home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:39:03 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23343
  0 Brugere, 233 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Angelo90R
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  "Den Tredje Guldalder"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: "Den Tredje Guldalder"  (Læst 35121 gange)
AFC
Gæst
 
Sv: "Den Tredje Guldalder"
« Svar #90: 18 Dec 2008, 21:47 »

Må jeg lige spørge om noget?

Hvorfor er det du skriver sådan her? ''Indlaegget, hjoernesparket, gaar, faar osv.

Logged

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: "Den Tredje Guldalder"
« Svar #91: 18 Dec 2008, 21:48 »

Må jeg lige spørge om noget?

Hvorfor er det du skriver sådan her? ''Indlaegget, hjoernesparket, gaar, faar osv.



Han skriver i sit første indlæg, at han ikke bor i Danmark lige pt.  Wink
Logged

Rakacka
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: "Den Tredje Guldalder"
« Svar #92: 18 Dec 2008, 22:01 »

Mange tak for de flotte kommentarer Smiley

Angaaende screenshots af de bedste spillere har jeg lige fisket to op som er blevet postet tidligere (side 5) - vil mene det er min bedste forsvarer og angriber. Er paa vej ud at spise nu, men vil se om jeg kan huske at poste maalmand og midtbane senere. Generelt er mit hold dog meget lige - der er ingen spillere, der skiller sig maerkbart ud.

Stanislav Durica

Balazs Sipos
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Den Tredje Guldalder"
« Svar #93: 19 Dec 2008, 14:32 »

Mange tak for de flotte kommentarer Smiley

Angaaende screenshots af de bedste spillere har jeg lige fisket to op som er blevet postet tidligere (side 5) - vil mene det er min bedste forsvarer og angriber. Er paa vej ud at spise nu, men vil se om jeg kan huske at poste maalmand og midtbane senere. Generelt er mit hold dog meget lige - der er ingen spillere, der skiller sig maerkbart ud.

Stanislav Durica

Balazs Sipos


Havde ikke lige set det. Smiley -kæft de er gode!  Thumbs Up

Hvad sæson er du i?

EDIT: husk lige Midtbanen og Målmanden.  Thumbs Up Tunge
Logged

Rakacka
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: "Den Tredje Guldalder"
« Svar #94: 21 Dec 2008, 04:40 »



Portraet af en begejstret brasilianer

D. 14. Marts 2015 af Jeffrey Knoop

Hvem ville for 5 aar siden have troet at Vejle Boldklub i saesonen 2014 skulle bruge naesten 100 millioner paa en ny spiller? Nok de faerreste - en af de faa var nok Mikhail Kalashnikov og netop russeren var mand for at kaste det astronomiske beloeb afsted foer denne saeson. Pengene roeg til Brasilien. Til klubben Vitoriá. Den anden vej roeg Willlians Santana
Willians Santana
Ingen landskampe
23 VB-kampe/15 maal
Tidligere klubber: Vitoriá
 


Bare pga. prisen var der fra starten af store forventninger til den 26-aarige brasser, men efter et par halvsvage indsatser i de foerste kampe var der enkelte kritiske roester. Efter at Santana er blevet rykket op i angrebet er disse kritikere dog forstummet noget saa grusomt i takt med Santanas stribe af scoringer og smukke soloridt.

Han har givet et nyt aspekt til klubben fra Noerreskoven og specielt i Champions League har han gentagne gange brilleret sammen med Balazs Sipos - som en lynskarp duo i front, hvor ungareren er den klassiske boksspiller, mens Willians Santana har tilfoert nye tekniske finesser til VBs angrebsspil.

I modsaetning til mange af sine landsmaend er Willians Santana dog langt mere end teknik. Han kan heade, tackle, sparke indlaeg og skyde paa maal. Hans mangler er faa og det goer ogsaa at han praktisk talt kan daekke alle de offensive pladser paa banen. Det er dog ikke kun paa denne maade at han skiller sig ud fra mange af sine landsmaend. Det er nemlig efterhaanden blevet kutyme at samtlige brasilianere med et snert af talent ryger til Europa i slutningen af deres teenageaar, men Santana tog altsaa foerst over Stillehavet i en alder af 26. Hvorfor?

