home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  2 Brugere, 845 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  FM 09 - Fri snak tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 37 Udprint
Forfatter Emne: FM 09 - Fri snak tråden  (Læst 78410 gange)
Cassano99
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #30: 06 Sep 2008, 23:50 »

jeg vil sige at FM09 er det bedste gave man kan få i år 2008..

jeg glæder mig mest i hvor meget de har forbedre Fm09, men det undrer mig hvorfor den kommer først ud den 14. nov. ?

Mon ikke det kommer sidst i oktober som altid, jeg kan ikke huske hvornår det sidst er kommet i november  Rullende Øjne
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #31: 06 Sep 2008, 23:51 »

Jeg KAN ganske enkelt ikke stemme.

Feed-back fra træneren er en fantastisk feature, jeg har manglet. Super, at de har fået den ind!

Pressemøder er et must, når FM gerne vil være endnu mere realistisk. Jeg synes det er fantastisk, og jeg glæder mig vildt til det!

At lære sine unge spillere nye tricks, så de kan blive perfekte spillere til éns system er wunderbar!

Hvis det nye transfer-system virker, så er det en meget tiltrængt forbedring i forhold til FM 08!

3d kampene var jeg i starten MEGA skeptisk overfor, men jeg synes det ser godt ud, og jeg vil helt klart give det en chance. At man kan gå tilbage til 2d er godt, hvis nu 3d viser sig at være et flop. Men jeg er meget fortrøstningsfuld. Ser rigtig godt ud.

Så jeg kan slet ikke vælge, hvad jeg synes er bedst. Der er for meget godt  Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #32: 06 Sep 2008, 23:55 »

Mon ikke det kommer sidst i oktober som altid, jeg kan ikke huske hvornår det sidst er kommet i november  Rullende Øjne
Det er annonceret at det kommer 14. november. Smiley

Det er self. røvirriterende, men lad os se positivt på det og tage det som om, at de har brugt mere tid på det og, at vi dermed får et grundigere spil. Smiley
Logged

Cassano99
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #33: 07 Sep 2008, 00:01 »

Det er annonceret at det kommer 14. november. Smiley

Det er self. røvirriterende, men lad os se positivt på det og tage det som om, at de har brugt mere tid på det og, at vi dermed får et grundigere spil. Smiley

Jeg var arbejdede hos coolshop.dk sidste år der sagde de også til os at det først kom i november, men pludselig var det der i Oktober.....
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #34: 07 Sep 2008, 00:17 »

Jeg var arbejdede hos coolshop.dk sidste år der sagde de også til os at det først kom i november, men pludselig var det der i Oktober.....
Okay, men når Miles Jacobson fortæller i den der film, at det kommer den 14. november, mon ikke det så gør det. Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #35: 07 Sep 2008, 11:20 »

Det kommer nok først d. 14 november, tænk lige over hvor meget nyt de har puttet ind, deriblandt 3D Smiley
Logged

Cassano99
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #36: 07 Sep 2008, 11:30 »

Okay, men når Miles Jacobson fortæller i den der film, at det kommer den 14. november, mon ikke det så gør det. Smiley

Det gør det sikkert, jeg syntes personligt det er dårligt at når sæsonerne rundt omkring starter i august at så sådan et spille først udkommer i November det er til grin i min verden specielt når de allerede starter med at lave spillet i Januar....November så er vi næsten allerede halvvejs i alle turneringer, plus at allerede i  januar der er markedet åbnet igen...det er ikke godt nok. sorry
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #37: 07 Sep 2008, 11:33 »

Det gør det sikkert, jeg syntes personligt det er dårligt at når sæsonerne rundt omkring starter i august at så sådan et spille først udkommer i November det er til grin i min verden specielt når de allerede starter med at lave spillet i Januar....November så er vi næsten allerede halvvejs i alle turneringer, plus at allerede i  januar der er markedet åbnet igen...det er ikke godt nok. sorry
det lyder som om du ikke rigtig ved hvor meget der skal til for at lave et computerspil. Selvfølgelig er det træls at det kommer så sent, men med transfers, der har vi jo updates og patches Wink
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #38: 07 Sep 2008, 11:35 »

