home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 441 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Man City
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Man City  (Læst 94436 gange)
Korvel93
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #210: 06 Jan 2009, 19:50 »

er i januar 09, har købt Progrebnyak, Hiquan, Hamsik og marcelo Opstemt
Logged

the-moon
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #211: 06 Jan 2009, 22:57 »

Srna er unik for mig, og du får så mange penge alligevel af din formand, så hvorfor sælge ? jeg ville ikke gøre det.
Logged

Mr.Thomson
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #212: 07 Jan 2009, 08:28 »

Du skal under ingen omstændigheder sælge Srna, han er den bedste back i spillet, eller i hvert fald en af de bedste Opstemt
Logged

myggemanden
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #213: 07 Jan 2009, 08:46 »

er i januar 09, har købt Progrebnyak, Hiquan, Hamsik og marcelo Opstemt

Ok, har du stadig shaun wright phillips Elano og petrov Robinho eller Jo, for så skal du spille med to wings en offensiv central midtbane der findes kun en spiller i spillet der kan spille bedre en Elano og han hedder Messi, også Robinho på toppen eller Jo, men køb benzema eller en anden god angriber som har hurtigheden og fysikken til at klare det alene. Du skal have 2 centrale midbane spillere gerne end med en defensiv indstilling, da du skal spille med offemsive backs også 2 centrale centerforsvarer og en klasse målmand da du ofte vil blive løbet over på kanterne fordi din spil indstillinger skal være som følger.

Du skal sætte den på offensiv, du skal spille hurtigt og bredt her er det vigtig at du også vælger banestørrelsen rigtig vælg altid den breddeste mulighed, din forsvarslinie skal være en smule dyb. Dine spillere skal ikke spille på at være kreativ det klare de selv når man er store hold. Du skal spille på kontra spil og brug Elano som targetmand.

Hver forberedt på at det kan tage lidt tid at vende sig til den her opstilling da sikkert ikke minder om den du spiller nu.
Logged

Maradonna good - Pele better - George Best

myggemanden
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #214: 07 Jan 2009, 09:00 »

I skal da ikke snydes for mit City hold Opstemt
Benzema - Den bedste andriber jeg har set længe i FM både fysisk stærk og hurtig meget vigtig til den måde jeg spiller.
C. Ronaldo - På min højrekant, pris skilt da jeg skulle snuppe ham fra rivalerne 1,4 millarder.
Messi - Offensiv central midtbane er han den bedste i spillet sammen med Elano og Kaka.
Guardado - Kæmpe talent som jeg fik i en tidlig alder og har udviklet til at være en af de bedste i verden på den position.
Masherano - Verdensklasse midtbane spiller.
Joao moutinho - Født Leder når han bliver lidt ældre og genial pasningspiller måske lige så god som Fabregas?
Mollinaro - Venstre back fra Juventus gør det stabilt og er den næste plads jeg skal have forstærket.
Sahto - Fra PSG kæmpe talent og kun 21 men kostede mig 400 mil og han beskrives allerede som verdensklasse.
Breno - god suplement til sahto, da de har de samme stats som gør at de spiller meget ens.
Micah Richards - Den mand spiller utroligt, city skal aldrig sælge ham hvis de vil være et stor hold IRL.
Akinfeev - Målmand, han virker ikke som den bedste mand til posten i starten men det bliver han fik ham for 100 mil i første sæson og han er nu en af verdens bedste målmand. Klart en nøgle spiller.

Reserver.
David Silva
Robinho
Denilson
Joe hart
Garrido
Shaun Wright Phillips
Dunne

Simpelthent så sjov at skabe det her hold, men det bliver for ens i spillet når man har skabt det hold man engang gerne ville have.

Logged

Maradonna good - Pele better - George Best

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #215: 07 Jan 2009, 09:04 »

prrrrrrrrrrrrrrrroo ooooooooo, city hold Smiley ^
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

myggemanden
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #216: 07 Jan 2009, 09:08 »

prrrrrrrrrrrrrrrroo ooooooooo, city hold Smiley ^
'

Mange tak  Thumbs Up
Logged

Maradonna good - Pele better - George Best

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #217: 07 Jan 2009, 09:09 »

hvad season er du i? hvad er din øknomi? osvosv! Opstemt:D
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

myggemanden
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #218: 07 Jan 2009, 09:16 »

Er i min 4. sæson, min økonomi har aldrig været bedre og mit holds værdi er omkring 12 milliarder. Jeg har lige vundet premier league i 3. sæson samt med Liga cuppen. Skal tl at spille min første Champions League, hvor jeg er gået videre uden at tabe i gruppe spillet, jeg har fået odds 2,50 på at jeg vil vinde PL igen, så det ser rimelig fornuftigt ud, er kommet godt fra start af i ligaen så det skal nok blive en god sæson.

Sig til hvis du vil vide mere? Smiley
Logged

Maradonna good - Pele better - George Best

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #219: 07 Jan 2009, 09:26 »

nice Smiley
er din saldo + eller -? Opstemt
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #220: 07 Jan 2009, 09:27 »

Får man flere penge senere hen med City? Jeg vandt UEFA cuppen første sæson, og blev 5'er i ligaen. I anden sæson får jeg så et transferbudget på 1,2 mia, men min saldo er kun på 750 mio. Så hvis jeg bruger over 500 mio får jeg kæmpe underskud, hvis jeg får det samme underskud som sidste år. Men tilbage til start. Får man flere penge jo længere man kommer hen, siden du har en værdi på omkring 12 mia?
Logged


myggemanden
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #221: 07 Jan 2009, 09:29 »

nice Smiley
er din saldo + eller -? Opstemt

Den er +, har godt og vel omkring en milliard.
Logged

Maradonna good - Pele better - George Best

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #222: 07 Jan 2009, 09:30 »

nice x)
hvem er din bedste spiller? Wink
både hvem der spiller bedst og hvem der bare er bedst
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

myggemanden
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #223: 07 Jan 2009, 09:32 »

Får man flere penge senere hen med City? Jeg vandt UEFA cuppen første sæson, og blev 5'er i ligaen. I anden sæson får jeg så et transferbudget på 1,2 mia, men min saldo er kun på 750 mio. Så hvis jeg bruger over 500 mio får jeg kæmpe underskud, hvis jeg får det samme underskud som sidste år. Men tilbage til start. Får man flere penge jo længere man kommer hen, siden du har en værdi på omkring 12 mia?

Du skal ikke være nervøs for din økonomi bare brug de penge du har, din formand skal nok indskyde penge i klubben det er blevet bedre opdateret i FM09 en det var i FM08 for der indskød de ikke lige så mange penge som nu og der blev klubben så solgt men det sker ikke i 09, i starten da jeg skulle have de her spillere, skød formanden omkring 500 millioner ind hver 3 måned hvis ens økonomi var faldene pågrund af ens indkøb.
Logged

Maradonna good - Pele better - George Best

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #224: 07 Jan 2009, 09:34 »

Fedt nok. Så kan jeg godt starte det save op igen. Var nemlig bare bange for, at det skabte problemer.
Logged


Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010