min erstatning:o
det modsatte culpa ansvar
|
|
|
|
Thaurat al Shabab
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Er det rigtig du kun må bruge dyt-hornet i nødstilfælde? er der ikke kommet nye regler omkring dyt-hornet?
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Som udgangspunkt tror jeg at det giver en bøde på 500kr. :-)
Okai, men sådan noget skal man jo selvfølgelig ikke gøre men det blir åbenbart dyrt, hvis man gør det.
|
|
|
|
|
|
|
|
Corvette
|
|
Tror ikke jeg vil give politiet fingeren efter at have set dette klip: http://www.youtube.com/v/DWNE54RJIL4PS: Dette er højst sandsynligt en film fra USA, derfor ville politiet i Danmark nok regere anderledes. Derudover er det jo kun en mands gerning og ikke hele USAs politi
|
|
« Seneste Redigering: 16 Okt 2010, 19:27 af louisfr »
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Hvis du går bare én side tilbage kan du se at TheX har linket til den samme video!
|
|
|
|
|
|
|
|
Corvette
|
|
Nå for fanden havde jeg sq ikke set
|
|
|
|
|
|
|
|
enubbune
Lilleputspiller
|
|
hej jeg skriver ang. norman lee bune.. hvad skete der med ham efter at palle sørensen blev anholdt.. kan finde noget på google men der står kun en masse om palle sørensen der stå ikke meget om norman lee bune.. håber at du kan hjælpe..
|
|
|
|
|
|
|
|
Philips
Gæst
|
|
Hvis politiet anholder en stum mand, og de ligger ham i håndjern. Kan han så sagsøge dem for at hindre ham i at udtale sig?
|
|
|
|
|
|
|
|