Mr.NiceGuy
Lilleputspiller
|
|
spillerkøb har jeg selv nogle gode ideer men ellers tak . Har du ikke et forslag til en evt. opstilling med man. city?
|
|
|
|
|
|
"The way to go is victory"
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
Hmm. 4-1-3-2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.NiceGuy
Lilleputspiller
|
|
kan du vise det sådan her mid mid mid Boks Boks
|
|
|
|
|
|
"The way to go is victory"
|
|
|
|
|
Madridista
|
|
Jeg mangler en højreback. Jeg prøvede, at købe ham fra Inter, men han gad ikke, og Srna er i Chelsea  Jeg har lige hentet Pjanic for 70 mio. DKK og Fazio for 157,500 mio DKK. Så jeg jeg lige solgt Dunne til Sevilla for 75 mio. DKK  . Jeg gad ikke bruge ham mere, da jeg havde købt Sidnei fra Benfica, og Sidnei overtog pladsen næsten med det samme Jeg har købt Fazio for, at får lidt mere rutine i forsvaret, selvom han kun er 22-23 år, og selvfølgeligt fordi jeg har solgt Dunne. Jeg er gået i gang med min 2. sæson, og indtil videre er jeg på en 3. plads efter 11 kampe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tubbe93
|
|
Madridista:
Hva med en lorenzo De Silvestri? Han gør det fantastisk hos mig, og var vidunderdreng ! med den rette træning bliver han vild!
|
|
|
|
|
|
FC Midtjylland ! FC Midtjylland ! FC Midtjylland ! FC Midtjylland !
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Jeg har lige hentet Pjanic for 70 mio. DKK.
Hold kæft et røverkøb. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
micki82
|
|
første sæson slut det blev til en 3 plads arsenal vandt og man utd 2.
uefacup kvartfinale tabte til schalke.
vinder af liga cup
fa cup ikke så langt
nye indkøb
asenjo 67,5 mio aguero 370 mio van der vaart 100 mio vargas 117 mio danny 105 mio davide santon 57,5 mio hamsik 175 mio per mertesacker 175 mio solgt elano 100 mio arshavin 120 mio shaun wright phillips 100 mio petrov 100 mio stephen ireland 50 mio
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BIFBoy88
Lilleputspiller
|
|
Så har jeg os startet et City-spil op, med følgende indkøb:
Mario Bolatelli - 130 mio. Sergio Asenjo - 75 mio. John Fleck - 28 mio. Marcelo - 42 mio. Rafinha - 147 mio. Miguel Veloso - 117 mio.
Klaas Jan Huntelaar - 120 mio.
Så må vi se om det bliver et HIT...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Jeg forstår ikke, hvordan i andre får balotelli. Selvom jeg giver ham 1mio i ugeløn gider han ikke. Men transfervinduet er slut, og jeg købte: Gareth Bale (165mio) K. Huntelaar (125mio) A. Di María (65mio) Miguel Veloso (120mio) Segio Asenjo (67,5mio.) Og jeg får Josh Lambo og Nathan Delfouneso til januar (:
Jeg ligger delt nummer 1 i ligaen efter 4 eller 5 kampe, og har ikke tabt i PL endnu. Jeg er stadig med i Uefa og FA. Men ude i ligacuppen, da et meget ungt hold tabte 1-0 til nottm. forest.
Skal til at spille mod St. Etienne om at komme i gruppespillet (tror jeg).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alko-hobitten
Gæst
|
|
Så har jeg lige startet et nyt spil med Man City.
Er der nogen der kan anbefale en holdtaktik?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alko-hobitten
Gæst
|
|
Ups.. mener Hold instruktioner.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alko-hobitten
Gæst
|
|
Jeg har købt:
Kleber - 120 mil Joao Moutinho - 122 mil. Mathias Jørgensen - 30 mil Darijo Srna - 187 mil Yury Zhirkov - 117 mil Huntelaar - 107 mil Fredrik Ljungberg - 120k
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
micki82
|
|
Jeg forstår ikke, hvordan i andre får balotelli. Selvom jeg giver ham 1mio i ugeløn gider han ikke. Men transfervinduet er slut, og jeg købte:
hej bif boy jeg kan heller ikke få ham i mit city spil. det kan meget vel være den nationalitet man vælger som manager der kan gøre om man får deres interesse.
prøvet faktisk at starte et spil hvor jeg så godt nok var fck. først som dansker og så som spanier og kunne feks. kun få marcelo når jeg var spanier
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
micki82
|
|
hvordan har i det med skader hele min sæson nummer 2 er ødelagt havde en syg trup men har hle tiden mellem 5 og 8 spillere ude på skift med skader i langtid ad gangen træningen er helt nede på let nogle af de spiller jeg har hentet. aguero van der vaart vargas danny davide santon hamsik per mertesacker srna rossi cardozo marcelo veloso
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
micki82
|
|
hej igen. økonomien hos city er jo syg men forstår ikke helt. klubben har kun 800 mio i alt men stiller 1,5 millard til rådighed hvordan hænger det sammen. hvad sker der hvis man bruger alle pengene bliver man så fyret eller   og ham ejeren bliver ved at stille ekstra pengene til rådighed hvert andet måned..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|