home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 772 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Brøndby - Mod Nye Mål
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Brøndby - Mod Nye Mål  (Læst 1835 gange)
GadeFM
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Brøndby - Mod Nye Mål
« : 24 Nov 2008, 19:57 »




Når man har givet alt, hvad man har at give,
ender man alligevel med at give lidt mere.
Indtil man står forsvarsløs og nøgen med nedlagte våben og blottede håndflader.”


En gammel mand går, en ny mand står.
« Seneste Redigering: 25 Nov 2008, 17:39 af GadeFM » Logged

Your can't fucking cheer for your team one day, and the next day cheer for the opponent just because they play in Europe!

"De (F*CK) bliver danske mestre, og så er der 11 spillere og en træner, der fejrer det. Og et par fans. Der er jo ingen klub." - Tom Køhlert

GadeFM
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby - Mod Nye Mål
« Svar #1: 24 Nov 2008, 19:58 »



En klubmand fratræder i Brøndby IF
Gennem længere tid har Tom Køhlerts ønske været at trække sig fra fodbold verdenen. Køhlert, manden der har været med til at genrejse Brøndby, efter to katastrofale år som midterhold, trækker sig nu helt fra fodbold.

Den tidligere ungdomstræner udtaler: ”Jeg lægger ikke skjul på, at jeg længe har ville have stoppet noget før. Men det har ikke været muligt for Per (Bjerregaard, red) at skaffe den rigtige løsning indtil nu.”

Det har sat gang i Brøndby. Rygterne har været store, efter den mulige afløser. AC Horsens, Kent  Nielsen har været et varmt emne. Den fristillede, tidligere FC Midtjylland træner, Erik Rasmussen har også været et emne i aviserne. Den nuværende assistent træner, Henrik Jensen, har været tredje hjul i medierne.

Per Bjerregaard har ingen kommentar omkring den mulige løsning: ”Intet er afgjort endnu, vi må se tiden an.”

Engang i næste uge har Brøndby indkaldt til pressekonference, hvor de nye chef – og assistent trænere vil blive offentliggjort
« Seneste Redigering: 27 Nov 2008, 21:29 af GadeFM » Logged

Your can't fucking cheer for your team one day, and the next day cheer for the opponent just because they play in Europe!

"De (F*CK) bliver danske mestre, og så er der 11 spillere og en træner, der fejrer det. Og et par fans. Der er jo ingen klub." - Tom Køhlert

Dasmessi
Gæst
 
Sv: Brøndby - Mod Nye Mål
« Svar #2: 24 Nov 2008, 19:59 »

En meget kort intro. En lidt længere intro kunne du godt have lavet.
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mod Nye Mål
« Svar #3: 24 Nov 2008, 20:00 »

Ja, 3-4 linjer synes jeg personligt også er for kort Wink!
Logged

flyveegernetmogens
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mod Nye Mål
« Svar #4: 24 Nov 2008, 20:08 »

alt for kort intro. men ellers vil jeg gerne følge med helt fra start med Bif.
Logged

CHELSEA FOOTBALL CLUB - THE PRIDE OF LONDON!

GadeFM
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby - Mod Nye Mål
« Svar #5: 26 Nov 2008, 14:49 »



Bolden er kastet videre
Efter en lang og pinefuld uge for mange Brøndbyfans, blev det store spørgsmålstegn i dag fjernet, omkring hvem der skulle være de nye ansigter i trænerstaben, da man havde indkaldt til pressekonference. Ved bordet sad Per Bjerregaard i midten. På hans højre hånd sad Kim Daugaard, med stor overraskelse. Imens på Bjerregaards venstre hånd var stolen tom.

Per Bjerregaard indledte pressemødet med den sædvanlige velkomst. Hvorefter døren blev åbnet, og den nye cheftræner kom ind igennem den. Legenden i Brøndby, Ruben Bagger, trådte ind af døren, til stor overraskelse for de fremmødte journalister. Kamaraerne blitzede, da han satte sig ned i stolen.


”Vi er meget stolte over, at kunne præsentere Ruben Bagger, som cheftræner i Brøndby,” udtalte Per Bjerregaard.

