home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:03:07 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 879 Gæster Online.

Indlæg: 1132899 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  FM 09 - Fri snak tråden
0 Brugere og 32 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 37 Udprint
Forfatter Emne: FM 09 - Fri snak tråden  (Læst 78503 gange)
Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #60: 10 Sep 2008, 08:27 »

Nogen der ved om Webster dommen kommer med i det nye transfersystem Smiley? Altså at spillere kan købe sig ud af sin kontakt? Smiley For så bliver det jo meget vigtigere at holde sine spillere tilfredse.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #61: 10 Sep 2008, 08:33 »

Det tvivler jeg på.

Spillernes løn er jo forudbestemt i kontrakten, og hvis man skulle lave den regel, så skulle man jo også tage højde for, at spillerne bruger en bestemt del af sin løn hver måned, og at nogle er gode til at spare op mens andre ikke er osv. Desuden vil man risikere, at en spiller man lige har købt køber sig fri af sin kontrakt efter en måneds tid, fordi han havde masser af penge fra sin forrige klub. Det ville SportsInteractive blive kritiseret stærkt for af fans og medier, hvis det blev tilfældet.

Så for at undgå sådan noget, tror jeg de har udeladt det.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #62: 10 Sep 2008, 08:37 »

Det tvivler jeg på.

Spillernes løn er jo forudbestemt i kontrakten, og hvis man skulle lave den regel, så skulle man jo også tage højde for, at spillerne bruger en bestemt del af sin løn hver måned, og at nogle er gode til at spare op mens andre ikke er osv. Desuden vil man risikere, at en spiller man lige har købt køber sig fri af sin kontrakt efter en måneds tid, fordi han havde masser af penge fra sin forrige klub. Det ville SportsInteractive blive kritiseret stærkt for af fans og medier, hvis det blev tilfældet.

Så for at undgå sådan noget, tror jeg de har udeladt det.

Jeg snakker om hvis man starter 1.7.08 med at tjene penge ligesom man kan gøre som manager i FM07 Smiley Det skal kun være til hvis de ikke har fået spilletid i lang tid og de er virkelig virkelig utilfredse.

Jeg håber sgu også, at det med at agenterne for spillere kan henvede sig til klubberne, vil komme lidt mere i FM09.  Thumbs Up
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #63: 10 Sep 2008, 08:41 »

Jeg snakker om hvis man starter 1.7.08 med at tjene penge ligesom man kan gøre som manager i FM07 Smiley Det skal kun være til hvis de ikke har fået spilletid i lang tid og de er virkelig virkelig utilfredse.

Jeg håber sgu også, at det med at agenterne for spillere kan henvede sig til klubberne, vil komme lidt mere i FM09Thumbs Up


Det håber jeg også. Agenter skal have en lidt større indflydelse på spillet. De må også gerne være navngivne, agenterne, så nogle er mere krævende end andre, har kortere eller længere lunte og lignende. Sådan at bare synet af, at en af ens spillere har fået agent X, så krummer man bare tær, fordi man har dårlige erfaringer med ham. Ville være en sjov feature, synes jeg.

Angående det med at tjene penge: Det ville stadig være irriterende, når man var i 2013. Desuden, sætter man først den regel til i spillet, så ville man se langt flere tilfælde med det end i virkeligheden. Sådan er det jo med spil. Reglerne bliver over-used, og i dette her tilfælde, vil sådan en regel være med til at ødelægge et spil, hvis man hvert år, eller bare hvert andet, mister en profil på grund af det der. I virkeligheden sker det jo VIRKELIG sjældent at spillere bruger den regel.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Njallen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #64: 10 Sep 2008, 15:11 »

Du har ikke overvejet muligheden for bare at slå 3d fra, som man kan gøre i spillet?