Det gør det sikkert, jeg syntes personligt det er dårligt at når sæsonerne rundt omkring starter i august at så sådan et spille først udkommer i November det er til grin i min verden specielt når de allerede starter med at lave spillet i Januar....November så er vi næsten allerede halvvejs i alle turneringer, plus at allerede i  januar der er markedet åbnet igen...det er ikke godt nok. sorry
De kunne sikkert også godt udsende det i august, men så ville halvdelen af sommerens transfers ikke være med, plus spillet ikke vil være mere en halvt færdig. Jeg har intet problem i, at vente til midt i november, hvis bare spillet er godt og gennemtestet, så at vi kan sætte cd'en i, og begynde at spille.
Logged

Cassano99
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #39: 07 Sep 2008, 11:38 »

det lyder som om du ikke rigtig ved hvor meget der skal til for at lave et computerspil. Selvfølgelig er det træls at det kommer så sent, men med transfers, der har vi jo updates og patches Wink

Det mener jeg nu nok jeg gør....Jeg siger ikke det skal udkomme i August, men senest i Oktober og den der med transfer holder ikke alligevel både FIFA 09 og PES2009 kan nå at få transfer med i deres spil osv....og gang på gang er der jo fejl i Manager med det en eller andet så det med det er pga transfers at spillet først udkommer i November det holder altså ikke helt.
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #40: 07 Sep 2008, 11:41 »

Det mener jeg nu nok jeg gør....Jeg siger ikke det skal udkomme i August, men senest i Oktober og den der med transfer holder ikke alligevel både FIFA 09 og PES2009 kan nå at få transfer med i deres spil osv....og gang på gang er der jo fejl i Manager med det en eller andet så det med det er pga transfers at spillet først udkommer i November det holder altså ikke helt.
helt enig i at der er fejl i FM spillene, men de sidste år jeg kan huske, er spillet også udkommet omkring efterårsferien. og forresten, der er altså også fejl i PES og FIFA, og de har endda flere penge, og en større stab en Sigames har ....
Logged

Cassano99
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #41: 07 Sep 2008, 11:50 »

helt enig i at der er fejl i FM spillene, men de sidste år jeg kan huske, er spillet også udkommet omkring efterårsferien. og forresten, der er altså også fejl i PES og FIFA, og de har endda flere penge, og en større stab en Sigames har ....

Det er vi enig om der er også fejl i de to spil jeg nævnte  Smiley jamen netop som du siger kommer det altid omkring efterårsferien mener spillet udkom omkring 20 oktober sidste år...hvis jeg husker rigtigt.
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #42: 07 Sep 2008, 11:54 »

Det er vi enig om der er også fejl i de to spil jeg nævnte  Smiley jamen netop som du siger kommer det altid omkring efterårsferien mener spillet udkom omkring 20 oktober sidste år...hvis jeg husker rigtigt.
ja præcis. så vil jeg også hellere vente 3 uger mere og så få et (forhåbentligt) fejlfrit spil. Grunden til at det udkommer senere end EA Sports' spil, er nok også fordi EA har et meget større budget end Sigames har.
Logged

Cassano99
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #43: 07 Sep 2008, 11:57 »

ja præcis. så vil jeg også hellere vente 3 uger mere og så få et (forhåbentligt) fejlfrit spil. Grunden til at det udkommer senere end EA Sports' spil, er nok også fordi EA har et meget større budget end Sigames har.

Det har de uden tvivl, men må indrømme jeg glæder mig da som et lille barn til at FIFA 09 udkommer den 3 Oktober  Smiley
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #44: 07 Sep 2008, 11:58 »

Det har de uden tvivl, men må indrømme jeg glæder mig da som et lille barn til at FIFA 09 udkommer den 3 Oktober  Smiley
spiller ikke FIFA mere, da jeg synes det bliver for ensartet. Men glæder mig derimod til FM09 udkommer, og specielt efter jeg har set de få SS af spillet Opstemt
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 37 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010