JKJ
Gæst
|
|
Er nu blevet så gammel at jeg giver og ikke får adventsgaver. Bettemand fik et fint Mickey Mouse håndklæde. Jeg tror det var et hit - han gik ihf rundt med det i flere timer og brugte det til at putte på og lege gemmeleg under
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
hvor dejligt hehe det er altid dejligt at se når man giver gaver til andre at de så bliver oprigtigt glade
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Jeg venter på min. Den er derude et eller andet sted, min mor har ganske enkelt valgt at købe den i dag!
|
|
|
|
|
|
|
|
knudsen_0
|
|
Den kan jeg let stikke Det gør jeg også + to skrabejulekalendere den holder bare ikke særligt længe
Så er du jo heller ikke gammel nok til at få en
|
|
|
|
Vuelve la ilusión
|
|
|
|
PEAST
|
|
så må man da håbe at den ikke er udsolgt
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Den kan jeg let stikke Det gør jeg også + to skrabejulekalendere Så er du jo heller ikke gammel nok til at få en 1. skrabejulekalendern e vil min mor ikke give mig. hun siger at det er fordi jeg arbejder i en DSB kiosk så kan jeg jo selv købe en . 2. nej hehe men så længe mor betaler klager jeg ikke hehe
|
|
|
|
|
|
|
|
Baliian
|
|
Fik et par Bjorn Borg underbukser og en billet til premieren på Klovn The Movie
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
fedt hehe husk lige at fortælle os om filmen var god ;-D
|
|
|
|
|
|
|
|
Daniel SS
|
|
Det skulle den efter sigende være.
|
|
|
|
19. 5. 2012.
|
|
|
|
Lasse Jatta
Gæst
|
|
Den kan jeg let stikke Det gør jeg også + to skrabejulekalendere Så er du jo heller ikke gammel nok til at få en Jeg har fem skrabejulekalendere stik den! Jeg fik den femte i dag i adventsgave fra min mormor, og jeg fik the simpsons movie af min mor.
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Jeg fik et PS3 spil i dag. Operation Flashpoint: Dragon Rising. Nogen der kender det spil?
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Jeg fik 17 Agian! DVD med Zac Efron og Matthew Perry!
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
patrick J
|
|
Jeg fik Two and a half men sæson 7.
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
knudsen_0
|
|
Jeg fik 17 Agian! DVD med Zac Efron og Matthew Perry! Den er sgu markant værre end de to diode cykellygter jeg fik sidste søndag
|
|
|
|
Vuelve la ilusión
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Den er sgu markant værre end de to diode cykellygter jeg fik sidste søndag Hoooooold så! Bare fordi Zac Efron er med så behøves du ikke være homofobisk!
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|