home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 612 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Skadestuen FM2009
| | | | |-+  Brændte chancer!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Brændte chancer!  (Læst 1216 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Brændte chancer!
« : 01 Dec 2008, 21:13 »

Hey all.

Jeg spiller pt. med Telford United, og jeg synes godt nok mine angribere brænder meget. Det er ikke så meget det, at de brænder, men mere måden de gør det på.

I de seneste 5 kampe, har mine spillere hakket bolden langt over mål, når de var alene på en kontra. Når jeg får et gennemspillet angreb og de står helt alene med keeperen, så bliver den også sparket over kassen.

Jeg har ikke den helt store erfaring med de helt små hold, men det er sgu frustrerende at have 15 skud på mål, hvor kun 1-2 er inden for rammen. Selve spillet på banen er ganske flot, men ineffektiviteten er helt ad helvede til?

Er det kun mig der oplever det problem!? For frustrationerne får sgu snart frit løb!  ticked off
Logged


Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brændte chancer!
« Svar #1: 01 Dec 2008, 21:19 »

Jeg har også mange brændte chancer!!
Tror desværre det er et problem for alle - men en af mulighederne er a træne noget mere på afslutninger ;-) ... Hehe
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brændte chancer!
« Svar #2: 01 Dec 2008, 21:21 »

Tror vi alle erfaren FM spillere har oplevet det før eller siden. Men ja det er utrolig frustrerende og der er ikke andet for end at træne en masse afslutninger, så angriberne bliver bedre i rolighed og afslutninger!
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brændte chancer!
« Svar #3: 01 Dec 2008, 21:23 »

Jeg har også mange brændte chancer!!
Tror desværre det er et problem for alle - men en af mulighederne er a træne noget mere på afslutninger ;-) ... Hehe

Jeg har ikke i sinde at træne mine spillers afslutninger, hvis det er pga. en bug i spillet. Så ligger jeg det hellere i skuffen og venter på en ny patch.

Men før jeg gør det, vil jeg bare gerne vide OM det er en bug, eller om det bare er mine spillere der er for ringe Wink
Logged


Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brændte chancer!
« Svar #4: 01 Dec 2008, 21:26 »

Jeg har ikke i sinde at træne mine spillers afslutninger, hvis det er pga. en bug i spillet. Så ligger jeg det hellere i skuffen og venter på en ny patch.

Men før jeg gør det, vil jeg bare gerne vide OM det er en bug, eller om det bare er mine spillere der er for ringe Wink



Bare bliv ved, saa skal de nok score ;-)
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

ZaZZal
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brændte chancer!
« Svar #5: 01 Dec 2008, 21:26 »

Så vidt jeg ved var der et bug i spillet, netop med at angriberne ikke kunne score. Denne fejl blev opdaget før den første patch blev udgivet, og jeg ved ikke om de har fået rettet den.

Men hvis ikke, kunne det meget vel lyde som en bug, så meget burde det trods alt ikke være nødvendigt at lægge i deres afslutningsfærdighe der Smiley
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brændte chancer!
« Svar #6: 01 Dec 2008, 21:27 »

Jeg har ikke i sinde at træne mine spillers afslutninger, hvis det er pga. en bug i spillet. Så ligger jeg det hellere i skuffen og venter på en ny patch.

Men før jeg gør det, vil jeg bare gerne vide OM det er en bug, eller om det bare er mine spillere der er for ringe Wink

Tror ikke det er en bug. Jeg har ikke oplevet det mere i det her spil end i de forrige spil!
Logged

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brændte chancer!
« Svar #7: 01 Dec 2008, 21:34 »

Jeg har også oplevet det før Wink
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010