home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1375 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Din FM09 taktik
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Din FM09 taktik  (Læst 6801 gange)
Mette
Lilleputspiller
*

Sv: Din FM09 taktik
« Svar #15: 10 Dec 2008, 16:40 »

Tak, Arsenal taber bare kampe jeg ikke gør og sådan noget.

har prøvet en del taktiker, men det er ikke min stærke side, så prøvede her inde for at få hjælp til en taktik..

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #16: 10 Dec 2008, 16:49 »

Hej Mette

Kan du uploade et screenshoot eller lignende af dine holdinstrukser og af Arsenal's, så vil jeg nok være i stand til at hjælpe... Håber jeg da.. Opstemt

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

Dr LC
Lilleputspiller
*

« Svar #17: 16 Dec 2008, 20:04 »

Har du lige lavet en super taktik? I så fald kan du skrive lidt om den her. Skriv lidt om hvordan den er sat sammen, om den er offensiv eller defensiv, hvilken formation det er osv.

Min seneste FM09 taktik er en 4-3-2-1 med 4 forsvarsspillere, en central midtbane med to kanter, to offensive midtbaner og en angriber.

FC: Der skal de begge være meget defensive. De skal blive dernede, og kun gå med frem på dødbolde. Intet må komme forbi!
Backs: De skal være meget offensive, og det er de også. De ligger ofte helt oppe omkring modstanderens felt, når vi har bolden, og de kommer også tit til indlæg. Så man skal have to hurtige backs, som er gode til at slå indlæg.
MC: Han skal være god defensivt. Han går sjældent med frem, da jeg ikke vil fanges hvis vi mister bolden. Han bliver tilbage sammen med mine to midterforsvarere. Skal helst kunne lægge gode afleveringer som enhver anden MC. Her bruger jeg Holmén, da han er en god fighter, har en fin teknik og tackler/fighter godt.
Wings: Her bruger jeg for det meste Krohn-Dehli og Jan Kristiansen. Krohn-Dehli få lidt mere kreativ frihed, mens Jan Kristiansen ikke skal være helt så offensiv og skal passe sin plads bedre. De lægger sig ofte lige uden for feltet, og giver plads til de to backs, Rasmussen og Wass/Randrup, som lægger sig ude ved sidelinjen og sørger for indlæggene.
OMC: På de to offensive midtbanepladser lader jeg Kim Aabech og Alexander Farnerud spille. Farnerud med den frie rolle, og Aabech som den mere disciplinerede. De  fordeler begge to spillet godt, og når bolden ender ude ved en fløj, stormer de begge to ind i boksen. Det har givet mål et par gange, især med Aabech - han er god på hovedet og meget høj! Det virker fint.
BO: Jeg kører lidt rotation her, mest med Duncan som den startende. Han er god med hovedet, og da der kommer rimelig mange indlæg, er det vigtigt. Han er ikke den hurtigste spiller i gamet, kan man vidst roligt sige, så jeg lader også Madsen starte inde en gang imellem. Jallow spiller ikke særlig godt.. Boksspilleren er også sat til targetman!

Jeg spiller meget direkte med hurtige afleveringer. Mentaliteten er sat til offensivt, og jeg lægger et højt pres med forsvaret. Det er ikke 'Brøndby-stil' at stille sig langt nede på banen! Jeg spiller meget bredt, fordi backsene skal ligge helt ude ved kanten og slå indlæg. Tackling er sat til hård; Når man er Brøndby, skal man sætte sig igennem! ;o)

Holdinstruktioner

EDIT: Sig til hvis der allerede er en tråd om dette emne.. Har ikke kunnet finde den.

Din taktik virker perfekt for mig. Har bl.a. slået Lyon 4-1 med AaB.

Liverpool hvem ellers....
Gerrard er Gud
Torres er Jesus
og Arbeloa er bare klasse

szukizek
Førsteholdsspiller

« Svar #18: 23 Dec 2008, 12:22 »

Hey...

Har da også lige en taktik som virker kanon for mig.. er igang med 2 sæson med lyngby rykkede op i første sæson.
her i anden sæson efter 14 kampe ligger jeg på en 8 plads med 18 point hvor jeg b.la har slået Aab 1-0, FCM 3-2 og spillede 3-3 med OB, kunne desværre ikke vinde og brøndby og fck.

det er også en 4-3-2-1 formation som er baseret på at holde på bolden.. har altid over 55 % af boldbesiddelsen.

Men i kan jo selv prøve den..

http://www.megaupload.com/dk/?d=HRJN3W1P

prøv den og lad mig vide hvis der er ting der skal laves om.

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010