home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 308 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Man City
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 Udprint
Forfatter Emne: Man City  (Læst 91979 gange)
tjacobt
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #450: 18 Maj 2009, 21:55 »

- Miguel Veloso 92,5 mil

Du kan få Veloso for kun 80millioner, men ved ikke om det kun er hvis du vælger Ikke til forhandling ;-)
Logged

Madsedelskov
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #451: 18 Maj 2009, 23:31 »

Jeg har lige startet et spil med city, og har købt ind for godt 970 mil:
- Marek Hamsik 200 mil
- Klass-Jan Huntelaar 150 mil
- Yuri Zhirkov 100 mil
- Andres Guardado 137 mil
- Joao Moutinho 92,5 mil
- Miguel Veloso 92,5 mil
- Darijo Srna 145 mil
- Pavel Pogrebnyak 50 mil

Jeg vil gerne spille en 4-5-1 med Huntelaar eller Pogrebnyak på toppen, men er Robinho god på venstre offensiv? Og er der nogen der har gode erfaringer med en 4-5-1, så sig lige til?
 Peace


Hvis du nu tjekkede tråden igennem . så kunne du se jeg havde postet et indlæg hvor jeg faktisk bruger en 4-5-1 taktik.. Med 1 på toppen, 2 offensive midtbanespillere.. osv....
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #452: 19 Maj 2009, 19:58 »


Hvis du nu tjekkede tråden igennem . så kunne du se jeg havde postet et indlæg hvor jeg faktisk bruger en 4-5-1 taktik.. Med 1 på toppen, 2 offensive midtbanespillere.. osv....

jamen tror du at hamsik og moutinho funger på offensiv midt? vil helst spille med 2 meget defensive midterforsvarer, 2 offensive backs, 1 definsiv midt, 2 centrale midts, 2 offensive fløje og så 1 angriber.
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #453: 08 Jun 2009, 23:28 »

Efter 3 sæsoner hos City har jeg 'kun' vundet PL to gange, og CS en enkelt gang, samt UEFA Cuppen en gang. Jeg er ikke rigtig tilfreds med det. Var meget tæt på ChL-finalen 2011, men tabte 7-1 samlet til United, pga et 5-0 nederlag på Old Trafford i returen.
Efter det udtænkte jeg en transferplan, så mit hold får præcis den bredde der er brug for, samt så mange engelske spillere som muligt, så her er holdet:

Joe Hart
Richards, Jagielka, Lescott, Bale
SWP, Moutinho, Johnson, Zhirkov
Vela, Robinho


Det giver 7 englændere, hvis man regner med at jeg køber walcott i det næste vindue. og det er jeg glad for Smiley
Solgte lige Srna for 180, for at give plads til Santon, og sælger også Tymoshuck for at give plads til Zuculini. Så man må sige at jeg giver de unge chancen. Regner med kvartfinale i ChL, og medaljer i PL (var a point med Liverpool sidste sæson inden sidste runde). Og så vil jeg meget gerne have finge i FA Cuppen og Carling Cuppen, som jeg ikke har vundet endnu. Bestyrelsen forventer dog jeg vinder The Treble!  Thumbs Up
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #454: 20 Jun 2009, 22:11 »

i får da lige en god Periode fra mit Man City hold! (:

Logged

Lavet Af GadeFM

lacop
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #455: 24 Jun 2009, 09:18 »

Er lige startet op med City. det var fristende at bygge et hold op stortset fra bund også havde pengene til det Smiley
efter 30 kampe ligger jeg 5 med 2 point til liverpool på 4 pladsen og 2 ned til Tottenham på 6. er lige røget ud af Euro cupen i kvartfinalen til Aston villa som jeg tabte 2-1 samlet til. FA og Liga Cup er jeg også ude af takket være en total lorte lodtrækning, fik Arsenal i FA og United i Liga i de tidligere runder.

Indkøb:
Andriy Rusol
Srna
Moutinho
Alexis Sanchez
Zhirkov
Vukcevic
Oscar Cadoza
Iaquinta
Gago

Min opstilling:

                 Robinho     Iaquinta
Zhirkov                                         SWP
                          Moutinho
                          De jong
Bridge         Dunne         Richards     Srna
                           Given

Jeg har ikke solgt så mange spillere, kun Vassel og Petrov er røget ud, det har desværre resulteret i at nogle spillere er utilfredse med manglende spilletid. blandt andet: Gelson Fernandes, Elano, Ireland. især Elano er rasende, jeg er faktisk gået så vidt at jeg har smidt ham ned på 2 holdet pga han blev ved med at pjække fra træning osv. han er sur over at jeg ikke accepterede et bud fra Everton på ham :s.

Jeg er stille og rolig begyndt at forberede mig på næste sæson. de 3 utilfredse spillere ryger ud så jeg skal bruge en ny højre wing. de andre er brede spillere som jeg lige pt godt kan undvære..
jeg overvejer også lidt at skifte Given ud men en yngre model, nogle forslag?
jeg har også tænkt mig at prøve at hente Sakho og Pjanic bare for at få lidt ungt blod ind i truppen. og en ny Venstre back skal jeg også bruge som kan rotere med bridge..

kom med nogle ide, jeg er løbet tør Smiley


Logged

Modric
Gæst
 
Sv: Man City
« Svar #456: 29 Jun 2009, 20:53 »

nogen der har en god taktik til dem ?
Logged

rasline
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #457: 18 Jul 2009, 20:53 »

efter 2 sæsoner har jeg vundet

to gange premier league,

to gange carling cup,

to gange fa cup,

en uefa cup,

og en champions league,


jeg har købt david villa, benzema, david silva, agger, daniel alves, reina og steven gerrard og er også ved at forhandle med ronaldo Grin
Logged

