Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 19:04:23
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
1 Bruger, 1197 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
Spørg Politiet
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
22
23
[
24
]
25
26
...
79
Forfatter
Emne: Spørg Politiet (Læst 287515 gange)
Cristiano-Ronaldo
Gæst
Sv: Spørg Politiet
«
Svar #345:
01 Jan 2009, 19:03 »
Citat af: JKJ 03 Dec 2008, 15:43
Hehe jo det er da vel hvis man har lyst til at få en dom for vold
HHHaaaahhhaaa Grinern
TMP
Førsteholdsspiller
«
Svar #346:
01 Jan 2009, 23:42 »
Citat af: m0nk3y 01 Jan 2009, 18:40
Udemærket tråd!
Nu er jeg lidt i klemme efter igår.. Havde inviteret nogle gæster hjem til et ordentligt brag af en fest, og det gik rigtig godt..
For en times tid siden kommer der så en mand fra den anden ende af byen og siger at mine gæster har sprunget nogle postkasser i luften.. og fordi det er mine gæster (ved ikke hvor han ved det fra da han ikke kender dem), mener han derved at JEG personligt var med til det.. jeg går udfra at han mener at jeg har ansvaret for mine gæster, som jeg selvfølgelig også har i et hvist omfang, men kan jeg personligt klandres for at mine gæster laver balade eller er de 'voksne' nok (dvs. +18) til selv at tage ansvaret for deres handlinger?
Undskyld mig, men det er et af de dummeste spørgsmål i hele denne tråd. Politiet har for det første intet at gøre med, om dine gæster er voksne nok til at tage ansvaret for deres handlinger, så jeg ved ikke hvorfor du lige vil spørge politiet om dette.
Hvis du mener, om du kan få en "dom" eller bøde for at dine gæster har sprunget postkasser i stykker, så kan jeg svare dig: Selvfølgelig kan du ikke få en bøde, fordi dine GÆSTER har sprunget noget i luften...
Mit spørgsmål:
Hvorfor bliver en politibetjent ikke straffet for vold ligesom normale mennesker?
Her tænker jeg på Malmö episoden(jeg regner med at du kommer med et svar lignende dette: "jeg var ikke til stede så jeg kan ikke udtale mig om det" - det plejer I jo normalt at gøre)..
Ingen af de politibetjente som gik amok med deres knipler på uskyldige fans fik straf, men en enkel fik en "påtale" af dommeren.. Flot...
«
Seneste Redigering: 01 Jan 2009, 23:47 af TMP
»
Spezialized
Landsholdsspiller
«
Svar #347:
01 Jan 2009, 23:50 »
Citat af: TMP 01 Jan 2009, 23:42
Undskyld mig, men det er et af de dummeste spørgsmål i hele denne tråd. Politiet har for det første intet at gøre med, om dine gæster er voksne nok til at tage ansvaret for deres handlinger, så jeg ved ikke hvorfor du lige vil spørge politiet om dette.
Hvis du mener, om du kan få en "dom" eller bøde for at dine gæster har sprunget postkasser i stykker, så kan jeg svare dig: Selvfølgelig kan du ikke få en bøde, fordi dine GÆSTER har sprunget noget i luften...
Mit spørgsmål:
Hvorfor bliver en politibetjent ikke straffet for vold ligesom normale mennesker?
Her tænker jeg på Malmö episoden(jeg regner med at du kommer med et svar lignende dette: "jeg var ikke til stede så jeg kan ikke udtale mig om det" - det plejer I jo normalt at gøre)..
Ingen af de politibetjente som gik amok med deres knipler på uskyldige fans fik straf, men en enkel fik en "påtale" af dommeren.. Flot...
Sjovt at du faktisk beskylder en anden for at komme med trådens "dummeste" spørgsmål, når du så efterfølgende laver et spørgsmål, som mere virker som en provokation, end et reelt spørgsmål. For dit spørgsmål er vel ligeså dumt. Polititet bliver sgu da straffet på samme vilkår, som du og jeg, hvis de laver lort i den. ".... Flot...."
