home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23475
  0 Brugere, 656 Gæster Online.

Nyeste Bruger: roysamantha224
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Spiller stats 09
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Spiller stats 09  (Læst 18611 gange)
enged
Gæst

Sv: Spiller stats 09
« Svar #15: 05 Nov 2008, 00:00 »

Hleb i barca synes jeg også er helt hen i vejret. 8 afslutning, 9 indlæg og 1 langskud, det kan da nærmest ikke være muligt at drible så godt og alligevel sparke så skidt

gaucho_100
Lilleputspiller
*

« Svar #16: 05 Nov 2008, 08:33 »

Hvordan kan det lade sig at gøre at Ronaldo kun har fået 17 i afslutninger og 16 og 16 i frispark. ?   Har de slet ikk set hans sæson, desuden burde han have 18 i hovedstød,

BuLa
Ynglingespiller

« Svar #17: 09 Nov 2008, 13:09 »

Folk der brokker sig over en enkelt spillers stats skulle tilfældigvis ikke være fan af den respektive klub? Wink

Ang. C.Ronaldo, så skulle han vel have haft 20 i alt med den sæson sidste år?....

Statsne ser meget rimelige ud IMO

ManUtd83
Manager

« Svar #18: 09 Nov 2008, 13:32 »

Hleb i barca synes jeg også er helt hen i vejret. 8 afslutning, 9 indlæg og 1 langskud, det kan da nærmest ikke være muligt at drible så godt og alligevel sparke så skidt

Det er jo to helt forskellige egenskaber så jo det kan det godt. Hvis du kigger på hvor lidt han egentlig scorede for Arsenal er det fair nok. Han er genial til at sætte andre spillere i scene, men nogen afslutter er han ikke.

Synes selv Cristiano er udemærket bedømt nu. Skulle jeg brokke mig en lille smule over noget, synes jeg godt han kunne have haft mere i Heading.

Cesc
Gæst

« Svar #19: 09 Nov 2008, 13:39 »

Jeg synes som ManUtd83, at Ronaldo er fint bedømt. Han er ikke uovervindelig, så derfor er det helt i orden at han ikke er perfekt som de fleste dømmer ham til. Derudover er jeg enig med Hleb. Han er ikke god til at selv gøre arbejdet færdig, desværre, men til at få andre til det. Det er naturligvis en fordel, men han må gerne være en smule mere selvisk end han er. Men mine ord ændrer nok ikke på den hviderussiske stjerne.

Føler at SI har ramt rigtig perfekt i år angående stats. Folk der brokker sig over stats, brokker sig ofre over spillere på deres favorithold. Jeg synes naturligvis også at Fàbregas skulle have 20 i afleveringer, men han laver et par fejlafleveringer til tider, hvorfor 20 måske er for højt. Han er verdens bedste til at se hullerne, men hans afleveringer er ikke perfekte hver gang.

De har gjort det hele en smule mere jævnbyrdig, hvilket jeg er vild med! Thumps up herfra! Også en tommelfinger opad til ManUtd83 - det er dejligt at Unitedfans godt kan se at Ronaldo er bedømt realistisk.

ManUtd83
Manager

« Svar #20: 09 Nov 2008, 13:43 »

Faktisk synes jeg måske endda han er overvurderet når det kommer til dribling. Han slår oftest spillere pga. sin høje fart og ikke pga. hans teknik. Bolden klistrer altså ikke til hans fødder, ligesom på for eksempel Messi og Dinho i hans gode dage. Og så er det lidt lige meget hvor meget Ronaldo kan bevæge fødderne rundt om bolden - det har ikke meget med dribling at gøre synes jeg ikke.

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #21: 09 Nov 2008, 13:44 »

En som vil lave et ss af, Gerrard, Elmander og Agüero? Smiley

Cesc
Gæst

« Svar #22: 09 Nov 2008, 13:52 »

Faktisk synes jeg måske endda han er overvurderet når det kommer til dribling. Han slår oftest spillere pga. sin høje fart og ikke pga. hans teknik. Bolden klistrer altså ikke til hans fødder, ligesom på for eksempel Messi og Dinho i hans gode dage. Og så er det lidt lige meget hvor meget Ronaldo kan bevæge fødderne rundt om bolden - det har ikke meget med dribling at gøre synes jeg ikke.

Tja, jeg vil faktisk lige forsvare Ronaldo ( Shockeret ). Synes ikke han driblinger fejler noget, det er vel mere teknik/boldkontrol. Synes Ronaldo er blandt verdens to bedste driblere, selvom han ofte laver den samme finte (den virker jo). Synes mere det er boldkontrollen, for man ser ham ikke lave alle mulige utænkelige tricks som Ronaldinho lavede for et par år siden.

Synes han skulle sættes 3-4 stykker ned i teknik, men stadig have 20 i dribling - for det kan han virkelig finde ud af!

Cesc
Gæst

« Svar #23: 09 Nov 2008, 13:55 »

En som vil lave et ss af, Gerrard, Elmander og Agüero? Smiley

(Har købt ham, derfor spiller han i Arsenal)

ManUtd83
Manager

« Svar #24: 09 Nov 2008, 13:56 »

Har altid selv haft problemer med at vurdere hvad teknik-stat'et egentlig gør. Når man ser en kamp kan man let identificere når en spiller har meget i langskud, afleveringer, driblinger eller hovedstød, men teknik kan jeg aldrig rigtig placere.

Nogen der ved hvad det specifikt gør?

borum
Ynglingespiller

Spillere som har udviklet sig fra 08-09
« Svar #25: 09 Nov 2008, 15:37 »

Hvem tror i der har udviklet sig fra 08 til 09, som måske ikke var så gode i 08. Jeg tror selv på Gilardino, da han scorer hver kamp i serie A, og han er jo fantastisk i forhold til da han var i milan!
Hvem synes i der har udviklet sig meget, så de går hen og bliver gode i 09?

enged
Gæst

Sv: Spillere som har udviklet sig fra 08-09
« Svar #26: 09 Nov 2008, 15:41 »

Elano fra man. city er blevet meget dårligere i forhold til 08 Smiley

borum
Ynglingespiller

« Svar #27: 09 Nov 2008, 15:42 »

Ja ! Det rigtigt. Men Robinho kører vel stadig stilen? Grin

Knudsholt
Ynglingespiller

« Svar #28: 09 Nov 2008, 22:07 »

Jeg synes Victor Moses er blevet et decideret kæmpetalent.

Ellers en spiller som Angel Di Maria er blevet rigtig god.

"Statistik er som et miniskørt. Det giver gode ideer, men skjuler det vigtigste"

proxi9000
Lilleputspiller
*

« Svar #29: 10 Nov 2008, 22:39 »

Sergio Busquets fra Barcelona er en del bedre end i 08 Thumbs Up

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010