home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 634 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Spørg Politiet
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: Spørg Politiet  (Læst 312047 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller

Sv: Spørg Politiet
« Svar #540: 20 Apr 2009, 23:23 »

Nekker,,,
Her for nogle måneder siden (da bandekrigen på Nørrebro, mellem AK81 / HA og Tingbjergbanden / Blågårds var på sit højeste)
Var Nørrebro en stor visiteringszone... Grundet mit tøjstil og mit hår (armycut) tror jeg, at polititet med vilje visitere mig fordi jeg så mistænkelig ud. (deres argument var, at jeg havde en sportstaske over skulderen)
De bad mig først tage min jakke af, dernæst min trøje. Skal lige siges, at det var om aftenen og det var vel 1 grad. Så bad de mig tage min t-shirt og men nægtede. (På ÅBEN gade)
Han greb mig hurtigt i politigreb og jeg overgav mig og tog t-shirten af. jeg frøs al helvedes til husker. Men galskaben var ikke ovre, fordi jeg skulle kræftedme os tage mine busker af, så jeg stod næsten med "kæppen" fremme.
Jeg var sur og gal, jeg frøs og var frustreret over deres opførsel (isør fordi det var på ÅBEN gade)
Jeg spørger i irritation ham den ene om han er til fyre eller om det bare er fordi at livet med konen er gået lidt i stå. Det skulle jeg aldrig have gjort. Jeg blev kastet halvnøgen ind i patruljevognen, hvorefter jeg sad i detention (halvnøgen i 0 grader) 1½ time.

Hvad fanden er det for en opførsel? Er det normalt? Er det iorden? og hvor tit foregår sådanne diskriminerende handlinger på uskyldige folk?

håber du svarer

Thaurat al Shabab

Yessir
Manager

« Svar #541: 20 Apr 2009, 23:42 »

Hvad fanden er det for en opførsel? Er det normalt? Er det iorden? og hvor tit foregår sådanne diskriminerende handlinger på uskyldige folk?

Alt for tit  Ubeslutsom

http://dr.dk/Nyheder/Indland/2009/04/20/161716.htm

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #542: 20 Apr 2009, 23:47 »

Nekker,,,
Her for nogle måneder siden (da bandekrigen på Nørrebro, mellem AK81 / HA og Tingbjergbanden / Blågårds var på sit højeste)
Var Nørrebro en stor visiteringszone... Grundet mit tøjstil og mit hår (armycut) tror jeg, at polititet med vilje visitere mig fordi jeg så mistænkelig ud. (deres argument var, at jeg havde en sportstaske over skulderen)
De bad mig først tage min jakke af, dernæst min trøje. Skal lige siges, at det var om aftenen og det var vel 1 grad. Så bad de mig tage min t-shirt og men nægtede. (På ÅBEN gade)
Han greb mig hurtigt i politigreb og jeg overgav mig og tog t-shirten af. jeg frøs al helvedes til husker. Men galskaben var ikke ovre, fordi jeg skulle kræftedme os tage mine busker af, så jeg stod næsten med "kæppen" fremme.
Jeg var sur og gal, jeg frøs og var frustreret over deres opførsel (isør fordi det var på ÅBEN gade)
Jeg spørger i irritation ham den ene om han er til fyre eller om det bare er fordi at livet med konen er gået lidt i stå. Det skulle jeg aldrig have gjort. Jeg blev kastet halvnøgen ind i patruljevognen, hvorefter jeg sad i detention (halvnøgen i 0 grader) 1½ time.

håber du svarer

Jeg har før skrevet, at jeg som hovedregel ikke udtaler mig om andre betjentes handlinger, da jeg som regel aldrig kender til den enkelte sag. Men jeg vil da gerne knytte nogle kommentarer  Smiley

Ang. det at du har den frisure du har, kan i nogle tilfælde være nok til at vække en betjents opmærksomhed. Det er der ikke noget galt i, for det er fakte krydret med vores erfaring, at de folk vi gerne vil have fat i (nu snakker jeg om bandekonflikten) generelt har den samme fremtoning osv... Derfor kan er "forkert" frisure være nok til at blive kontaktet af politiet. Jeg er selv samme frits, og jeg er skam også blevet standset  Smiley

Ang. det som så udspiller sig med den visitation de foretager vil jeg ikke udtale mig om. Jeg kender ikke dig, og du fortæller historien ud fra det du oplevede, mens betjenten (eller det faktiske) opfatter det anderledes...