Den nu, 36årige Ruben Bagger præsenterede sig selv: ”Ja, i ved jo alle hvem jeg er. I ved hvad jeg kan på en fodboldbane, men nu skal jeg vise hvad jeg kan på trænningsbanen. Som min højre hånd har jeg, sammen med Brøndby skrevet kontrakt med Kim Daugaard som assistent-træner,” sagde en glad Ruben og pegede over på Kim Daugaard. Kim Daugaard præsenterede sig selv.


Journalisterne havde travlt med at stille den nye Brøndby-træner og assistent-træner spørgsmål. Et specielt spørgsmål de mange journalister ville have svar på var; ”Hvordan kan det være at du nu sider her, som Brøndby-træner, selvom du efter din aktive karriere har sagt, at du ikke vil arbejde indenfor fodbolden for enhver pris?”

”Det kan jeg sige med god grund. For da Brøndby kom til mig og spurgte om jeg ville være manager, var jeg ikke i tvivl. Jeg vil se Brøndby tilbage på sporet”


"Nu har du haft mange træner igennem din tid i Brøndby, bl.a. Køhlert. Men hvem vil du helst sammenligne dig med?”, blev der også spurgt om, til den nye cheftræner.

”Det synes jeg er svært, at skulle stille trænerene op, for de har været meget forskellige dem jeg har haft. Lige fra Meulensteen til Køhlert og så Åge og Skovdahl som jeg også har haft. De er alle meget forskellige og har alle deres gode og dårlige sider. Så det syntes jeg er svært.”


”Kan du røbe hvilken træningsstil du vil benytte så?”

”Vi (Kim Daugaard og Ruben Bagger, red) fokuserer på pasningsspil, tempo og træning med bold, så vi kan vise jer teknisk og offensivt fodbold,” konstaterede Bagger.

« Seneste Redigering: 26 Nov 2008, 18:23 af GadeFM » Logged

Your can't fucking cheer for your team one day, and the next day cheer for the opponent just because they play in Europe!

"De (F*CK) bliver danske mestre, og så er der 11 spillere og en træner, der fejrer det. Og et par fans. Der er jo ingen klub." - Tom Køhlert

GadeFM
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby - Mod Nye Mål
« Svar #6: 27 Nov 2008, 20:50 »



Spiller ind, spiller ud
På træningsbanen stod Kim Daugaard og fægtede med armene, imens Ruben Bagger udtalte sig til pressen. Han blev spurgt hvad han forventede af de nye spillere. Der var nemlig kommet ikke mindre end 3 nye ansigter, og en til i vinterpausen, d. 1.1.2009.


Da Thomas Rasmussen er ved at være oppe i årene, har Brøndby valgt at forstærke sig på venstre backen. Den nye mand, blev den tidligere Hammerby spiller Emil Johansson. Den offensive back skal midlertidig være backup til Thomas Rasmussen, men vil på sigt overtage pladsen. Ruben Bagger kom med denne udtalelse til pressen:

”Emil er en meget spændende spiller, i stil med Thomas, (Rasmussen, red) offensiv, med en god sparketeknik.”

Den anden spillere, der var ny på træningsbanen, var den 20årige svenske midtbane spiller Rasmus Elm. Han forventes, at kæmpe om pladsen på den centralmidtbane sammen med Gíslason og Holmén. Elm er hentet i Kalmar FF, for kun 3 millioner danske kroner. Til pressen sagde Ruben Bagger dette omkring hans spilletype:

”Rasmus' (Elm, red) spiskompentancer er bl.a at han skyder fra distancen. Vi har fulgt ham længe, så vi er glade for han har skrevet under, for han kan blive en vigtig brik”

Brøndby har også hentet Niklas Bärkroth og Pontus Wernbloom, begge i IFK Göteborg. Det regnes med at Anders Bjerrgaard har været hurtigt ude med pengepungen, for at få to så eftertragtede spiller og så endda på en fritransfer.  De to svenske talenter er henholdsvis 16 og 22 år og kan begge spille i angrebet. Til at starte med kommer Bärkroth til at spille i U-truppen , imens Wernbloom først kommer i vinterpausen.
 

Også på trænerfronten har Brøndby hentet hjælp. Det er blevet til den tidligere Brøndby-stjerne Ole Bjur som talentspejder. Den danske national træner Ebbe Sand er også røget til Brøndby som træner. Søren Colding er hentet ind som ungdomstræner.