SimonHO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #458: 18 Jul 2009, 21:01 »

efter 2 sæsoner har jeg vundet

to gange premier league,

to gange carling cup,

to gange fa cup,

en uefa cup,

og en champions league,


jeg har købt david villa, benzema, david silva, agger, daniel alves, reina og steven gerrard og er også ved at forhandle med ronaldo Grin
Det lyder næsten for godt til at være sandt.. Må jeg se SS af Transfers begge år?
Logged

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

Iloveme
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #459: 30 Jul 2009, 23:47 »

efter 2 sæsoner har jeg vundet

to gange premier league,

to gange carling cup,

to gange fa cup,

en uefa cup,

og en champions league,


jeg har købt david villa, benzema, david silva, agger, daniel alves, reina og steven gerrard og er også ved at forhandle med ronaldo Grin
Haha, no way !
Logged

You'll never walk alone (L)

- Liverpool er mit liv

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #460: 24 Aug 2009, 16:28 »

Lige startet et spil med City, hvor jeg modsat virkeligheden og nok også hvad de fleste gør med dem, har valgt at fokusere på andre ting end lige transfers. Har hentet Srna som den eneste og har så ellers luget ud i truppen.

Har fokuseret på at skabe et vinderhold ud af det - med en meget fysisk/pres orienteret taktik der handler om at lægge et uimodståeligt tryk på modstanderen og så ellers lade de fantastiske angriber folde sig ud på tre centrale angebspladser. Robinho, Adebayor, Tevez, Santa Cruz, Petrov og Benjani kæmper om de tre pladser. På tre centrale, sideordende midtbanespillere ser Ireland ud til at være sikker på den ene, med De Jong og Barry normalt på de to andre, dog med udfordring fra Michael Johnson, Zabaleta og Kompany. På højrebacken er Srna sikker og fremragende til at lægge det fysiske pres, Bridge er en smule foran Garrido i venstre side og centralt har jeg endnu ikke bestemt mig. Toure og Richards er mine favoritter indtil videre, mens både Dunne og Onuoha er fremragende spillere også.

Opstarten har været helt fantastisk succesfuld: 5-0 sejre mod både Palermo og Boavista og en samlet målscore på 23-1 i 6 kampe. Første kamp er mod West Ham.
« Seneste Redigering: 24 Aug 2009, 16:33 af Xavi_Hernandez » Logged

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Kimmimuz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #461: 24 Aug 2009, 17:52 »

Har lige begyndt et nyt spil med city, self pga de MANGE transfer penge tidligt i spillet Opstemt
Spiller
2 off backs, 2 ultra deffensive CF, 1 lidt offensiv DM, 2 off CM, 2 offensive fløje, og en angriber

Mit hold:
------------------Robinho------------------------
--M. Marin*-----------------------------SWP-------
---------Johnson-----------Ireland---------------
------------------Palombo------------------------
-Bale-----Sakho-----------Dunne-----M. Richards--
-------------------Akinfeev--------------------

Marin er et ungt talent, spået til at blive overnice xD
   
Logged

Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #462: 25 Aug 2009, 14:02 »

Jeg har nu kastet min tid over endnu et spil med de lyseblå fra Manchester, måtte prøve dem med den nye update (Stor tak til folkene bag). Smiley
Vil se om de er muligt at gøre City til et rigtigt mesterskabshold inden for de næste 3 sæsoner, selvfølgelig ved hjælp af de store transferpenge...
Holdet er allerede ved overtagelsen et klassemandskab, men med små 600 mio. at købe for kan man altid forbedre det lidt, her er hvad jeg har foretaget mig i sommerens transfervindue:

1. Sæson - Køb
Sommer:
Miguel Veloso  -  77,5 mio. (Sporting CP)
Marek Hamsik  -  165 mio. (Napoli)
Joleon Lescott  -  82,5 mio. (Everton)
João Moutinho  -  77,5 mio. (Sporting CP)

Havde også accepterede bud på både Daniel Agger og Rafael van der Vaart, men ingen af dem var interesserede i et skifte til Manchester City Skuffet
Efter disse indkøb, ser min idealopstilling således ud:

               C. Tevez     E. Adebayor

Robinho    G. Barry      J. Moutinho   S. Wright-Phillips   

W. Bridge    J. Lescott      K. Touré       M. Richards

                       S. Given

Bænk:
R. Dunne
V. Kompany
N. de Jong
M. Hamsik
M. Johnson
S. Ireland
R. Santa Cruz

Har tænkt på om jeg skulle finde en yngre keeper, men har ikke kunne finde den rette, så har gemt lidt penge hvis jeg det skulle være aktuelt til vinter.

Kom gerne med ris/ros og gode råd.

Opstemt
Logged

rasline
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #463: 02 Jul 2010, 17:40 »

Citat af: rasline 18 Jul 2009, 20:53
efter 2 sæsoner har jeg vundet

to gange premier league,

to gange carling cup,

to gange fa cup,

en uefa cup,

og en champions league,


jeg har købt david villa, benzema, david silva, agger, daniel alves, reina og steven gerrard og er også ved at forhandle med ronaldo

jeg har solgt en masse spillere for at få råd og de fleste af dem har været ved bytte handler Opstemt:D
Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #464: 02 Jul 2010, 17:53 »

Citat af: rasline 18 Jul 2009, 20:53
efter 2 sæsoner har jeg vundet

to gange premier league,

to gange carling cup,

to gange fa cup,

en uefa cup,

og en champions league,


jeg har købt david villa, benzema, david silva, agger, daniel alves, reina og steven gerrard og er også ved at forhandle med ronaldo

jeg har solgt en masse spillere for at få råd og de fleste af dem har været ved bytte handler Opstemt:D
vil sq gerne se et ss af det hold Wink
Logged

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010