Yessir
Manager

« Svar #543: 20 Apr 2009, 23:50 »

Jeg er selv samme frits, og jeg er skam også blevet standset  Smiley

Ren nysgerrighed:
Hvad skete der så? Flippede du bare skiltet og fik lov til at gå videre, eller fik du lov at strippe?  Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #544: 21 Apr 2009, 11:46 »

I øvrigt var han Gentofteborger, så han skulle da slet ikke have en bøde...

Hahaha, ja hvad fanden bilder du dig også ind at stoppe en Gentofte borger? Så du slet ikke på¨nummerpladen at han var fra det fine hood? Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Blankesten
Førsteholdsspiller

« Svar #545: 21 Apr 2009, 12:00 »

Jeg har lige et spørgsmål.
Hvad sker der hvis du bliver stoppet på en ulovlig knallert, hvis man nu er over 18 år og har kørekort?
EDIT: Glemte lige det vigtige i det. Får man så et klip i kørekortet ?
« Seneste Redigering: 21 Apr 2009, 12:22 af jakob91 » Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

FCK88
Manager

« Svar #546: 21 Apr 2009, 12:18 »

Det samme som der ellers ville ske hvis du var/er UNDER 18.. politiet napper knallerten og du får en GIGA bøde Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

MrPedersen
Juniorspiller
**

« Svar #547: 21 Apr 2009, 14:04 »

Hej Nekker,
Nu begik jeg butikstyveri her for nogle måneder siden, så ville jeg bare spørge om det kommer på min straffeattest. Det jeg stjal var en Gajol-Pakke til 14,95 Kr, og jeg er 13 år gammel (:

På forhånd tak

Iloveme
Ynglingespiller

« Svar #548: 21 Apr 2009, 14:21 »

det tror jeg ikke du gør, men er ikke sikker.. men tror det, da du er under den kriminelle lavalder..

You'll never walk alone (L)

- Liverpool er mit liv

jelle123
Ynglingespiller

« Svar #549: 21 Apr 2009, 14:24 »

Jeg er næsten helt sikker på at det ikke vil blive skrevet i din straffeattest da du er under 15, tror kun at politiet kører dig hjem og tager en snak med dine forældre om det. Desuden bliver kommunen underrettet, så de ved at de måske skal holde lidt øje med dig

Førhen var mit liv tomt og værdiløst..
MEN,
Så prøvede jeg Football Manager..

Nu har jeg det meget bedre..
Tak Football Manager.

MrPedersen
Juniorspiller
**

« Svar #550: 21 Apr 2009, 14:39 »

Det var i frikvarteret i skolen og der ligger et center lige ved siden af, så der smutter vi over i frikvarterene og der troede jeg lige jeg kunne få noget femfinger-rabat men den gik ikke. Det eneste politiet gjorde var at ringe til mine forældre og så sagde de også at de sociale myndigheder blev underretter, så det helt store var det ikke men tak for svaret gutter 0o

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #551: 21 Apr 2009, 14:43 »

hej igen Nekker,,

Bare af ren nysgerrighed ville jeg høre hvordan, man fik jer mest pisset af.. Altså der må da være et eller andet i alle sammen hader alle bare føler jeg mega provokeret over?

Thaurat al Shabab

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #552: 21 Apr 2009, 14:46 »

hehe MrPedersen din lille purk,,
bare rolig, din straffeattest er urørt... du er som sagt kun 13 (man skal være de 15) før den bliver plettet.
Men hvis du en dag bliver knaldet for butikstyveri, er det umuligt for dig, at få arbejde indefor den offentlige sektor og os meget svært som salgsassistent.
Jeg har selv mange dumme sager på attesten, men du udløber heldigvis snart, så der er intet at være bange for Opstemt

Thaurat al Shabab

MrPedersen
Juniorspiller
**

« Svar #553: 21 Apr 2009, 14:58 »

Jeg er ikk en lille purk  ticked off

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #554: 21 Apr 2009, 15:14 »

jo du er

Thaurat al Shabab

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010