home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  2 Brugere, 1151 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Spørg Politiet
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: Spørg Politiet  (Læst 287557 gange)
Nekker
Førsteholdsspiller

Sv: Spørg Politiet
« Svar #390: 07 Jan 2009, 21:17 »

Er der ikke en juridisk betegnelse for hvornår en sag er forældet Smiley ?

Jo, men det varierer fra sag til sag, så det vil blive for omfattende at fortælle om her  Smiley

BenMusalho
Gæst

« Svar #391: 08 Jan 2009, 13:40 »

Jeg er lige kommet hjem med toget - og i toget oplevede jeg sgu' det mærkeligste, der længe er sket!

Jeg satte mig ind i en kupé, og først efter jeg havde sat mig ned, lagde jeg mærke til, at der sad to i samme kupé og sniffede kokain/"tog" stoffer! Jeg er næsten 100% sikker.

Først sad de med en lighter (og fik lidt flammer frem), og det lignede, at de rullede et eller andet - jeg så det ikke rigtig. Bagefter fandt de et stykke papir frem, hvor der lå lidt pulver. Den ene af dem gik nu ud af kupéen, men den anden blev siddende og formede pulveret med et sugerør. Han tog det (sugerøret) op til næsen et par gange, men jeg smuttede ud af kupéen, så jeg ved ikke, om han sniffede. Udover de to personer og mig sad der to andre. Altså var vi fem i kupéen. Men er det ikke ulovligt at sniffe coke? Der er kameraer, så de må vel være blevet set? De snakkede også som om, de var lidt påvirkede - med en meget dyb, rusten stemme. Det virker imo meget underligt, at de sidder i et tog og gør det, hvor alle kan se det!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #392: 08 Jan 2009, 13:45 »

Men er det ikke ulovligt at sniffe coke?

Det kan jeg, selv uden at være politimand, i hvert fald hurtigt bekræfte at det er. Tunge

United-styrer
Gæst

« Svar #393: 08 Jan 2009, 13:45 »

Det kan jeg, selv uden at være politimand, i hvert fald hurtigt bekræfte at det er. Tunge

Er det dét? Fuck.

BenMusalho
Gæst

« Svar #394: 08 Jan 2009, 13:56 »

Det mente jeg også - men jeg blev lidt i tvivl, når nu de sad og gjorde det i al offentlighed.. Opstemt

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #395: 08 Jan 2009, 20:45 »

Det mente jeg også - men jeg blev lidt i tvivl, når nu de sad og gjorde det i al offentlighed.. Opstemt

Tja, de har det jo med at gemme sig godt på Brøndby stadion, ik!?

(Den var kun ment i sjov, til de som kunne finde på at tage det lidt for seriøst Wink )

Jonem
Førsteholdsspiller

« Svar #396: 08 Jan 2009, 20:49 »

Må man gerne købe tøj i u.s og tage det med hjem og sælge det til venner?

Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

alek9000
Manager

« Svar #397: 08 Jan 2009, 20:51 »

Hvis man køber varer fra udlandet, kan man så blive straffet for at sælge dem videre til nære og bekendte uden at betale moms, skat, arbejdsmarkedbidrag og alt det der, der nu hører med?

-Benja-
Gæst

« Svar #398: 08 Jan 2009, 20:53 »

Jamen det er en almén voldssag efter straffelovens § 244, så hvis han bliver dømt, så vil det blive en fængselsstraf... Som så enten bliver gjort betinget eller ubetinget.

§ 244. Den, som øver vold mod eller på anden måde angriber en andens legeme, straffes med bøde eller fængsel indtil 3 år.
Det lyder skam rigtig godt, så må vi bare vente og se hvad der sker. Jeg skal til 'afhøring' på politistaionen imorgen, for var jo på stedet da det skete. Har aldrig prøvet sån noget før, så håber det kommer til og gå godt. :-)

enged
Gæst

« Svar #399: 08 Jan 2009, 20:58 »

Jeg er lige kommet hjem med toget - og i toget oplevede jeg sgu' det mærkeligste, der længe er sket!

Jeg satte mig ind i en kupé, og først efter jeg havde sat mig ned, lagde jeg mærke til, at der sad to i samme kupé og sniffede kokain/"tog" stoffer! Jeg er næsten 100% sikker.

Først sad de med en lighter (og fik lidt flammer frem), og det lignede, at de rullede et eller andet - jeg så det ikke rigtig. Bagefter fandt de et stykke papir frem, hvor der lå lidt pulver. Den ene af dem gik nu ud af kupéen, men den anden blev siddende og formede pulveret med et sugerør. Han tog det (sugerøret) op til næsen et par gange, men jeg smuttede ud af kupéen, så jeg ved ikke, om han sniffede. Udover de to personer og mig sad der to andre. Altså var vi fem i kupéen. Men er det ikke ulovligt at sniffe coke? Der er kameraer, så de må vel være blevet set? De snakkede også som om, de var lidt påvirkede - med en meget dyb, rusten stemme. Det virker imo meget underligt, at de sidder i et tog og gør det, hvor alle kan se det!

Så vidt jeg ved er det ikke ulovligt at være påvirket af stoffer, men kun at have dem på sig  Huh

Men jeg har oplevet det der var værre, jeg har set en gut som sad i toget og varmede sine sager, heroin tror jeg, derefter hev han ned i bukserne og stak sig i benet, det var ret ubehageligt, men han faldt bare i søvn bagefter, eller det går jeg da i hvert fald ud fra, og det var i toget mod køge fra hovedbanen en fredag eftermiddag.

shazaib
Juniorspiller
**

« Svar #400: 08 Jan 2009, 21:15 »

FUCK DA POLICE!

If u tell what u want ill give u what u want

enged
Gæst

« Svar #401: 08 Jan 2009, 21:19 »

FUCK DA POLICE!

funny Hvor må du da føle dig sej når du kan skrive sådan en kommentar.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #402: 08 Jan 2009, 21:21 »

Ja han er totalt hardcore - check hans avatar, han bider jo i trøjen og prøver at vise håndtegn! Det er sgu også nemmere at skrive det på et forum end at sige det til en politimand i virkeligheden, hehehe.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #403: 08 Jan 2009, 21:22 »

FUCK DA POLICE!
Wollah, du syyyg, var?

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #404: 08 Jan 2009, 21:24 »

Ja han er totalt hardcore - check hans avatar, han bider jo i trøjen og prøver at vise håndtegn! Det er sgu også nemmere at skrive det på et forum end at sige det til en politimand i virkeligheden, hehehe.
Seriøst? Hvad snakker du om, dumme dansker? (IA)

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010