home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  2 Brugere, 979 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Toppen af Jylland
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Toppen af Jylland  (Læst 4540 gange)
MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Toppen af Jylland
« : 26 Nov 2008, 19:22 »



Jeg vil nu prøve med min anden blog i FM09. Min sidste blog gik død allerede efter en enkelt sæson med Juventus. Følte til sidst, at det blev meget kedeligt, blandt andet fordi jeg ingen følelser har for Juventus. Det vil jeg dog rette op på med denne blog, om klubben der har den største plads i mit hjerte, nemlig
Aalborg BK, bedre kendt som AaB.

AaB blev i 1885 oprettet, og er dermed den ældste fodboldklub i SAS-Ligaen. Men var i starten kun ment som en cricketklub, dette varede også i flere år, indtil at de skiftede til at blive en fodboldklub. De har gennem klubbens historie vundet det danske mesterskab tre gange, i 1995/1996, 1999/2000 og senest i sæsonen 2007/2008. Også pokalturneringen har AaB sejret i, dog kun to gange. Første gang var helt tilbage i 1966, og igen fire år senere, i 1970, kunne man igen løfte pokalen.
Efter Erik Hamrén forlod posten efter sidste sæson, har Lynge Jakobsen været på udkig efter en ny træner. Mange navne har været inde omkring, specielt medierne har kommet med mange navne. Det har været alt lige fra Erik Rasmussen, til den nuværende assistent træner Allan Kuhn. De fleste AaB fans ville måske ønske en mand som Allan Kuhn i sædet, da han jo må have lært en masse fra Hamrén. Søgningen fortsætter for Lynge, men sæsonen begynder snart, og der er endnu ikke underskrevet en kontrakt med nogen træner.


Velkommen til min blog
« Seneste Redigering: 27 Nov 2008, 16:14 af MadzeN92 » Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: Toppen af Jylland
« Svar #1: 26 Nov 2008, 19:24 »

Ser spændende ud, Madzen. Vil helt sikkert følge med. God intro.
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Toppen af Jylland
« Svar #2: 26 Nov 2008, 20:08 »



Lynge havde indkaldt til pressemøde på Aalborg Stadion. Jeg stod og trippede foran døren, jeg var så spændt på at komme ind til pressemødet. Alle de fremmødte pressefolk vil nok få et chok når de ser det er mig, der skal styre AaB fremover. Men jeg er slet ikke nervøs, jeg har fået en fantastisk makker som assistent træner, og vi skal nok blive gode sammen. Jeg kan høre Lynge igennem døren. Han byder dem alle sammen velkommen. Jeg kan næsten forn
emme alle de folk der sidder derude med deres kameraer, og når jeg så træder ind, kommer der til at være et hav af blitz. Så er det nu, Lynge har sagt mit navn, og nu skal jeg ind foran alle journalisterne. Døren bliver åbnet for mig, og jeg træder ind i lokalet. Som jeg havde forudset gik blitzene amok, og journalisterne var allerede i gang med at stille deres spørgsmål. Jeg havde på forhånd sagt til Lynge, at jeg gerne ville svare på de fremmødtes spørgsmål, så det gjorde jeg.


Allan Kuhn, det er vel lidt af en overraskelse for os alle, at se dig som cheftræneren i AaB, er dette dit drømmejob?
Jeg synes ikke vi skal diskutere om det er drømmejob eller ej. Selvfølgelig er jeg glad for at blive ansat som cheftræner her i klubben, og jeg kender efterhånden spillerne så godt, at jeg ved hvordan jeg skal tackle det hele.

Du har måske ikke så meget erfaring, og måske heller ikke den bedste taktikker i verden. Hvad er din holdning til dette?
Det har Lynge og jeg diskuteret igennem, og derfor har jeg været så heldig, at få Poul Erik Andreasen som assistent træner. Han har da hvert fald om nogen, både erfaring og taktisk forståelse. Og det vil måske også være en god idé, da jeg selv tror på vi har holdet til, at vi kan være en smule offensive i vores spil, men samtidig lukke af nede i de bagerste rækker.

AaB vandt sidste sæson mesterskabet, har i mandskabet til det i år, eller skal du ud og købe ind på markedet?
Jeg mener stadig vi har et rigtig godt hold, og at vi har muligheden for at gentage succesen fra sidste år. Men vores bredde i truppen må siges at være meget smal. Jeg vil nok ikke hente de helt store stjerner til, men jeg kan forsikre jer om at alle mine køb, vil være velovervejet. Dog vil jeg godt sige at i samarbejde med Lynge og Poul Erik, så er vi blevet enige om, at vi kun skal købe skandinaviske spillere i fremtiden. Det er ligesom for at få et bedre samarbejde mellem alle spillerne, og samt alle i klubben kan forstå hinanden nogenlunde.

Du har jo før været nævnt som aspirant til at tage dette job, men så manglede du en træneruddannelse, hvad med den?

Ja det er rigtigt, og den mangler jeg stadigvæk. Men i følge DBU's regler, så kan man godt træne en superliga klub, selvom man ikke har den uddannelse, så længe man bare begynder på det næste kursus. Og det er hvad jeg har tænkt mig at gøre, for at få muligheden for dette job, er jo kæmpe stort, og jeg vil med glæde tage det kursus for at blive her i klubben.
« Seneste Redigering: 26 Nov 2008, 20:21 af MadzeN92 » Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: Toppen af Jylland
« Svar #3: 26 Nov 2008, 20:09 »

Godt pressemøde, men må indrømme at den røde tekst skærer i min øjne. Og der er en fejl i din start. Der står ''Aalborg er er byen hvor....
Skal der ikke kun stå et ''er''?
Logged

freakstar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Toppen af Jylland
« Svar #4: 26 Nov 2008, 20:10 »

Toppen af Jylland, også er bloggen om AaB? Pfttt!

Troede lige jeg sku læse en blog om min hjemby Skagen IK Wink
Logged

Hej alle mine venner

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Toppen af Jylland
« Svar #5: 26 Nov 2008, 20:23 »

Godt pressemøde, men må indrømme at den røde tekst skærer i min øjne. Og der er en fejl i din start. Der står ''Aalborg er er byen hvor....
Skal der ikke kun stå et ''er''?
Den øverste tekst er slettet, syntes heller ikke selv vildt meget om det. Men tak for kommentaren Smiley
Toppen af Jylland, også er bloggen om AaB? Pfttt!

Troede lige jeg sku læse en blog om min hjemby Skagen IK Wink
Tjaa. Vi er den klub længst mod nord, i superligaen, og tvivler squ på der er ret mange der vil læse om Skagen IK Peace
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Toppen af Jylland
« Svar #6: 26 Nov 2008, 20:25 »

Jeg vil da gerne læse om Skagen IK, hehe Smiley
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Toppen af Jylland
« Svar #7: 26 Nov 2008, 20:40 »

så bliver det i hvert fald ikke fra min side af. Smiley
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: Toppen af Jylland
« Svar #8: 27 Nov 2008, 13:01 »

I din intro står der også Velkommen til mig blog.
Det skal lige rettes Smiley Thumbs Up
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Toppen af Jylland
« Svar #9: 27 Nov 2008, 13:23 »

Udemærket start - Bliver spændende at se hvad du kan få ud af Aab!

I modsætningen til Dasmessi er jeg ligeglad med de små fejl der rundt omkring. Det er ikke en artikel i en stor avis vi læser, men en blog på FmFreaks. Så gør skam ikke noget med alle små fejlene. Vi ved jo hvad du mener.

Læser formentlig med Wink
Logged


MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Toppen af Jylland
« Svar #10: 27 Nov 2008, 16:10 »

I din intro står der også Velkommen til mig blog.
Det skal lige rettes Smiley Thumbs Up
undskyld jeg spørger, men hvorfor skal de fjernes? jeg ønsker jo bare velkommen ?
Udemærket start - Bliver spændende at se hvad du kan få ud af Aab!

I modsætningen til Dasmessi er jeg ligeglad med de små fejl der rundt omkring. Det er ikke en artikel i en stor avis vi læser, men en blog på FmFreaks. Så gør skam ikke noget med alle små fejlene. Vi ved jo hvad du mener.

Læser formentlig med Wink
Kan allerede sige nu, at der kommer en update senere i aften, hvor jeg gennemgår holdet og trasfers.

Mht. de små fejl rundt omkring, så har jeg måske lidt som dig, men vil selvføleglig også gerne gøre den så fejlfri som mulig. Men glad for du måske læser med Smiley
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: Toppen af Jylland
« Svar #11: 27 Nov 2008, 16:11 »

undskyld jeg spørger, men hvorfor skal de fjernes? jeg ønsker jo bare velkommen ?Kan allerede sige nu, at der kommer en update senere i aften, hvor jeg gennemgår holdet og trasfers.

Mht. de små fejl rundt omkring, så har jeg måske lidt som dig, men vil selvføleglig også gerne gøre den så fejlfri som mulig. Men glad for du måske læser med Smiley
Der står velkommen til MIG blog. Skal der ikke stå min?
Det var det jeg mente der skulle stå Smiley.
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Toppen af Jylland
« Svar #12: 27 Nov 2008, 16:14 »

haha, ved ikke lige hvorfor jeg har skrevet mig blog, men det er rettet nu i hvert fald Smiley
Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Toppen af Jylland
« Svar #13: 27 Nov 2008, 16:20 »

Interesant klubvalg og god intro. Vil helt sikkert følge med. KIU
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Toppen af Jylland
« Svar #14: 27 Nov 2008, 16:21 »

Glad for at høre du kan li' den Sulo. Tak Wink
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010