home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 234 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Mens vi venter på VM...
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Mens vi venter på VM...  (Læst 2912 gange)
Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Mens vi venter på VM...
« : 01 Maj 2006, 20:15 »

Denne tråd er til al form for forberedelse til VM.

Ekstra Bladet har lavet en artikel, som kan printes ud og gives til konen/kæresten.  Grin

http://ekstrabladet.dk/sport/landsholdsfodbold/article194262.ece
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mens vi venter på VM...
« Svar #1: 01 Maj 2006, 20:22 »

Det skal helt sikkert prøves

"Hvis du beslutter dig for at stå nøgen foran tv'et, så husk at tage tøj på kort efter, for hvis du bliver syg, har jeg ikke tid til at køre dig til lægen. " funny
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Mens vi venter på VM...
« Svar #2: 01 Maj 2006, 20:49 »

Arg ja, så er det endnu engang blevet tid til VM. Jeg vil ikke just påstå, at det er noget jeg glæder mig fuldstændig vanvittigt meget til, men jeg elsker at stå op om morgenen, tænde TV'et og så ellers se en god fodboldkamp. Jeg har som sådan ikke et hold jeg holder med, så det er mest ligesom klubhold, at jeg vælger et hold, at holde med; det der er mest underholdene.

Som regel er dette Brasilien, imo, men hvem ved? Måske spiller Elfenbenskysten smukt fodbold (Men så skal Drogba på bænken Wink), og så er det dem jeg holder med. Dette gør sig også gældene, når Danmark er med i en af disse turneringer.

Det var også meningen, at jeg skulle have været nede at se en kamp, som en del af min fødselsdagsgave (9. Juni), men vi fik ingen billeter. Derfor må jeg nøjes med at se kampene fra sofaen/sengen af, hvilket heller ikke rigtig gør noget. Jeg er ikke den store beundrer af landsholdsfodbold.

Det jeg vil nyde, er en god omgang druk blandet med en måneds fodbold. For satan, det er altså en nice oplevelse.

Lad os da håbe på en god og lang måned, med dejlige detaljer, mål og fight.
Logged

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mens vi venter på VM...
« Svar #3: 01 Maj 2006, 21:44 »

Brasilien vinder naturligvis. Der er ikke så meget at spekulerer over dér!

Med mindre The Fab Four bliver skadet, går de ubesejret gennem turneringen.

mvh,
mathias
Logged


Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Mens vi venter på VM...
« Svar #4: 01 Maj 2006, 22:40 »

jeg holder helt klart med Mexico og Holland.. Holland fordi de kan slå Brasilien, Argentina osv. på en god dag.. Mexico er bare en passion  Rullende Øjne Kan godt lide deres måde at spille på, men også fordi vi ikke ser så meget til dem her i den vestlige verden...
Logged

MeeLo
Gæst
 
Sv: Mens vi venter på VM...
« Svar #5: 01 Maj 2006, 22:54 »

jeg holder helt klart med Mexico og Holland.. Holland fordi de kan slå Brasilien, Argentina osv. på en god dag.. Mexico er bare en passion  Rullende Øjne Kan godt lide deres måde at spille på, men også fordi vi ikke ser så meget til dem her i den vestlige verden...

Du kan da stort set ikke komme længere mod vest end Mexico?
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mens vi venter på VM...
« Svar #6: 01 Maj 2006, 22:55 »

Da Danmark ikke er med har jeg intet hold jeg specielt håber vinder, ud over jeg håber Valencia spillerne der er med får succes til WM:) Har en lille fidus til at Argentina får pokalen.
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

MartinBeyer
Gæst
 
Sv: Mens vi venter på VM...
« Svar #7: 02 Maj 2006, 14:08 »

Jeg har allerede forstørret listen op 1500 gange og hængt den på siden af huset, så damen altid kan gå ud ajourføre sig om hvordan det kommer til at foregå under VM.

Jeg må sætte min lid til England. De har et fantastisk hold og hvis det skal være, så er det nu! Bedste forsvar og bedste midtbane. Angrebet halter lidt efter nu hvor også Rooney er skadet.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mens vi venter på VM...
« Svar #8: 02 Maj 2006, 15:44 »

Har en fidus til hinsidan Smiley

Tror godt at de kan gøre som i 94, bare bedre!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Mens vi venter på VM...
« Svar #9: 02 Maj 2006, 16:57 »

Ja, så er der snart VM... Jeg ved ikke helt hvor meget jeg vil se det. Måske de spændende kampe imellem storholdene. Men det ender sgu nok med at jeg ser de fleste alligevel Smiley Jeg ved heller ikke helt hvem jeg vil holde med, nu hvor DK ikke er med. Men én ting er sikkert. Jeg vil hverken holde med England eller Italien, da jeg er dødtræt af deres "vi er suveræne, vi vinder i år" attituder. Alt for selvoptaget... Så vil jeg hellere holde med underdogs, og så selvfølgelig de hold som der er Arsenal spillere på Opstemt Altså Frankrig, Elfenbenskysten, Brasilien, Spanien og hvem der nu ellers kommer i kamp Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Mens vi venter på VM...
« Svar #10: 02 Maj 2006, 16:58 »

Men fed artikel, den er printet ud og lagt frem til kæresten Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst
 
