home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1200 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Spørg Politiet
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: Spørg Politiet  (Læst 287503 gange)
C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

Sv: Spørg Politiet
« Svar #360: 02 Jan 2009, 18:26 »

Goddag!

Jeg vil egentligt blot høre hvor længe efter man må anmelde fx en trussels- eller voldssag? Smiley .. hvor mange år går der, før en sådan er forældet?

Med Venlig Hilsen
C^Ronaldo

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

United-styrer
Gæst

« Svar #361: 02 Jan 2009, 18:36 »

Hvilken straf får Steven Gerrard?

Spøg til side. Hvis det rent hypotetisk skulle ske, at en baglygte på en cykel går ud pga. batteriudløb under en tur, er det i teorien et lovbrud at fortsætte kørslen. I den givne situation er man imidlertid ikke klar over det, da det ikke er muligt at se baglygten på sin cykel, mens man kører. Hvordan vil en politimand typisk reagere i en sådan situation? Er der tilstrækkelig tillid og overbærenhed til, at der vil blive set gennem fingre med et sådant lovbrud, eller er der ingen nåde?

TMP
Førsteholdsspiller

« Svar #362: 03 Jan 2009, 20:59 »

Spøg til side. Hvis det rent hypotetisk skulle ske, at en baglygte på en cykel går ud pga. batteriudløb under en tur, er det i teorien et lovbrud at fortsætte kørslen. I den givne situation er man imidlertid ikke klar over det, da det ikke er muligt at se baglygten på sin cykel, mens man kører. Hvordan vil en politimand typisk reagere i en sådan situation? Er der tilstrækkelig tillid og overbærenhed til, at der vil blive set gennem fingre med et sådant lovbrud, eller er der ingen nåde?

Svaret kan findes tidligere i tråden Wink

United-styrer
Gæst

« Svar #363: 03 Jan 2009, 21:01 »

Svaret kan findes tidligere i tråden Wink

Puh, det er mange sider.

Gungner
Gæst

« Svar #364: 03 Jan 2009, 21:13 »

Hvornår har politiet "ret til at skyde"?
Altså, hvis en overfaldsmand eller lign. stikker af og er ubevæbnet, må de vil ikke skyde? Så er det bare at løbe efter...
Men hvis en mand er bevæbnet, men stikker af må der vel heller ikke affyres?
Det er vel kun hvis politimanden føler sig truet på livet han må skyde?

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #365: 03 Jan 2009, 21:23 »

Hvornår har politiet "ret til at skyde"?
Altså, hvis en overfaldsmand eller lign. stikker af og er ubevæbnet, må de vil ikke skyde? Så er det bare at løbe efter...
Men hvis en mand er bevæbnet, men stikker af må der vel heller ikke affyres?
Det er vel kun hvis politimanden føler sig truet på livet han må skyde?

Uden at være den skarpeste jurist, så vil jeg tro, at de har den ret, når de kommer til det punkt, hvor de føler sig truet på livet?

Tumle3175
Reserveholdsspiller

« Svar #366: 03 Jan 2009, 22:08 »

Der sikkert blevet spurgt om mit spørgsmål før, men her kommer det.

Hvad sker der hvis jeg pisser på et offentligt sted? (ikke i et toilet  Peace)

Blankesten
Førsteholdsspiller

« Svar #367: 03 Jan 2009, 22:09 »

Der sikkert blevet spurgt om mit spørgsmål før, men her kommer det.

Hvad sker der hvis jeg pisser på et offentligt sted? (ikke i et toilet  Peace)

Det står nogle få sidder længere tilbage Wink

!!  Supra Societatem Nemo  !!

Tumle3175
Reserveholdsspiller

« Svar #368: 03 Jan 2009, 22:12 »

Det står nogle få sidder længere tilbage Wink

tak

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #369: 05 Jan 2009, 00:58 »

Noget andet der forager mig er at dem der blev anholdt der om natten, søgte erstatning... Say F*cking What ?! Mig bekendt bad politiet ALLE om at holde sig indendøre, så de ikke ville blive beskudt med tåregas, eller endte med at stå i vejen for politiet, eller sådan noget.. Så er man jo advaret.. Og de optagelser jeg så på TV2 News blev dem der var ude, flere gange bedt om at gå ind/hjem... At politiet så, til sidst anholder dem der er ude, kan vel ikk komme bag på nogle ? Erstatning er da helt ude i hampen.. De sku da ha en regning så vi andre er fri for at betale oprydningen efter deres "leg", gennem vores skat...

