home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 1013 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Skadestuen FM2009
| | | | |-+  Min computer kontra FM
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Min computer kontra FM  (Læst 1581 gange)
The Frog Princess
Gæst
 
Min computer kontra FM
« : 28 Nov 2008, 00:02 »

Jeg ved der er adskillige tråde omkring dette emne, og jeg har kigget i mange af dem. Jeg har også prøvet at benytte andre tråde, men uden det store succes. Jeg beder alle dem, som kun vil sige tråden skal lukkes, om at holde sig væk, også må crewet lukke tråden og sende mig en pb, hvis de ser det nødvendigt.

Mit problem er, at min computer tager over en halvtime at starte et nyt spil, og det svarer ikke i mens. Desuden svarer den tit ikke inde i spillet, hvilket kan være lidt træls, når man sidder med et kanon spil.

Så skal man tro, at det er fordi min computer ikke har de optimale krav, men det synes jeg ikke kan passe. Jeg er ikke super god til computere, og jeg har prøvet at kigge lidt på mine computer specefikationer, og se om det er nok, i forhold til det spillet forlanger. Jeg kunne ikke rigtigt finde ud af det, og for hjælpenes skyld, kan jeg sige det er en HP Pavillon dv9000.

Det mest underlige er dog, at min kammerat har en computer magen til, og lider ikke under de problemer. Det irritere mig ret meget, uden at være ond over for ham. Men hvad kan problemet skyldet?

Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Min computer kontra FM
« Svar #1: 28 Nov 2008, 00:20 »

Kan du ikke skrive ned hvor mange Ram du har ? Og hvilket grafikkort ?
Logged


KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Min computer kontra FM
« Svar #2: 28 Nov 2008, 00:31 »

Specifikationer kan vel umiddelbart være ligegyldigt, hvis hans kammerat har en bærbar, der er identisk med den, som han selv bruger.

Hvad jeg kunne google mig til er specifikationerne som følger:
* AMD Turion X2 TL-50 1.6 Ghz Dual Core
* 2 GB DDR2-RAM 667Mhz
* Nvidia GeForce 7600 256mb dedikeret

Derudover The Frog Princess. Har du så tjekket for virus/spyware etc. - og sørget for, at der er tilstrækkelig med plads på din harddisk?
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Min computer kontra FM
« Svar #3: 28 Nov 2008, 00:34 »

Spørgsmålet er også om den er fuldstændig magen til..

Men den tager du dig bare af KF Peace
Logged


Josef OMaria
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Min computer kontra FM
« Svar #4: 28 Nov 2008, 01:29 »

Kunne være et tegn på, at der er noget grissefy på din PC, som du skulle søge en løsning på. Mon ikke en HD-formatering kunne gøre underværker.
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Min computer kontra FM
« Svar #5: 28 Nov 2008, 06:26 »

Sletter den ikke hele harddisken ved en formatering?
Logged

The Frog Princess
Gæst
 
Sv: Min computer kontra FM
« Svar #6: 28 Nov 2008, 22:08 »

Jeg havde en begyndende virus, men jeg nåde at stoppe den i tide, og min computer burde være helt ren nu. Desuden er jeg ikke glad for en formatering, da jeg har mange ting på min computer, som helst ikke skal slettes, og jeg har ikke taget back-ups af noget. Men hvis det er den eneste løsning, så må jeg jo overveje det.
Logged

Josef OMaria
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Min computer kontra FM
« Svar #7: 29 Nov 2008, 15:47 »

Det var da godt, så behøver du i sagens natur ikke formatere, som jo er den ultimative hævn over for den slags ubehageligheder. Hvis det, at du har dræbt virusen, ikke hjælper, kunne du måske overveje en formatering.
Logged


The Frog Princess
Gæst
 
Sv: Min computer kontra FM
« Svar #8: 29 Nov 2008, 18:15 »

Det var da godt, så behøver du i sagens natur ikke formatere, som jo er den ultimative hævn over for den slags ubehageligheder. Hvis det, at du har dræbt virusen, ikke hjælper, kunne du måske overveje en formatering.

Jeg har ikke virus på min computer nu, men den kører ikke hurtigere i selve spillet. Jeg kan sagtens gå ind og ud fra spillere og resultater i et okay tempo, men den siger tit "svarer ikke", og når jeg indlæser et nyt spil, tager det over en halvtime. Det er bare lidt irriterende.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010