home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 714 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  patch 9.2.0 er kommet !
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: patch 9.2.0 er kommet !  (Læst 27579 gange)
maxwell
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #45: 17 Dec 2008, 13:43 »

Som sagt mener jeg absolut ikke at spillet har været uspilleligt fra starten, hvorfor din sammenligning med en "virus" ikke holder stik.

Mange har oplevet problemer, men langt de fleste af disse er der kommet løsninger på, både herinde og på SIgames' side hvis man lige søger lidt. Disse problemer har som regel haft noget med brugerens computer/grafikkort og opsætning at gøre, og altså ikke noget med spillet som sådan.

Hvis alle disse sorteres fra, er jeg sikker på at det er et minimalt fåtal af brugere der har haft et "uspilleligt" spil.

Mener min sammenligning med virusset var perfekt, det er heller ikke alle virusser der gør computeren ubrugelig, bare mindre hurtig og med irriterende momenter. Men jeg synes det er fint i kan leve med at de smider lort i hovedet på jer og i derefter bare er ligeglade.. Det synes jeg sku er en trist
Logged

White and Royal
AGF
Real Madrid

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #46: 17 Dec 2008, 13:47 »

Hvem er ligeglad?

Jeg har jo lige sagt at der findes løsninger på langt de fleste problemer allerede, og dem der ikke er løsninger på, kan vi jo ikke gøre noget ved herinde alligevel - og de skulle desuden været fixet med en ny patch allerede i morgen.

Jeg kan ikke se det triste.
Logged



maxwell
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #47: 17 Dec 2008, 13:51 »

Hvem er ligeglad?

Jeg har jo lige sagt at der findes løsninger på langt de fleste problemer allerede, og dem der ikke er løsninger på, kan vi jo ikke gøre noget ved herinde alligevel - og de skulle desuden været fixet med en ny patch allerede i morgen.

Jeg kan ikke se det triste.
Nu startede jeg denne diskussion inden det blev annonceret at patchen kom i morgen, men mens at nogle troede den først kom til februar. Derfor kan jeg ikke gøre så meget ved de synespunkter. Men som jeg skrev i det først indlæg, så skrev jeg min mening på hvordan man ikke udgiver et spil, og SI har fejlet i stort set alle kategorier.
Logged

White and Royal
AGF
Real Madrid

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #48: 17 Dec 2008, 13:56 »

Ja du skriver i dit første indlæg at spillet er USPILLELIGT inden patch, og det er det mest bugbefængte nogensinde. Det er vi heldigvis mange der ikke kan nikke genkendende til.

Jeg er dybt uenig.
Logged



DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #49: 17 Dec 2008, 13:57 »

Nu kan SI jo ikke gøre alverden ved, at folk med computere, der ikke lever op til de minimumskrav, som SI skilter med på spilæsken, køber deres spil alligevel, og forventer at det bare kører. Man kan heller ikke gardere sig mod forkerte opsætninger i ting, der ikke har med SI's produkt at gøre.

Men synes man, at det er noget lort, at en spiller i hver femte kamp, en enkelt gang får bolden i nakken, eller løber den forkerte vej, jamen så må det godt nok være svært at finde et spil eller program man kan være tilfreds med. Jeg synes, som sagt, at i forhold til de tidligere versioner af spillet, så er der forbavsende få fejl i spillet. Personligt har jeg som sagt kun oplevet en enkelt, som er bare lidt grov.

Og synes da bestemt, at det er usagligt, at kalde SI ligeglade med de problemer, der måtte være, når de trods alt udgiver patches for at rette dem (det er der altså andre spiludbydere, der ikke gør).

Edit:
Det mest bugbefængte spil i serien til dato må da vist i øvrigt være CM4, og den rekord vil forhåbentlig aldrig blive slået...
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #50: 17 Dec 2008, 13:58 »

Mener min sammenligning med virusset var perfekt, det er heller ikke alle virusser der gør computeren ubrugelig, bare mindre hurtig og med irriterende momenter. Men jeg synes det er fint i kan leve med at de smider lort i hovedet på jer og i derefter bare er ligeglade.. Det synes jeg sku er en trist

Vi tager den lige igen så... Jeg har INGEN problemmer, ergo  kan jeg jo heller ikke konstatere hvad det er for noget lort!! Og da jeg ikke kan konstarere nogen fejl synes jeg betemt ikke det hele er så trist...

Desuden bør du jo nok lige tænke over at det ikke er alle der har det som dig, så som tidligere skrevet, hvis du er så skide træt af spillet så kontakt da SI på deres eget forum!!
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #51: 17 Dec 2008, 14:12 »

Flot i er 4, du burde måske overveje at slå udtrykket "Overdrivelse fremmer forståelsen" op, og der vil du opdage at hele min kommentar selvfølgelig er stærkt overdrevet, men at det som sagt, er for at udtrykke den utilfredshed som jeg har med spillet. Med hensyn til dine "4", som sikkert kan blive til 100, så overvej hvor mange tråde,indlæg og ja nærmest forummer der er oprettet bare pga. utilfredsheden med spillet. Så kan du måske sætte dine egne oplevelser lidt i perspektiv, Plutonium.