Cykelblog
TMP
Førsteholdsspiller
«
Svar #348:
01 Jan 2009, 23:59 »
Citat af: Spezialized 01 Jan 2009, 23:50
Sjovt at du faktisk beskylder en anden for at komme med trådens "dummeste" spørgsmål, når du så efterfølgende laver et spørgsmål, som mere virker som en provokation, end et reelt spørgsmål. For dit spørgsmål er vel ligeså dumt. Polititet bliver sgu da straffet på samme vilkår, som du og jeg, hvis de laver lort i den. ".... Flot...."
Du gad ikke at læse mit argument? Har du set episoden hvor politiet går amok med knipler på uskyldige Malmö fans, og JA - det var her i Danmark...
søgaard
Gæst
«
Svar #349:
02 Jan 2009, 00:03 »
Citat af: TMP 01 Jan 2009, 23:59
Du gad ikke at læse mit argument? Har du set episoden hvor politiet går amok med knipler på uskyldige Malmö fans, og JA - det var her i Danmark...
Jeg er ret sikker på at fansene ikke var uskyldige ellers ville politiet ikke have gået amok på dem.. I disse sager er ens mening om sagen meget subjektiv. Når politiet er gået til angreb på fansene, så har det med 100% sikkerhed været en grund til det, om den har været lille eller stor, så kan det være nok til at politiet har set sig tvunget eller blevet nødsaget til det.
Dette er sagt uden den store viden om netop denne sag, men disse fans sager, som Nekker er blevet spurgt om mange gange herinde, de er sgu lidt specielle, da folk aldrig ser det fra den anden synspunkt, da man allerede har fundet sin mening, og skylder skylden på politiet.
JessThorup-FAN
Ynglingespiller
«
Svar #350:
02 Jan 2009, 00:06 »
nu så jeg nogle fyrer et par kanonslag af i går aftes.. kan jeg melde dem med det samme jeg ser dem.. eller skal politiet selv have overværret det ? p.s selvfølgelig køber jeg ikke selv.. selvom det er et herre fedt skrald det giver.
Spezialized
Landsholdsspiller
«
Svar #351:
02 Jan 2009, 00:10 »
Citat af: TMP 01 Jan 2009, 23:59
Jeg læste det sådan set fint nok, men blev nok mere bare irriteret over alt det du skrev i parenteserne.
Cykelblog
TMP
Førsteholdsspiller
«
Svar #352:
02 Jan 2009, 00:18 »
Hey Søgaard.
Mit indlæg ovenover var heller ikke særlig beskrivende, men lad mig sige det sådan - denne episode er en af de mest omtalte sager om politivold imod fodboldfans.
Jeg citerer her: "Kun en enkel betjent modtager kritik fra statsadvokat Lise-Lotte Nilas. I en pressemeddelelse skriver hun:
- Politiassistentens adfærd må betegnes som særdeles kritisabel. Uden at orientere sig i tilstrækkeligt omfang om, hvem eller hvor han rammer, svinger han med stor kraft sin stav og rammer tilskueren i hovedet. Det er efter min opfattelse særdeles kritisabelt.
Statsadvokaten kritiserer samtidig den samme betjent fro at have tabt sin tjenetsepistol under episoden. Pistolen blev fundet og afleveret til politiet af Malmøfans. Politimanden kan ifølge Politiken se frem til en disciplinær straf
De øvrige betjente bliver pure frifundet."
Derudover skal det nævnes, at selv Malmö FF valgte vidst at klage over politiets opførsel.
Det er iøvrigt også mange fra den officielle fanklub i Malmö som blev tæsket løs af, af politiet..
Jeg tvivler meget på at de havde gjort noget.
søgaard
Gæst
«
Svar #353:
02 Jan 2009, 00:25 »
Du ser det netop kun fra den ene side. Du har dømt politiet på forhånd. Ja, visse politifolk kan overreagere, når sådan nogle situationer opstår, men tvivler på at de gør det uden nogen form for provokationer eller noget.
De må have haft en grund til at gå i kampe med en flok fans. Politiet er så godt organsieret omkring fodboldkampe at de ikke bare får lov til at gøre deres eget show. Betjenten er blevet påtalt pga. at han mistede overblikket over situationen og måske ikke fulgte de ordrer, som var fastlagt inden aktionen, men jeg tvivler stadig på, at Malmø fansene er uskyldige engle i denne sag, som dine udlægninger får dem til at lyde som.
