home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 228 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Advent
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Syntes du det har været nogle gode adventsgaver du har fået?  (Afstemning slut: 03 Jan 2009, 18:45)
Ja
- 7 (87,5%)
Nej
- 1 (12,5%)
Antal Stemmer: 8

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 Udprint
Forfatter Emne: Advent  (Læst 66853 gange)
HansenLFC
Gæst
 
Sv: Advent
« Svar #465: 16 Dec 2012, 17:46 »

Undskyld mig Neymar, har du ingen grænser for hvad du propper i munden?

Føj for satan !!

ps. glæder mig til en anmeldelse med billeder osv af Smagsprøve Whey 100 (1x25 g)... Det smager af **** ...
« Seneste Redigering: 16 Dec 2012, 17:50 af HansenLFC » Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Advent
« Svar #466: 17 Dec 2012, 22:06 »

 Thumbs Up stod der er forretningen...... Fleeggaard i Harrislee... og blev deprimeret over alle disse stressede danskere der løb rundt skubbede til hinanden og så ualmindelig stressede ud... overlevelses genet kom frem.. jeg lod vog være vogn og lod mig føre ud til venstre kant af forretningen..den modsat hvor alle hårmidler og andet "body smadder" er sat frem...
Min intuition sagde mig at her var der mere roligt... også var det at jeg fandt Whisky hylden... der var ikke meget.. max 75 - 100 forskellige slags.. men der foran mig stod den... en Ardbeg Uigeadail... pure clean malt... så var det at det slog mig at det var min advents gave.. den gave som ingen ellers havde tænkt på jeg skulle have...nu er det min så fuck med resten af året gaver.... dette er skønhed og genialitet ... som et ømt kys fra Jørgen Leth som at dufte til et gammelt aksebæger... og som at slikke det rent med tungen..og dog venter der den dejligste eftersmag...

læs mere her http://www.forpeatsake.com/Ardbeg/Ardbeg+Uigeadail
Logged

YNWA

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Advent
« Svar #467: 17 Dec 2012, 22:11 »

Indbrudstyv i fritiden?? Opstemt
Shhh.  Forseglede Læber
Nej, dog ikke, er igang med projekt nedrivning og manglede lige lidt tools.
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Advent
« Svar #468: 17 Dec 2012, 22:18 »

Thumbs Up stod der er forretningen...... Fleeggaard i Harrislee... og blev deprimeret over alle disse stressede danskere der løb rundt skubbede til hinanden og så ualmindelig stressede ud... overlevelses genet kom frem.. jeg lod vog være vogn og lod mig føre ud til venstre kant af forretningen..den modsat hvor alle hårmidler og andet "body smadder" er sat frem...
Min intuition sagde mig at her var der mere roligt... også var det at jeg fandt Whisky hylden... der var ikke meget.. max 75 - 100 forskellige slags.. men der foran mig stod den... en Ardbeg Uigeadail... pure clean malt... så var det at det slog mig at det var min advents gave.. den gave som ingen ellers havde tænkt på jeg skulle have...nu er det min så fuck med resten af året gaver.... dette er skønhed og genialitet ... som et ømt kys fra Jørgen Leth som at dufte til et gammelt aksebæger... og som at slikke det rent med tungen..og dog venter der den dejligste eftersmag...

læs mere her http://www.forpeatsake.com/Ardbeg/Ardbeg+Uigeadail
Hvad kostede den dig.
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Advent
« Svar #469: 17 Dec 2012, 22:22 »

Hvad kostede den dig.

398 kroner.... og en skideballe af konen Wink
Logged

YNWA

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Advent
« Svar #470: 17 Dec 2012, 22:27 »

Undskyld mig Neymar, har du ingen grænser for hvad du propper i munden?

Føj for satan !!

ps. glæder mig til en anmeldelse med billeder osv af Smagsprøve Whey 100 (1x25 g)... Det smager af **** ...
Må desværre skuffe dig, jeg har ingen billeder i dag. Havde lidt travlt, troede jeg i hvert fald.

Men det smagte fantastisk, og jeg køber det snart i en større mængde. Det var som om, at de små crispy stykker, der var i havde sex inden i min mund. Det smagte ligesom den normale chokolade, som jeg også digger ret hårdt, men der var også bare lidt ekstra knas i.

Jeg blandende den op med vand, og det var perfekt. Det er dine smagsløg, der er helt fucked. De muffins var ikke meget værd (måske jeg bare gjorde det forkert?), men den proteinpulver sad lige i skabet.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Advent
« Svar #471: 18 Dec 2012, 17:59 »

En tur til frisør og en jean paul deo!
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Advent
« Svar #472: 18 Dec 2012, 20:03 »

Kommer julemanden først om mandagen i Jylland?
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Advent
« Svar #473: 18 Dec 2012, 20:09 »

Jeg får dem bare ikke så tidligt som dig om søndagen. Så glemmer jeg det, så kom jeg i tanke om det, nu da jeg skulle bestille tid.

Okay med dig, søde? :i
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Advent
« Svar #474: 19 Dec 2012, 08:50 »

Adventsgaver? Pffft, noobs.

Jeg får kalendergaver af konen hver dag, og det har bl.a. resulteret i dejlige ting som en marcipanroulade, et lækkert lyserødt slips, en pose vanillegifler, en fræk yo-yo med lys i, en Arsenal-toilettaske m.m.m....
Logged



Nekker
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Advent
« Svar #475: 19 Dec 2012, 09:02 »

Adventsgaver? Pffft, noobs.

Jeg får kalendergaver af konen hver dag, og det har bl.a. resulteret i dejlige ting som en marcipanroulade, et lækkert lyserødt slips, en pose vanillegifler, en fræk yo-yo med lys i, en Arsenal-toilettaske m.m.m....
Sikker på det ikke er hadegaver med den toilettaske?  Grin
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Advent
« Svar #476: 19 Dec 2012, 09:16 »

Sikker på det ikke er hadegaver med den toilettaske?  Grin

Jeg tror hun var træt af at se på den blomstrede udgave jeg indtil nu har brugt hver gang jeg skulle overnatte ude Opstemt
Logged



Nekker
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Advent
« Svar #477: 19 Dec 2012, 10:04 »

Jeg tror hun var træt af at se på den blomstrede udgave jeg indtil nu har brugt hver gang jeg skulle overnatte ude Opstemt

Haha... She wants a man with no flowers!!!  funny
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Advent
« Svar #478: 19 Dec 2012, 13:32 »

Adventsgaver? Pffft, noobs.

Jeg får kalendergaver af konen hver dag, og det har bl.a. resulteret i dejlige ting som en marcipanroulade, et lækkert lyserødt slips, en pose vanillegifler, en fræk yo-yo med lys i, en Arsenal-toilettaske m.m.m....

Har hun en søster?
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Advent
« Svar #479: 19 Dec 2012, 14:22 »

Har hun en søster?

Ja, hende får jeg dog ikke gaver af.
Logged



Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010