Jeg husker også en mor der var inde og klage over "at hendes lille dreng skulle sidde på den våde asfalt" funny
Det skulle han måske have tænkt på, inden han kastede en sten efter politiet Tunge

Build Me Up Buttercup!

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #370: 05 Jan 2009, 10:05 »

Jeg husker også en mor der var inde og klage over "at hendes lille dreng skulle sidde på den våde asfalt" funny
Det skulle han måske have tænkt på, inden han kastede en sten efter politiet Tunge

Lige præcis... Jeg husker en der var sur over hendes datter på 13 blev anholdt, når hun ikke havde gjort noget... Hmm... Hvad med bare at høre efter ? Det kan godt være hun ikk kastede med sten, men hun fulgte ikk politiets ordre, og mig bekendt, er det nok til at blive anholdt...

- Det næste blir vel, at hooligans begynder at brokke sig over politiets HÅRDE metoder..  Tunge

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

absalonsen
Gæst

« Svar #371: 05 Jan 2009, 10:47 »

Hvilken straf får Steven Gerrard?

Nekker fortalte tidligere i tråden, at de fleste betjente lader dig slippe, hvis du blot trækker cyklen det sidste stykke. Smiley

GraZiaZ
Reserveholdsspiller

« Svar #372: 05 Jan 2009, 12:24 »

Som jeg har læst før i tråden, så den med buschauffører kendte jeg godt, men forstår virkelig ikke der ikke bliver gjort noget. Har aldrig hørt, set eller været ude for at politiet har stoppet en. Og den bus jeg kører i der er der flere af chaufførerne, der er direkte til fare for omgivelserne. Den ene tror jeg vi talte den ene morgen, at hun kørte over for rødt 3 eller 4 ud af de 5 lyskryds der er der. Og har også flere gange oplevet at de bare tror de er alt fordi de er størst. De har ingen respekt, de skulle udstilles og hænges op!

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #373: 06 Jan 2009, 21:35 »

Når det handler om euforiserende stoffer, er det så rigtigt, at hvis politiet ser en sælge/købe/indtage kan man bare smide stoffet, og så sige at det ikke er ens eget og så undgå videre tiltale, med mindre der selvfølgelig er videobeviser på det Smiley ?

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #374: 07 Jan 2009, 00:21 »

Udemærket tråd!

Nu er jeg lidt i klemme efter igår.. Havde inviteret nogle gæster hjem til et ordentligt brag af en fest, og det gik rigtig godt..
For en times tid siden kommer der så en mand fra den anden ende af byen og siger at mine gæster har sprunget nogle postkasser i luften.. og fordi det er mine gæster (ved ikke hvor han ved det fra da han ikke kender dem), mener han derved at JEG personligt var med til det.. jeg går udfra at han mener at jeg har ansvaret for mine gæster, som jeg selvfølgelig også har i et hvist omfang, men kan jeg personligt klandres for at mine gæster laver balade eller er de 'voksne' nok (dvs. +18) til selv at tage ansvaret for deres handlinger?

I det her tilfælde kan du bestemt ikke klandres for det, så det kan du tage roligt.

Hvis du fx. havde lejet/lånt nogle private festlokaler, og nogle af dine gæster havde smadret noget (altså mere end et glas), så kan ejeren godt hænge dig op på regningen, hvis man ikke umiddelbart kan finde frem til gerningsmændene.

Men i det her tilfælder er det decideret hærværk, og du ikke har pligt til at vide hvad alle dine stive gæster render rundt og laver, så kan ikke hænges  op på det... Hvis han derimode havde kontaktet politiet med det samme, så kunne vi lukke festen på stedet. Men at bede dig om at betale for andres dumheder, det kan ikke ske  Smiley

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010