TMP
Førsteholdsspiller
«
Svar #354:
02 Jan 2009, 00:32 »
Det nærmeste jeg har kunne komme på at finde at der skete noget mellem Malmös fans er: "Kampen stod mellem F.C. København og Malmø FF den 28. april. Her udbrød tumult på tilskuerpladserne og politiet blev sat ind for at dæmpe gemytterne."
Der udbrød altså tumult, og de vælger at sende politiet ind med det samme??? Hvorfor ikke kontrollørene? Det har langt fra været så slemt at de ikke har kunnet klare det!
Anyway, episoden skete i år 2005... I år 2008 fik man først opklaret sagen, hvad sker der for det??
Det er kolossalt problem for retssikkerheden. Når politifolkene først bliver afhørt flere år efter, så kan de jo operere i årevis, uden at deres handling får konsekvenser. Det ville man jo aldrig acceptere for almindelige borgere, der begik vold!!
søgaard
Gæst
«
Svar #355:
02 Jan 2009, 00:47 »
Citat af: TMP 02 Jan 2009, 00:32
Det nærmeste jeg har kunne komme på at finde at der skete noget mellem Malmös fans er: "Kampen stod mellem F.C. København og Malmø FF den 28. april. Her udbrød tumult på tilskuerpladserne og politiet blev sat ind for at dæmpe gemytterne."
Der udbrød altså tumult, og de vælger at sende politiet ind med det samme??? Hvorfor ikke kontrollørene? Det har langt fra været så slemt at de ikke har kunnet klare det!
Anyway, episoden skete i år 2005... I år 2008 fik man først opklaret sagen, hvad sker der for det??
Det er kolossalt problem for retssikkerheden. Når politifolkene først bliver afhørt flere år efter, så kan de jo operere i årevis, uden at deres handling får konsekvenser. Det ville man jo aldrig acceptere for almindelige borgere, der begik vold!!
Det har helt sikkert været en vurderingssag så, så kan det diskuteres om det har været den rigtige beslutning eller ej. Men hvis kontrollørerne ikke har ment, at de har ville kunne styre gemytterne, så vælger de at sende politiet ind, samtidig med at det helt sikkert har været en højrisiko-kamp, hvor der er ekstra bevågenhed fra politiet, så har de valgt at gå ind med det samme.
Det er selvfølgelig under alt kritik at der skal gå tre år, før sagen bliver opklaret, det er der ingen tvivl om, men stadig har mange medier fået vendt politiet til skurken, mens de vel bare gjorde deres arbejde, og brugt de midler de havde for at stoppe slagsmålet.
Hvis fansene forsætter eller går til angreb på politiet, så bliver politiet jo nødt til at svare tilbage med stærkere midler, som deres knippel. At folk kommer til skade ved sådan en situation er selvfølgelig ærgeligt, men er sikker på at, hvis folk blot fulgte politiets ordrer, så havde der ikke opstået denne sag. Så havde det blot været endnu en omgang tilskueruroligheder
.
korzika
Gæst
«
Svar #356:
02 Jan 2009, 00:52 »
Som politi man, er du så imod eller for "hooligan registret" ?
Nekker
Førsteholdsspiller
«
Svar #357:
02 Jan 2009, 10:59 »
Det her er et generelt svar på diskussionen omkring "Malmø-sagen", kunne ikke lige citere et enkelt indlæg.
Der har været skrevet og sagt mangt og meget omkring den sag. Jeg vil først pointere, at jeg også synes 3 år er ALT ALT for lang tid, det giver jeg kritikerne ret i. Jeg vil også gå så langt og sige, at jeg bestemt heller ikke synes det er skide professionelt at slå en anden i hovedet med staven... Men hertil vil jeg lige sige, at som det skete i den situation, så KAN den slags ske, netop fordi personen der blev ramt næppe står stille og afventer slaget. Så et tilsigtet slag på armen, kan ramme i hovedet hvis han flytter sig... Men derfor er det naturligvis stadig en skidt situation.
Herefter vil jeg lige pointere noget: Jeg er MEGET træt af at høre på folks fuldstændig uvidende og ekstremt snæversynede mening omkring det her emne. Ikke fordi jeg skal ramme dig særlig hårdt, TMP, men dit indlæg hvor du skriver:" Citat: Der udbrød altså tumult, og de vælger at sende politiet ind med det samme??? Hvorfor ikke kontrollørene? Det har langt fra været så slemt at de ikke har kunnet klare det!" Citat slut.