Jeg var også skeptiker som dig før, men eftersom man kan VÆLGE imellem 3d og 2d, så synes jeg ikke vi skal brokke os over dét mere. Nej snarere give 3d en chance, for er det crap (hvilket jeg tvivler på, når det har været så lang tid under vejs), så kan vi bare skifte tilbage til 2d. Easy as that!
Jojo.. Hvis man kan det..Opstemt.. Men problemet er bare, hvis spillet bliver langsommere af det, og at de har brugt så lang tid på det, at det går ud over andre ting..Opstemt! Håber lidt på lidt flere detaljer ved træning, og pressen ! Peace.. Men de siger jo os det bliver bedre med pressen.. Det håber jeg ! Wink
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #65: 11 Sep 2008, 22:06 »

Det håber jeg også. Agenter skal have en lidt større indflydelse på spillet. De må også gerne være navngivne, agenterne, så nogle er mere krævende end andre, har kortere eller længere lunte og lignende. Sådan at bare synet af, at en af ens spillere har fået agent X, så krummer man bare tær, fordi man har dårlige erfaringer med ham. Ville være en sjov feature, synes jeg.

Angående det med at tjene penge: Det ville stadig være irriterende, når man var i 2013. Desuden, sætter man først den regel til i spillet, så ville man se langt flere tilfælde med det end i virkeligheden. Sådan er det jo med spil. Reglerne bliver over-used, og i dette her tilfælde, vil sådan en regel være med til at ødelægge et spil, hvis man hvert år, eller bare hvert andet, mister en profil på grund af det der. I virkeligheden sker det jo VIRKELIG sjældent at spillere bruger den regel.

Nu havde jeg jo helt glemt, at det kun er efter 3 år i klubben den metode kan bruges. Så skal spillernes også være rimelig utilfredse og havde meget dårlig i moral.

Jeg håber også præmiepengene og TV penge bliver rettet. I italien er det jo nærmest kun Inter og Milan der får boostet økonomierne stort, mens Roma og Juve får lidt mindre. Jeg har fx. lige vundet Serie A og UEFA Cuppen med Fiorentina, men jeg har fået så små præmie penge beggesteder, på grund af at bonusserne til truppen var næsten ligeså store, selvom den kun stod på normal. Jeg har faktisk ingen penge til at købe ind, så jeg kan forsvare mesterskabet. Tager ligeosm lysten ud af det game.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #66: 13 Sep 2008, 13:41 »

Husk at stemme, afstemningen slutter klokken 10:51 imorgen Smiley
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #67: 15 Sep 2008, 21:14 »

Stadig ikke nogen der kender minimumskravene til FM09?
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #68: 16 Sep 2008, 09:52 »

Stadig ikke nogen der kender minimumskravene til FM09?

Nej, men kan ikke forestille mig at det kræver en meget bedre computer end den du spiller fm 08 på. Det eneste problem kan være 3D-kampene, men dem kan man vel slå fra.
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #69: 16 Sep 2008, 10:03 »

Minimumskravene vides ikke før spillet går guld, da de indtil sidste sekund optimerer koden
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #70: 16 Sep 2008, 16:19 »

Personligt glæder jeg mig rigtig meget til de nye 3D kampe, den nye transfer del, og medie del.
synes også det kunne være fedt hvis agenterne har større indflydelse som i siger Smiley

men en af de ting jeg synes kunne være fedt at få med i FM på et tidspunkt ville være hvis man kunne bruge sin løn på noget. Et godt eksempel er i FIFA Manager hvor man kan bruge sin løn på bil eller hus osv. Ikke noget jeg savner specielt meget, men synes da at det kunne være en sjov detalje at få med. For lige nu er jeg lidt ligeglad med den løn man for i klubben, så kunne være rigtig sjovt hvis man kunne bruge dem på noget. Det behøves jo ikke kun at være hus, bil osv. men måske at kunne invistere i klubben eller sådan noget.
Men igen, ikke noget jeg savner synderligt meget, og kan godt undvære det, men synes alligevel det kunne være en sjov detalje Smiley

Logged

brian6092
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #71: 16 Sep 2008, 19:26 »

bliver der det samme skin i 09 , som i 08??! .. nogen der ved det..
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #72: 16 Sep 2008, 19:51 »

De siger i en af de videoer som er blevet udgivet at der er hele 2 ny skins med i 09, fordi de ikke kunne vælge imellem dem.
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #73: 16 Sep 2008, 19:58 »

Ja en mørk stil at skinet og en lidt lysere stil.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #74: 16 Sep 2008, 20:00 »

Jeg mener, at det kun var til PSP versionen der kom det. Skinnet skulle vist være det samme. Peace
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 37 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010