Sv: Mens vi venter på VM...
« Svar #11: 02 Maj 2006, 18:49 »

Har bestemt intet favorithold, men jeg kunne da godt unde succes til svensken :-) Ellers håber jeg bare, at det bedste hold vinder, og som JG siger, så plejer det at være Brasilien, men jeg glæder mig bestemt også til at se Argentina. Ved sidste VM snakkede alle om dem, og at de var kæmpefavoritter, men de skuffede fælt. I år har de ligget lidt i skyggen af Brasilien, når der er udråbt favoritter, men de har stadig et utrolig sublimt hold, som sagtens kan gå hele vejen. Af de europæiske hold har England som altid et sublimt hold, specielt hvis Rooney ender med at blive klar, men de har skuffet så mange før, og spillet vil bare ikke fungere for dem. Spanien kunne måske omsider gå hen og få succes ved en slutrunde. Holdet er i hvert fald på plads.

Jeg har i lang tid haft en god fidus til Sydkorea som den farligste outsider. De spiller noget særdeles positivt og ufatteligt direkte fodbold, og så kan de jo løbe frem og tilbage i samtlige 90 minutter, det er utroligt.

Jeg skal naturligvis se stort set hele skidtet, og jeg glæder mig gevaldigt :-)
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mens vi venter på VM...
« Svar #12: 02 Maj 2006, 20:47 »

Har bestemt intet favorithold, men jeg kunne da godt unde succes til svensken :-) Ellers håber jeg bare, at det bedste hold vinder, og som JG siger, så plejer det at være Brasilien, men jeg glæder mig bestemt også til at se Argentina. Ved sidste VM snakkede alle om dem, og at de var kæmpefavoritter, men de skuffede fælt. I år har de ligget lidt i skyggen af Brasilien, når der er udråbt favoritter, men de har stadig et utrolig sublimt hold, som sagtens kan gå hele vejen. Af de europæiske hold har England som altid et sublimt hold, specielt hvis Rooney ender med at blive klar, men de har skuffet så mange før, og spillet vil bare ikke fungere for dem. Spanien kunne måske omsider gå hen og få succes ved en slutrunde. Holdet er i hvert fald på plads.

Jeg har i lang tid haft en god fidus til Sydkorea som den farligste outsider. De spiller noget særdeles positivt og ufatteligt direkte fodbold, og så kan de jo løbe frem og tilbage i samtlige 90 minutter, det er utroligt.

Jeg skal naturligvis se stort set hele skidtet, og jeg glæder mig gevaldigt :-)

I gårdagens Fifa et eller andet halløj på VS1, noget om SydKorea, der var en af deres hjælpetrænere som havde et program på sin PC så kan kunne tjecke modstanderne og deres løbebane osv. Smart. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mens vi venter på VM...
« Svar #13: 09 Jan 2014, 01:17 »

Fandt lige en yderst gammel tråd her, men det må da være bedre en at oprette en ny. crazy

http://www.bold.dk/nyt/FIFA-boss-2022-bliver-et-vinter-VM

Er jeg den eneste, der virkeligt er imod det her? Jeg er godt klar over, at sommer VM nok ikke er det bedste med hensyn til klimaet, men burde FIFA ikke have vidst det, før de udnævnte Quatar som VM-vært?

Jeg ser ualmindeligt mange konflikter ved at skulle have VM et sted mellem 15. november og 15. januar, som vist er på bordet lige nu. UEFA har, som jeg ser det, sagt god for den, så de må have en plan for afviklingen af CL. Alle ligaer kommer jo til at skulle ligge stille i næsten to måneder, da landsholdene også skal forberede sig. De nationale forbund må snart komme på banen. Jeg kan ikke forestille mig andet end, at især FA vil stå fast på, at dette ikke er godt. I England spilles der voldsomt meget i denne periode, og det kan umuligt gå ubemærket hen der.

Ellers synes jeg også bare, at VM er en ting der hører juni og begyndelsen af juli til. Det skal der ikke laves om på IMO - og der skulle være rig mulighed for at afholde et mesterskab et andet sted i verden.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mens vi venter på VM...
« Svar #14: 09 Jan 2014, 01:34 »

En halv time senere kom denne nyhed
http://www.bold.dk/nyt/FIFA-chef-undsiger-FIFA-boss

Det er svært at vide hvad der sker, men det ender sikkert med et vinter VM.
Personligt er jeg ret ligeglad.

Det virkelige problem ligger i, at de penge man vil bruge på en latterlig sportsevent, kan brødføde hele Afrika i 200 år. Fy for satan siger jeg bare. Sidst jeg diskuterede det kom jeg frem til at jeg ville boycutte det pågældende VM, men ved nærmere eftertanke burde jeg boycutte alle slutrunder og åbent fortælle alt og alle om det.

Kan slet ikke beskrive hvor ulækkert jeg synes det er.

I min verden burde alle dem der 'er en del af det' fratages ALT. Resten af livet kan de leve som de aller fattigste i Afrika gør, mens resten af Afrika lever et sundt, sygdomsfrit og på alle måder værdigt liv.

Men ja. Lad os hellere holde et fucking fodboldstævne i en ørken (en ørken der desuden går ind for kvindeundertrykkels e, slaveri, homohad - og sikkert også drab - og så videre)

Det er et hån mod menneskeheden.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010