Det er fuldstændig håbløs udtalelse (undskyld, men det pissede mig lidt af!). Du aner SLET ikke hvad der foregik til den kamp og har SLET ingen anelse om hvor slemt det var, derfor synes jeg det er lidt for blåøjet at melde ud "det har langt fra været slemt"!! Jeg kender 5 kollegaer der var med dengang, bla ham der fik kritik, og de fortæller ALLE at det var voldsomt og Malmøs fans gik til angreb på de første betjente der kom frem til tilskuerafsnittet hvor de befandt sig. Desuden er det heller ikke en kontrollørs opgave at løse store slagsmål, de kan ikke forsvare sig og må heller ikke anvende for meget magt. Det er vores opgave og derfor bliver politiet tilkaldt til den slags.
Der var før kampen flere sammenstød mellem Malmøs fans, Casuals fra FCK og politiet. Malmøs hooligans havde selv kontaktet Casuals for at aftale at mødes for at slås, så du kan ligesom regne ud hvilken stemning der har været og hvilket beredskab vi lå klar i. Jeg var selv på arbejde den aften, og vi havde flere svenskere i "hullerne" på stationen pga voldelig opførsel.
Inden folk begynder at udtale sig om politiets brug af staven, så synes jeg ærlig talt de burde undersøge hvornår det er at vi kan bruge den. I det her tilfælde var reglementet for LÆNGST opfyldt, og derfor kan uden problemer forsvares at betjentene benyttede den. Ham der så begik fejl, han er blevet straffet for det. Men han skal da for h... ikke dømmes for vold, fordi han begik en fejl?? Folk glemmer at politiet er den eneste myndighed der MÅ benytte magtanvendelse LOVLIGT, hvis betingelserne er opfyldt, hvilket de var her. Hvis man så begår en fejl, skal man så dømmes for vold, fyres, miste sin pension osv?? Bliver du fyret på dit arbejde fordi du begår en fejl en enkelt gang??
Det er fair nok at have en mening om politiet, vi kan ikke allesammen være enige... Men jeg synes personligt det er for plat at udstille en flok hooligans fra Malmø som en flok søde små drenge, der bare blev brutalt overfaldet af en flok bidske betjente, som så tilmed får fri og bla bla... Come on, vær nu lidt objektiv...
Hvis vi kvajer os, så er der betaling ved kasse 1... For nogle mdr siden blev to betjent fyret og i dømt fængselsstraffe for at have kvajet sig i deres cicile liv?? Er det nok eller skal vi alle fyres fordi nogen mener vi er for voldsomme?? Husk det nu: Det er LOVLIGT for politiet at anvende magt, så længe det naturligvis er indenfor reglementerne
Jeg synes det er en god diskussion, og det skal ikke opfattes som at jeg ALTID tager mine kollegaers side... Som sagt er jeg enig i kritikken omkring undersøgelsens længde og kritikken omkring slaget i hovedet. MEN jeg bliver små-irriteret når der kommer påstande som er helt ved siden af og som ikke indeholder substans, men blot en forudindtaget mening eller grundløs konklusion...
Til sidst: Vi bruger ALDRIG vores stav medminder det er nødvendigt... Der er sgu ingen der har lyst til at slå på uskyldige folk, så lad være med at tro de hooligangs er engle
simonob
Landsholdsspiller
«
Svar #358:
02 Jan 2009, 11:57 »
^^ Vil sku godt gi dig ret her Nekker... Dog sys jeg ikk politiet må nok... F.eks. da ungdomshuset i kbh blev ryddet, sys jeg simpelthen det var for latterligt at politiet sku stå og "ta imod" et hav af brosten, brandbomber, og andet kasteskyts.. Det forarger mig at politiet ikke gjorde mere, men samtidig ved jeg oss godt at de ikk gjorde det fordi de ikk må... Overordnet må politiet, (mig bekendt), trække pistolen hvis de føler sig truet på livet... Well, hvis det haglede ned om ørerne på mig, med brosten, ku jeg evt. godt tænke tanken, hva der ville ske hvis jeg blev ramt i hovedet at sådan et par stykker.. Så er spørgsmålet hvor meget en hjelm ville hjælpe i længden ?
