home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1355 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  MatchScreen og mål
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: MatchScreen og mål  (Læst 2077 gange)
Brodtgaard
Manager

MatchScreen og mål
« : 20 Nov 2008, 13:37 »

Hej drenge

Jeg har et problem som irriterer mig rigtig rigtig meget.

I FM08 kunne jeg (under kampen) se mine (og modstandernes) spillerbedømmelder, og så når der blev scoret skiftede det til 2D helt automatisk, så jeg kunne se målene - og tilbage igen til spillerbedømmelsern e når højdepunktet var slut.

Men her i FM09 virker det kun hver 3. gang eller slet ikke - Er der nogetn af jer der har det problem, og evt. en løsning, så jeg er fri for at klikke rundt på "Spillerbedømmelser" og "Se kamp" ??

Jeg har valgt "Kun kommentarer" ved Højdepunkt-tilstand
og "Mål" ved Langsom gengivelse
og "klassisk sysnvinkel ved Se højdepunkter.

Fik jeg sagt at det irriterer mig helt vildt at jeg selv  skal klikke rundt for at se mål eller spillerbedømmelser ?

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

sheriffen87
Landsholdsspiller

Sv: MatchScreen og mål
« Svar #1: 20 Nov 2008, 13:43 »

Hej drenge

I FM08 kunne jeg (under kampen) se mine (og modstandernes) spillerbedømmelder, og så når der blev scoret skiftede det til 2D helt automatisk, så jeg kunne se målene - og tilbage igen til spillerbedømmelsern e når højdepunktet var slut.

Men her i FM09 virker det kun hver 3. gang eller slet ikke - Er der nogetn af jer der har det problem, og evt. en løsning, så jeg er fri for at klikke rundt på "Spillerbedømmelser" og "Se kamp" ??

Fik jeg sagt at det irriterer mig helt vildt at jeg selv  skal klikke rundt for at se mål eller spillerbedømmelser ?

Hej Brodtgaard

Jeg har samme problem, men det gælder ved højdepunkter; så i stedet vælger jeg at have kampene kørende i "TV Vinkel".
Her kan man vælge at få en boks hvor man kan se spillerbedømmelse eller hvad man nu vil have frem. Så vidt jeg ved køre kommentarerne så i bunden. Du ved måske allerede dette?  Rullende Øjne

Det var i hvert fald mit forslag  Peace

Brodtgaard
Manager

« Svar #2: 20 Nov 2008, 14:02 »

Ja det kan man godt, men jeg vil ikke se tv-vinkel - desuden spærrer boksen med spillerbedømmelser for udsynet :s

KF
Landsholdsspiller

« Svar #3: 20 Nov 2008, 14:05 »

Jeg har akkurat samme problem, og det er mildt sagt pisse irriterende. Jeg er med paa en lytter her, hvis der er en, der ligger inde med en loesning Smiley.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

JKJ
Gæst

« Svar #4: 20 Nov 2008, 14:11 »

Har også det lille problem... Jeg har dog valgt ikke at gense mine mål, det sker kun i de store kampe og i finaler, hvis jeg kommer i en sådan...

Det kunne være en lille bug, men dog ikke en der irritere mig alverden...

Ledetvede
Juniorspiller
**

« Svar #5: 21 Nov 2008, 13:37 »

Har lige prøvet at spille 3 kampe med dine indstillinger og jeg oplever ingen problemer.  Ubeslutsom

Brodtgaard
Manager

« Svar #6: 01 Jul 2009, 10:52 »

Hej drenge

Fik jeg sagt at det irriterer mig helt vildt at jeg selv skal klikke rundt for at se mål eller spillerbedømmelser ?

Suk..  Efter jeg i lang tid nu har spillet FM08 er jeg gået tilbage til FM09 i håb om at Patchen (9.3) ville hjælpe på ovennævnte problem.

Men ak ak...   Jeg skal stadig klikke rundt som en sindsyg for at se spillerbedømmelsern e og højdepunkterne.
Det virker fint i starten af spillet, hvor FM09 selv skifter over til et højdepunkt (når der kommer et) og skifter så selv tilbage til spillerbedømmelsern e når højdepunktet er slut.  Men hvis jeg så er inde og lave en taktisk ændring, er det slut med at FM09 selv skifter mellem højdepunkter og bedømmelserne  Ubeslutsom

Jeg er meget tæt på at skrotte spillet  ticked off

Har en af jer en idé om hvad der er galt?

Brodtgaard
Manager

« Svar #7: 02 Jul 2009, 15:35 »

Bump !

Danielsen
Manager

« Svar #8: 02 Jul 2009, 15:39 »

Jeg har selv samme problem, så vil være overudlykkelig hvis nogle havde et svar

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010