home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23475
  0 Brugere, 653 Gæster Online.

Nyeste Bruger: roysamantha224
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Mario Balotelli
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Mario Balotelli  (Læst 11089 gange)
mama99ai
Førsteholdsspiller

Sv: Mario Balotelli
« Svar #15: 30 Dec 2008, 17:22 »

For 25 mio £ burde du kunne faa en bedre spiller - evt. Cassano - mener han koster omkring 12 -13 mio £ og er klasse. (Kan ogsaa spille venstre wing hvis du vil bruge ham der)..

Roman1980
Lilleputspiller
*

« Svar #16: 30 Dec 2008, 17:39 »

Hejsa!

Jeg er i den vidunderlige situation at have Mario Balotelli på mit Zaragoza hold i 2011. Men problemet er jeg simpelthen ikke kan score. Er der nogle der har nogle gode spiller instrukser/erfaringer med ham. For tiden prøver jeg med at fastsætte ham som angriber men det fungerer overhovedet ikke

Måske er han ikke så god i dit spil som i andre? Han er jo "Wonderkid" som skal trænes ordentligt og så videre, for at han "virker" rigtigt. I mit spil er han nemlig vidunderlig og laver mål på samlebånd  Opstemt

En Henri Saivet i udviklet tilstand er osse at anbefale (osse "Wonderkid" som skal trænes rigtigt) Jeg købte ham i mit spil, men han blev skadet alvorligt tidligt og siden da er han stoppet i sin udvikling. Eller s er Agüero ALTID et godt bud. Den mand skulle forgyldes  Grin

Byens hold er FCK.

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #17: 30 Dec 2008, 18:17 »

Jeg mener Balotelli har faste potential vaerdier, saa han burde have det samme potentiale i alle spil, men man skal selvfoelgelig spille ham for at han bliver bedre - jeg vil heller ikke anbefale ham som foerste valg til en stor klub naar man starter spillet - han er saadan en spiller du har som 3. / 4. valg - dvs. kommer ind som sub, hvis du allerede foerer, som spiller CL kampe og cup kampe.. saa skal han nok blive klasse med tiden. En anden fordel ved ham er ogsaa at han har rimelig gode vaerdier i stamina og strength - det betyder at han kan erstatte eksempelvis Drogba med tiden - jeg synes der er masser af hurtige angribere paa hoejt niveau (Sergio Aguerro, Anelka, Vela etc.), men man skal smide de store penge for staerke angribere som David Villa og Zlatan. Derfor vil det vaere klasse at kunne traene Balotelli op til staerk angriber - en klasse spiller for billige penge.

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #18: 04 Jan 2009, 01:15 »

Jeg mener Balotelli har faste potential vaerdier, saa han burde have det samme potentiale i alle spil, men man skal selvfoelgelig spille ham for at han bliver bedre - jeg vil heller ikke anbefale ham som foerste valg til en stor klub naar man starter spillet - han er saadan en spiller du har som 3. / 4. valg - dvs. kommer ind som sub, hvis du allerede foerer, som spiller CL kampe og cup kampe.. saa skal han nok blive klasse med tiden. En anden fordel ved ham er ogsaa at han har rimelig gode vaerdier i stamina og strength - det betyder at han kan erstatte eksempelvis Drogba med tiden - jeg synes der er masser af hurtige angribere paa hoejt niveau (Sergio Aguerro, Anelka, Vela etc.), men man skal smide de store penge for staerke angribere som David Villa og Zlatan. Derfor vil det vaere klasse at kunne traene Balotelli op til staerk angriber - en klasse spiller for billige penge.

Her er en screenshot af Balotelli fra mit spil.

(saa skulle det vaere til at se SS)

Pga Anelka var skadet i 8 maaneder, har Balotelli faaet en del kampe fra start. 38 kampe og 7 indskiftninger. (28 kampe i ligaen) - i de 45 kampe har han scoret 18 maal og lavet 13 assists - hans snit er 7.00, men lidt lavere i leaguen. Han er stadig kun 18 aar og en klasse klasse udskiftningsspiller / fast mand for et lidt mindre hold en Chelsea som jeg spiller med.
« Seneste Redigering: 04 Jan 2009, 10:51 af mama99ai » Logged

enged
Gæst

« Svar #19: 04 Jan 2009, 01:17 »

Hey Mama99ai, dine SS som du uploader er alt for små, man kan slet ikke se hvad der står Smiley

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #20: 04 Jan 2009, 01:34 »

Hey Mama99ai, dine SS som du uploader er alt for små, man kan slet ikke se hvad der står Smiley

Jeg er en nybegynder inden for uploads af SS, men jeg tager lige et kik paa det og redigerer mit indlaeg, saa snart de lykkes  Smiley

enged
Gæst

« Svar #21: 04 Jan 2009, 01:39 »

Jeg er en nybegynder inden for uploads af SS, men jeg tager lige et kik paa det og redigerer mit indlaeg, saa snart de lykkes  Smiley

Det er skam også helt i orden Peace jeg ville bare fortælle det, fordi hvis folk ikke kan se, hvad det er du vil vise får du jo ingen respons Peace

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 04 Jan 2009, 01:42 »

Det er skam også helt i orden Peace jeg ville bare fortælle det, fordi hvis folk ikke kan se, hvad det er du vil vise får du jo ingen respons Peace

mange tak - nu skulle det vaere til at se at kunne se mit SS.

Haagensen88
Lilleputspiller
*

« Svar #23: 14 Jun 2009, 18:45 »

Er der andre der har problemer med at han bliver skadet hele tiden ?

Er der noget man kan gøre ved det ?

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #24: 15 Jun 2009, 20:11 »

Jeg har spillet med ham i flere klubber og jeg har ikke problemer med at han bliver skadet. Han får selvfølgelig nogle småskavanker fra tid til anden, men han bliver sjældent alvorligt skadet. Han har 11 i injury proneness så det er heller ikke super højt.

cjensen94
Gæst

« Svar #25: 15 Jun 2009, 20:27 »

Jeg bruger ham på OMC, OMH, eller OMV. Hvor han gør det godt, og scorer! Han er topscorer over blandt andet Ibrahimovic, og Vucinic.

ptrN
Manager

« Svar #26: 15 Jun 2009, 20:28 »

Har endnu ikke haft fornøjelsen af spille med Balotelli, men det må jeg da prøve Smiley

welbz is dat guy

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #27: 15 Jun 2009, 21:05 »

Jeg har ham som reserve til Villa og Vagner Love i mit spil Real game, og da Villa var skadet i 3-4 måneder. Var han en genial sub. Han scorer skam rigeligt med mål. Men havde også Vagner Love som angrebs makker, og Robben, Guardado og Jesus Navas til at fodre ham Peace

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #28: 17 Jun 2009, 07:05 »

En af de ting som jeg synes er super ved ham er hans styrke og teknik. Han er en perfekt erstatning for Drogba i Chelsea og hvis du er på markedet efter en stærk angriber, så er han svær at komme uden om. Især fordi han er så billig sammenlignet med andre spillere i hans klasse. Jeg har spillet med David Villa og udover at det tog ham omkring 1 sæson at komme rigtigt i gang (jeg spiller med Chelsea) så synes jeg at han skal have mere tid til at score en Balotelli - endelig kan balotelli også spille kant i de kampe hvor man gerne vil have en ekstra angriber ind, men ikke vil spille med 3 på toppen. Han er uden tvivl en af de allerbedste køb i spillet.

polga
Lilleputspiller
*

« Svar #29: 20 Jun 2009, 12:22 »

han har scoret 19 mål  i 32 serie a kampe i min første sæson i Inter.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010