slauimaui
Lilleputspiller
|
|
@ turbo
Jeg forsøgt at smide dit mod i C -> Documents and settings -> Brugernavn > Dokumenter - Sports Interactive - FM 09, men det virker ikke. Hvad kan årsagen være? Billederne er der, men størrelsen passer desværre ikke rigtig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chralle
Lilleputspiller
|
|
Jeg har også fuldt dine instruktioner meget nøje, det virker ikke. Skal man lave noget om inde i spillet?
Jeg har lagt det ind her: C:\Users\Navn\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2009\graphics\pictures\players\normal\den\osv
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Tjek i Stifinder om både Facepack og MOD ligger nøjagtig som jeg beskriver. Så burde det virke uden problemer. Gør det i alt fald her. Husk at gå ind under indstillinger i spillet samt Display & Lyd og FJERN flueben i Brug Udseende (Use Skincatche) og tryk bekræft.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
johnmøller
|
|
Er der en der kan fortælle mig hvordan jeg ligger MOD og facepack ind, når spillet køre i Steam? Syntes ikke jeg kan finde min sport interaktiv mappe under dokumenter. På forhånd tak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
enged
Gæst
|
|
den burde gerne være hvor den plejer, det er min da i hvert fald.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
enged
Gæst
|
|
ellers prøv at sortere efter nyeste ændring i dokumenter eller sådan noget, så burde den ikke være langt fra toppen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
johnmøller
|
|
Takker mange gange for det hurtige svar. Skriver igen hvis det ikke virker.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chralle
Lilleputspiller
|
|
Tjek i Stifinder om både Facepack og MOD ligger nøjagtig som jeg beskriver. Så burde det virke uden problemer. Gør det i alt fald her. Husk at gå ind under indstillinger i spillet samt Display & Lyd og FJERN flueben i Brug Udseende (Use Skincatche) og tryk bekræft.
Du skriver at man også skal lave noget om i indstillinger inde i spillet hvad er det?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Du skriver at man også skal lave noget om i indstillinger inde i spillet hvad er det?
Nøjagtig det som jeg skriver. Gå ind under indstillinger i spillet. Vælg Display og Lyd. Der FJERNE du flueben i Brug udseende (use skincatche på engelsk). Vælg genindlæs skin ved bekræft og tryk bekræft nederst. Så genindlæser den alt grafik der ligger i Graphics mappen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chralle
Lilleputspiller
|
|
Nøjagtig det som jeg skriver. Gå ind under indstillinger i spillet. Vælg Display og Lyd. Der FJERNE du flueben i Brug udseende (use skincatche på engelsk). Vælg genindlæs skin ved bekræft og tryk bekræft nederst. Så genindlæser den alt grafik der ligger i Graphics mappen.
Tak nu virker det
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erzael
|
|
Tak, igang med at hente 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BIF-Boy
|
|
Det kan da ikk passe man skal lave Graphics mappen selv vel  for kan ikk finde min
|
|
|
|
|
|
Brøndby ´96 Arsenal ´96
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Det kan da ikk passe man skal lave Graphics mappen selv vel  for kan ikk finde min JO du skal selv lave de mapper du evt. mangler.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BIF-Boy
|
|
okay mange tak
|
|
|
|
|
|
Brøndby ´96 Arsenal ´96
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Har lige smidt en opdateret pakke op med nye spillere der er kommet med i 09 versionen. Pakken er nu oppe på omkring 2250 billeder.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|