home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 301 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Skadestuen FM2009
| | | | |-+  Problem Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Problem Tråden  (Læst 20152 gange)
naRf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Problem Tråden
« Svar #15: 17 Nov 2008, 16:08 »

Når man skal til at tilbyde en spiller kontrakt - og job muligheden er væk - hvad gør man så for at få den tilbage? Fandme træls de ikke har ordnet det endnu.
Logged

Jeton2750
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Problem Tråden
« Svar #16: 17 Nov 2008, 17:29 »

Og når de er det, lader man naturligvis være med at gøre det.

Det er dit eget problem ja, men så skal du bare ikke snakke om spillet herinde.

Jeg syntes bare du ikke skal blande dig i hvad andre gør.
Du kan da også melde det til politiet din gay
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Problem Tråden
« Svar #17: 17 Nov 2008, 17:33 »

Jeg syntes bare du ikke skal blande dig i hvad andre gør.
Du kan da også melde det til politiet din gay

Jeg kan love dig for at jeg skal blande mig i hvad du foretager dig herinde. Det ville du også vide hvis du havde læst retningslinierne - nu kan du i stedet få dig en bette pause fra siden...
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Problem Tråden
« Svar #18: 17 Nov 2008, 17:35 »

Det kan han så godt, eftersom han er med i FmFreaks Crew så han skal faktisk bestemme pænt meget herinde - Og eftersom der både står i retningslinjerne at du ikke skal snakke om noget ulovligt (heriblandt ulovligt hentede FM hvilket jo er blasfemi på denne side!) og også at du skal holde en god tone på siden - At svine et crewmedlem er ikke just vejen frem - Men det kan du jo tænke på under din lille "ferie" fra siden.

Hvis vi nu var helt onde, så har vi faktisk også ret til at gemme din IP og kan dermed indberettige dig til politiet, da du jo har tilstået via et indlæg fra din IP at du henter ulovlige spil - så tak for opfordringen!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

bjerregaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Problem Tråden
« Svar #19: 17 Nov 2008, 22:25 »

Er der en venlig sjæl der lige kan sige om man kan gå på ferie i den fulde version med 9.1.0 installeret? Opstemt
Logged

enged
Gæst
 
Sv: Problem Tråden
« Svar #20: 17 Nov 2008, 22:28 »

manager->valgmuligheder->gå på ferie
Logged

bjerregaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Problem Tråden
« Svar #21: 17 Nov 2008, 22:48 »

manager->valgmuligheder->gå på ferie
Takker Smiley
Logged

marter14
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
3-D problemer
« Svar #22: 18 Nov 2008, 21:54 »

Hej Smiley

Jeg kan ikke få 3-D funktionen til at virke når man under kampen trykker på tv-vinkel og vælger avanceret står der bare 2-d klassisk og der kan man ikke vælge noget andet Skuffet. Jeg har prøvet at være inde under indstillinger og sætte flueben ved auto 3-D eller hvad der nu står. Vil i ikke skrive hvis i ved hvad jeg skal gøre. På forhånd tak Smiley
Logged

Kamds
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 3-D problemer
« Svar #23: 18 Nov 2008, 21:57 »

Har du hentet patchen der blev udgivet på release dagen? Den burde løse det problem, hvis du altså har et onboard grafik kort Smiley
Logged

marter14
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 3-D problemer
« Svar #24: 18 Nov 2008, 22:05 »

okay det var heldigt den har jeg lige hentet. men går den så ind i 3-D af sig selv når man trykker på Tv-vinkel
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Problem Tråden
« Svar #25: 18 Nov 2008, 22:07 »

Nogle der kan fortælle mig hvor man kan se informationer omkring stadion kapacitet og gennemsnits alder i truppen?
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Problem Tråden
« Svar #26: 18 Nov 2008, 22:19 »

Hej Freaks!
Det var med stor begejstring, jeg fandt ud af, spillet virkede pludseligt fredag aften. Jeg gamede da også hele natten indtil jeg faldt i søvn af mig selv. Næsten morgen spillede jeg så igen. Nu prøver jeg så at åbne spillet igen, men når jeg trykker på FM09-ikonet, kommer der en lang pause, hvorefter der kommer en boks frem med en teksten noget nær: "Der skete et problem under åbningen af FM09".
Det er super irriterende! Håber VIRKELIG, der er en venlig sjæl, der kan hjælpe Smiley
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Problem Tråden
« Svar #27: 18 Nov 2008, 22:28 »

Nogle der kan fortælle mig hvor man kan se informationer omkring stadion kapacitet og gennemsnits alder i truppen?

Gå ind på din trup. Tryk Information ude i venstre side. Nu har du så en masse information. Hvis du skal bruge information om dit stadium, skal du vælge stadium i boksen oppe i højre hjørne, i informationen.
Logged


MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Problem Tråden
« Svar #28: 18 Nov 2008, 22:34 »

ahh fantastisk. havde ikke bemærket boksen, men tusind tak shaft Smiley
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Problem Tråden
« Svar #29: 18 Nov 2008, 22:37 »

Hej!

Jeg hentede facepacken herinde, for at tilføje de spillere på brøndbys hold som der ikke er billede af i originalen, men dette bevirkede at alle de "originale" billeder af brøndbyspillerne er væk. Nu har jeg så slettet de billeder jeg har hentet herinde, men jeg kan desværre ikke få de originale tilbage Skuffet ØV!

Please help!
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010