I mange andre lande var alle demonstranterne jo blevet skudt, altså... Det er selvfølgelig også for voldsomt, men kan vi ikk finde en mellemvej ? Dem der rendte rundt på gaderne klokken 3-4 stykker om natten, selv flere dage efter huset blev "indtaget" af politiet, ville jo opsøge den ballade der var.. Det skal man da ikk være proffessor for at vide... Jeg ved godt at politiet også anvendte tåregas, men altså, det spredte jo bar urolighederne.. Hvad mener du egentlig selv om netop den sag, Nekker ? (har ikke lige læst de andre 23 sider, så ved ikk om du har kommenteret på det..
)
Noget andet der forager mig er at dem der blev anholdt der om natten, søgte erstatning... Say F*cking What ?! Mig bekendt bad politiet ALLE om at holde sig indendøre, så de ikke ville blive beskudt med tåregas, eller endte med at stå i vejen for politiet, eller sådan noget.. Så er man jo advaret.. Og de optagelser jeg så på TV2 News blev dem der var ude, flere gange bedt om at gå ind/hjem... At politiet så, til sidst anholder dem der er ude, kan vel ikk komme bag på nogle ? Erstatning er da helt ude i hampen.. De sku da ha en regning så vi andre er fri for at betale oprydningen efter deres "leg", gennem vores skat...
For at komme tilbage til "pistolerne", så er det oss tit jeg hører en masse situationer, hvor jeg selv tænker "hvorfor hulen trækker de ikk bar pistolen ?"... Men når man så hører om at de har gjort det, blir de fandme sagsøgt og jeg ved ikk hvad...
Jeg bor selv i Odense og hører tit om konflikterne i Vollsmose.. Mit indtryk er 100 % at politiet ikk har styr på en skid derude... Der blir jo sat ild til containere, hvorefter de så tilkalder brandvæsnet, som bar blir bombet med sten, flasker, osv... Og det samme er tilfældet hvis der kommer en enkelt patruljevogn derud... Det kan jo ikk passe at ordensmagten ikk kan styre dét de egentlig skal.. Og det er ikke en kritik af politiet, men nærmere de love omkring... Det ville sku grine af os i USA... Ikk fordi jeg ønsker de tilstande de har i USA, langt fra, men altså.. Jeg synes vi skal stramme lidt op... Det synes jeg så også vi skal med strafferammerne, men det er jo ikke politiet, så det hører nok til i en anden tråd..
- For ikk kun at holde med politiet, er der jo oss nogle piliti-folk der er "magtsyge", og altid skal blande sig i ting som de slet ikk behøver.. De vil bare i centrum, og de udnytter den magt de har fået gennem deres erhverv, men mit indtryk er dog at det er de klart færreste..
Og for at nævne noget idiotisk, så synes jeg det er lidt grimt at stå at give folk bøder for f.eks. at køre 56 km/t hvor man må køre 50, fremfor at få styr på så mange andre ting, der er meget vigtigere..
EDIT: Kom oss li til at tænke på noget... Kan man få en bøde for at fyre fyrværkeri af, til en fodboldkamp herhjemme, hvis det er lovligt fyrværkeri, og man ikk bringer andre i fare, hvis bare kampen ligger mellem 1. december og 5. januar, hvor det jo er lovligt at fyre af ?
«
Seneste Redigering: 02 Jan 2009, 12:00 af simonob
»
~ OB ~ DORTMUND ~ FULHAM ~ HAMMARBY ~
Blankesten
Førsteholdsspiller
«
Svar #359:
02 Jan 2009, 14:26 »
Jeg har lige et spørgsmål
Hvis man køre uden hjelm på en knallert, og politimanden tilfældighvis kender dig, må de så godt senere på dagen komme hjem til en og give personen en bøde
EDIT:
Hvad sker der hvis politiet, tager dig i at køre bil, hvis du er under 18 år ??
- man får selvfølgelig en bøde, men bliver ens kørekort udsat til man fx. er 21 år ?
«
Seneste Redigering: 06 Jan 2009, 18:31 af jakob91
»
!! Supra Societatem Nemo !!
Sider:
1
...
22
23
[
24
]
25
26
...
79
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »