home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 1052 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #2 - FCA
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: #2 - FCA  (Læst 2154 gange)
AMRDK
Gæst

#2 - FCA
« : 25 Nov 2008, 18:23 »

Ny mand til FC Amager 
DATO : 8.7.08   Amager

T.Jónsson

Først var det Jakob Friis Hansen, så var det Michael Madsen.
Og nu er det uprøvede Mads Andersen som har fået jobbet som cheftræner hos den ambitiøse Amager klub med Todi Jónsson i spidsen som formand.
Man må håbe for klubben at de nu endelig kan falde til ro, når det gælder trænerposten, men det er klubbens formand ikke et sekund i tvivl om.

"Det har selvfølgelig ikke været til tilfredsstillende at vi har måtte skiftet træner så tit som vi har gjordt, men vi er sikker på at Mads er den rette lige nu, og også i fremtiden."

Og det er en uprøvet herre, FCA har valgt at sætte i den varme stol.
Mads Andersen har aldrig været træner i en anden velkendt klub, så det må siges at være noget af et sats. Om det vil gavne amagerkanerne, ja det vil kun tiden vise...

Mads Andersen har underskrevet en 1 årig kontrakt.
« Seneste Redigering: 25 Nov 2008, 20:14 af AMRDK » Logged

-LFC-
Manager

Sv: #1 - FCA
« Svar #1: 25 Nov 2008, 18:26 »

* Amagerkanerne

Lidt kort start, men fandme en nice klub du har valgt. Min lokale! Cool

Cesc
Gæst

« Svar #2: 25 Nov 2008, 19:38 »

Det var nummer tre i dette år. Spillet har ikke været ude i to uger endnu. Skuffende.

Tror desværre heller ikke på det denne gang. Holdet er heller ikke spændende for mig, så du skal ikke regne med mig som læser mere.

God fornøjelse dog.

AMRDK
Gæst

« Svar #3: 25 Nov 2008, 19:44 »

Det var nummer tre i dette år. Spillet har ikke været ude i to uger endnu. Skuffende.

Tror desværre heller ikke på det denne gang. Holdet er heller ikke spændende for mig, så du skal ikke regne med mig som læser mere.

God fornøjelse dog.
Jeg kan love dig for at det er frustrerende for mig også !
Der har været noget galt med mit spil, og mine spil har ikke ville loades...

Jeg har altid ville forsætte mine spil, hvis det ikke var pga. tekniske problemer !

Shaft
Manager

« Svar #4: 25 Nov 2008, 19:46 »

Jeg kan love dig for at det er frustrerende for mig også !
Der har været noget galt med mit spil, og mine spil har ikke ville loades...

Jeg har altid ville forsætte mine spil, hvis det ikke var pga. tekniske problemer !

Jeg føler lidt det samme som Cesc. Jeg har fulgt de andre blogs som stille læser.

Du kunne måske prøve et enkelt spil af, og se om du overhoved kan køre uden tekniske problemer. For hvis der også er teknisker problemer i dette save på et tidspunkt, må der være noget galt med din computer, eller spil.

AMRDK
Gæst

« Svar #5: 25 Nov 2008, 19:48 »

Jeg føler lidt det samme som Cesc. Jeg har fulgt de andre blogs som stille læser.

Du kunne måske prøve et enkelt spil af, og se om du overhoved kan køre uden tekniske problemer. For hvis der også er teknisker problemer i dette save på et tidspunkt, må der være noget galt med din computer, eller spil.
Det har jeg også gjordt denne gang og det virker...
Så der er ingen problemer med det.

Håber i vil give mig en chance, da jeg inderligt har ville forsætte de 2 andre blogs !

AMRDK
Gæst

« Svar #6: 25 Nov 2008, 19:52 »

FC Amager offentliggør store ambitioner
DATO : 9.7.08   Amager

FC Amager har store ambitioner.
Det er sikkert efter klubben holdte et pressemøde hvor de fremlagde klubbens planer for fremtiden. Og den er forholdsvis simpel.
FC Amager skal være i SAS Ligaen indenfor 2 sæsoner.

Klubben er klar over at de har sat overliggeren meget højt.
Men med den nye hovedsponser, EIK Bank, har FC Amager fået økonimien op på et væsentligt højere stadie, end tidligere.
Og klubben er klar til at bruge mange penge på spillere som har SAS Liga niveau
og klubben forventer at have 4-5 spillere af disse når de er klar til SAS Ligaen i 2011.

Da klubben skulle finde ud af hvem der skulle være den nye træner havde Amagerkanerne de langsigtede briller på.
Det skulle være en profil som ikke var kendt i branchen, men som klubben mente havde store kvaliteter, rent taktisk. Derfor faldt valget på Mads Andersen.

Udover at klubben ønsker at forbedre spillertruppen, har Andersen også haft ønske
om at udvidde trænerstaben markant. Det ønske vil ledelsen gerne følge...

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010