Max-dreng, hvis du har svært ved at tage en joke, så lad være med at overdrive  Wink

Jeg sætter mine oplevelser i perspektiv hele tiden, fordi jeg snakker om spillet, og deler erfaringer med andre. At du har oplevet noget dårligt med spillet udvider også mit perspektiv. Men jeg synes du er meget nem at irritere, og så hænger de ord du siger ligesom ikke ved.

Det er fint, at du er uenig med mig, men der er ingen grund til at blive fornærmet. Her henviser jeg direkte til sætningen: 'flot I er 4, du burde måske overveje at slå udtrykket 'overdrivelse fremmer forståelse' op. Den kommentar er da latterlig. Du overdriver, jeg joker. Be cool, dude!  Thumbs Up
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

maxwell
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #52: 17 Dec 2008, 14:18 »

Max-dreng, hvis du har svært ved at tage en joke, så lad være med at overdrive  Wink

Jeg sætter mine oplevelser i perspektiv hele tiden, fordi jeg snakker om spillet, og deler erfaringer med andre. At du har oplevet noget dårligt med spillet udvider også mit perspektiv. Men jeg synes du er meget nem at irritere, og så hænger de ord du siger ligesom ikke ved.

Det er fint, at du er uenig med mig, men der er ingen grund til at blive fornærmet. Her henviser jeg direkte til sætningen: 'flot I er 4, du burde måske overveje at slå udtrykket 'overdrivelse fremmer forståelse' op. Den kommentar er da latterlig. Du overdriver, jeg joker. Be cool, dude!  Thumbs Up
Har det med at være stædig og når der sidder 5 og modsiger mig har jeg det med at gå i forsvarsposition, sandheden er at jeg ikke selv oplever de VIRKELIGT store bugs, f.eks. crashbuggen, men mere små bugs, som målmandsassist, målmandsdrop(30sekunder med bolden hvor angriberen kommer og tager bolden ud af fødderne på ham) og så selvfølgelig også den hvor der står en offside eller frispark konstant nederst i billedet.. Men du har nok ret i at temperamentet løb en smule af med mig. Men står skam stadig fast med at jeg synes udgivelsen af FM09 har været stærkt utilfredstillende.
Logged

White and Royal
AGF
Real Madrid

Mattias_agger
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #53: 17 Dec 2008, 14:21 »

Kan kun sige, at jeg selv mistede interessen pga. de mange bugs. Jeg håber det bliver bedre med den nye patch.
Så jeg glæder mig helt bestemt til at den kommer Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #54: 17 Dec 2008, 14:23 »

Maxwell:

Det der indlæg var meget bedre!

Jeg kender godt det med at temperamentet løber afsted i fuld galop. Jeg ved, at der er bugs, men har selv været heldig at styre uden om dem på forunderlig vis.

Vi kan jo håbe, at patchen der snart kommer løser problemerne. For jeg synes virkelig det er et godt spil!  Peace

(undskyld hvis jeg virkede nedladende overfor dig i mit forrige indlæg, men var nødt til at være lidt overdreven, for at få dig til at forstå min pointe. Men det var ikke for at virke nedladende)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

maxwell
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #55: 17 Dec 2008, 14:27 »

Super.. no hard feelings her fra.. jeg er måske også bare træt af at sidde og være tlfsælger all day long Peace
Logged

White and Royal
AGF
Real Madrid

naRf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #56: 17 Dec 2008, 16:31 »

Så er jeg glad for at blive 100 kr rigere funny Thumbs Up Hævet Øjenbryn

Så sætter jeg hundrede nye kroner på at patch 9.0.3 kommer i dette tidsrum. Så kan jeg vinde mine penge tilbage Smiley
Logged

Donald Duck
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #57: 17 Dec 2008, 18:38 »

Sådan super nyhed ny patch:)

Så må vi se om SEGA får gjort den nye patch lækker Grin

også et godt tidspunkt de ligger spillet ud til, lige op til juleferie,, Grin ! YiiiR  Thumbs Up
Logged

GhettoKlinac
Gæst
 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #58: 17 Dec 2008, 18:48 »

Ja, den er perfekt timet til juleferien  Thumbs Up Thumbs Up
Logged

Donald Duck
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #59: 17 Dec 2008, 18:49 »

Ja, den er perfekt timet til juleferien  Thumbs Up Thumbs Up

det er alligevel også for koldt at være udenfor  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010