home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 947 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Campai's træning V1.0
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Campai's træning V1.0  (Læst 2718 gange)
Campai
Ynglingespiller

Campai's træning V1.0
« : 22 Nov 2008, 23:59 »

Har prøvet lidt med dette træningsskema hvor det fungere meget godt, er dog aldrig kommet videre fra 1. sæson, men de gange jeg har kørt med det har jeg set meget pæne fremskridt, så nu vil jeg prøve at dele det med jer.
det skal dog siges det er 1. gang jeg prøver at lave skema selv, så kom meget gerne med feedback.
Klubber jeg har brugt det i er  Ajax, Hoffenheim og Napoli
Så her er det

kampers.tsh

Mvh Campai

-LFC-
Manager

Sv: Campai's træning V1.0
« Svar #1: 23 Nov 2008, 00:04 »

Hvordan har dine spillere udviklet sig? Forklar gerne lidt mere om hvordan træningen fungerer osv.

Campai
Ynglingespiller

« Svar #2: 23 Nov 2008, 00:28 »

MM: Her Bliver der lagt stor vægt på målmandsspil, Arobic og taktik, da jeg mener det er det der udvikler målmanden bedst. Har som sagt kun prøvet med det i 1 sæson.

Backs: Arobic, taktik, forsvarsspil og boldkontrol er alle på hård. og resten derunder. for mig at se skal en back være meget aktiv i angrebsspilletog derfor ligger denne lige under hård. Arobic holder at spillerene er hurtige som en back skal være mens boldkontrol og angrebsspil gøre dem til gode offensive kort.

Centerforsvar:Taktik og forsvarsspil er her i højsædet da en forsvarsspillers fornemmeste opgave i mine øjne er at stå godt dernede og have står på det hele. Arobic og styrke er midt i middel for de holder deres hurtighed og styrke og endda udvikler sig lidt, derudover har de også fået godt i angrebsspil da en morderne forsvarer også skal kunne spille bolden frem.

Def. Midt: Denne er godt blandet, styrke har den lidt over midten i middel for at de er udholdende, ellers er den meget oppe i boldkontrol da det ikke går de smider bolden væk med det samme de har eroberet den, angrebsspil og forsvarsspil er også godt med her
.
Off. Midt: Boldkontrol, angrebsspil og afslutninger samt arobic er meget brugt her. for mig og se er den offensive spiller tit en boldsikker mand som er hurtig, aflevere godt og kan scorer mål hvis han kommer til chancer

Fløj: Arobic, bodkontrol og dødbolde. som jeg der en fløjs opgave skal han være hurtig, kunne drible nogen spillere og derefter kunne lægge den ind i smasken af angriberne så der bliver mål, angrebsspil bliver der dog også lagt vægt på her for at de kan være med i pasningsspillet

Hurtig angriber: Arobic, afslutninger og taktik. ja det siger næsten sig selv, selvfølgelig blandet med en del angrebsspil og boldkontrol, bliver udviklet til gode spillede angribere der kan score mange mål

Stærk Angriber:er stort set det samme som ovennævnte dog ikke nær så meget arobic men mere styrke og meget vægt på taktik da de ikke er så hurtige

jeg håber dette vil hjælpe lidt på det

Chakana
Manager

« Svar #3: 23 Nov 2008, 00:45 »

Har du nogle konkrete eksempler på ændringer af spillernes stats?

Arsenal Football Club

Campai
Ynglingespiller

« Svar #4: 23 Nov 2008, 01:04 »

« Seneste Redigering: 23 Nov 2008, 01:29 af Campai » Logged

Campai
Ynglingespiller

« Svar #5: 23 Nov 2008, 01:07 »

det med at sætte billeder ind fatter jeg hat af, så i må nøjes med link

enged
Gæst

« Svar #6: 23 Nov 2008, 01:25 »

umiddelbart har dine spillere jo ikke udviklet sig mere end med standard skemaet Huh

Campai
Ynglingespiller

« Svar #7: 23 Nov 2008, 01:30 »

skal siges at klaas havde en 5 måneder lang skade, den eneste a disse der har været skadesfri indtil nu er MS

Campai
Ynglingespiller

« Svar #8: 23 Nov 2008, 01:32 »

dette er desværre det eneste jeg har på det da jeg kom til at få slettet hoffenheimspillet og napoli ved en fejl, hoffenheim var det genialt i, havde spillet 2 sæsoner på dette, men hvad folk bestemmer jo selv om de vil prøve det, har bare fungeret godt for mig:P

Chakana
Manager

« Svar #9: 23 Nov 2008, 01:47 »

Så kom med SS, når du har spillet en sæson eller to, så vi kan se forbedringerne! Thumbs Up

Arsenal Football Club

Campai
Ynglingespiller

« Svar #10: 23 Nov 2008, 01:54 »

Det er bare en aftale...

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010