Fire spiller i førsteholdstruppen har forlænget deres kontrak. Det drejer sig om Mark Howard (3år), Kasper Lorentzen(4), Krohn-Dehli(4) og Patrick Mortensen(3).
Logged

Your can't fucking cheer for your team one day, and the next day cheer for the opponent just because they play in Europe!

"De (F*CK) bliver danske mestre, og så er der 11 spillere og en træner, der fejrer det. Og et par fans. Der er jo ingen klub." - Tom Køhlert

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mod Nye Mål
« Svar #7: 27 Nov 2008, 20:54 »

Rigtig god update og nogle fantastiske gode køb du har gjort Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

GadeFM
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby - Mod Nye Mål
« Svar #8: 27 Nov 2008, 21:24 »



Der var lagt op til topkamp hjemme på Brøndby Stadion i sæsonpræmieren. Det var ikke mindre end ærkerivalerne fra København der havde taget den lille vej til Brøndby. Inden kampen var det Brøndbyscheftræners første officielle kamp i SAS-ligaen. 

Lige fra kamp start så begge hold tændte ud. I førstehalvleg var spillet jævnt fordelt, dog med et lille overtag til FCK. Efter 43min. spil kom den største chance til Brøndby. De slog kontra fra midten. Duncan spillede til sin angrebsmakker Peter Madsen, hvor efter Madsen lage en bold i dybden. I denne situation var Duncan hurtigere end Mathias Zanka Jørgensen, og var alene med målmanden. Men Jesper Christiansen måtte ud i fuld længde, for at redde bolden og slog den ud til hjørne. Brøndby fik ikke noget ud af hjørnet, derfor fløjede Henrik Priegel til pause. Stadig med 0-0 på måltavlen.

58 minuter var der spillet af andenhalvleg inden det første mål faldt. Et kloset frispark på Nordstrand lavet af Jon Jönsson, på kanten af feltet. Oskar Wendt slår et indlæg ind i feltet. Daniel Wass kommer dog højest, men slog bolden lige ned i fødderne af Nordstrand, der banker den flat ind i kassen. 1-0 til FCK.  Hjørne ud i venstreside til Brøndby. Kasper Lorentzen sparker den ind over i det lille målfelt. Jon Jönsson vinder hovedstødsduelen over Pospech og den ryger i kassen. 1-1 efter 67min spillet, og kampen er åben igen. Desværre bliver der ikke scoret flere mål. Nok en kamp begge hold kan hver tilfredse med.

Kampens spiller blev en velspillende Jon Jönsson.

”Jamen, der er flere ting ved det. Jeg mener at FCK kommer alt for nemt til deres første mål. Det er en situation der bare skal langt ud af feltet, men desværre satser Daniel (Wass, red) og header bolden lige ned foran Nordstrand. Og så bliver situationen lige pludselig en farlig situation. Men jeg er selvfølgelig glad for min debut i SAS-ligaen og at vi får det ene point i dag.”, sagde en glad Ruben Bagger efter kampen.




Ven  Gorica U  2-0 (1-0) Allexander Farnerud (21), Kasper Lorentzen (90)
Ven Domzale U 1-1 (0-1) Peter Madsen (49)
Ven LFA U 6-0 (4-0) Peter Madsen (1, 19, str 45) Duncan (24) Jon Jönsson (39) Alexander Farnerud (87)
Ven HB U 0-1 (0-1) Peter Madsen (5)
Ven HIK U 0- 3 (0-2) Max Schlebrügge (9) Peter Madsen (14) Jon Jönsson (80)
EC Mogren H 0- 3 (0-3) Max Schlebrügge (3) Alexander Farnerud (str 9) Thomas Rasmussen (18)
SL FCK H 1-1 (0-0) Morten Nordstrand (58) Jon Jönsson (67)
Logged

Your can't fucking cheer for your team one day, and the next day cheer for the opponent just because they play in Europe!

"De (F*CK) bliver danske mestre, og så er der 11 spillere og en træner, der fejrer det. Og et par fans. Der er jo ingen klub." - Tom Køhlert

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mod Nye Mål
« Svar #9: 28 Nov 2008, 14:39 »

Lidt mere fokus på de små detaljer, og dette ville blive en virkelig god blog. Du har samlet mange gamle Brøndbyfolk og sådan noget synes jeg om!

Lidt mere fokus og tid på detaljerne.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010