"Jeg har aldrig oensket at skifte til Europa for enhver pris. Mit oenske har altid vaeret at finde en klub, som kunne spille med i det bedste europaeiske selskab - men ogsaa en klub, hvor jeg ville vaere inde i startopstillingen fra start af. Desuden er det meget vigtigt for mig at jeg kan fungere sammen med traeneren og paa trods af at jeg var frygtelig bange for ham den gamle [Mikhail Kalashnikov.red] foerste gang jeg moedte ham - saa er han en fantastisk traener og har ogsaa vaeret en stor stoette i min foerste tid her i klubben.

Willians Santanas praestationer paa banen har allerede nu skabt opmaerksomhed rundt omkring i Europa og der gaar forlydendender om at baade Bayern Munchen og Paris Saint Germain skal vaere parat til at smide over 150 millioner paa bordet for brasilianeren, der paa trods af et aabenlyst talent endnu ikke er noteret for en A-landskamp:

"Jeg har hoert om interessen, men foreloebig befinder jeg mig fantastisk i Vejle. Det er en utrolig dejlig klub, som jeg tror kan naa endnu laengere end, hvor de er nu. I min sidste klub Vitoriá var jeg i naesten et aarti og jeg kan sagtens forestille mig at mit ophold i VB ogsaa bliver langt," udtaler Santana - og tilfoejer med et smil:

"...og lykkeligt."
Logged

Rakacka
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: "Den Tredje Guldalder"
« Svar #95: 21 Dec 2008, 21:12 »


Kalashnikovs i krigshumoer efter kontroversiel kasse

Paa en yderst kontroversiel scoring af makedonske Goran Pandev avancerede spanske Real Madrid i gaar til semifinalen paa bekostning af Vejle.

D. 16. April 2015 af Rasmus Bech

"Selv min soester, der er skindoed og har groen staer i 18. potens kunne se at der var offside," rasede Mikhail Kalashnikov efter kampen, da han spurtede forbi pressen efter gaarsdagens kamp imod Real Madrid. Eftersigende havde han kurs imod dommer Andreas Reichs omklaedningsrum - og kun fordi Sidi Fall og Jeff Hansen lagde sig imellem endte det ikke i haandgemaeng.
Real Madrid - VB 2-1 (1-0)
1-0 Alexis Sanchez '26
1-1 Willians Santana '56
2-1 Fernando Gago '61

VB - Real Madrid 2-2 (1-1)
0-1 Goran Pandev '43
1-1 Sidi Fall'45+3
2-1 Sidi Fall 54
2-2 Goran Pandev '74

Mikhail Kalashnikov havde ogsaa god grund til at vaere utilfreds, for bortset fra de tilrejsende Real-fans var samtlige tilskuere paa Vejle Stadion helt enige i at der var offside da Andres Guardado spillede Goran Pandev fri et kvarter foer tid. Tv-billederne sidenhen viste ogsaa at den makedonske landsholdsspiller var i en klar offside-position.

Det er dog en ringe troest for Kalashnikov og hans roede haer, der var ufatteligt taet paa at kunne avancere til semifinalen i den stoerste europaeiske turnering. Forud var gaaet et intenst opgoer, hvor VB fra starten af lagde et tungt pres paa madrilenerne, der havde en 2-1 foering med sig fra det foerste opgoer.

Paa trods af det massive pres var det Madrid, der kom foran, da Pandev fra naesten 40 meters afstand scorede et fremragende langskudsmaal. Paa det tidspunkt saa semifinalepladsen ud til at vaere endda rigtig langt vaek, men Sidi Fall ville ikke lade sig staa tilbage for Pandevs skudevner og hele to gange fik malineseren nettet til at blafre bag Iker Casillas i Real Madrids bur.

Derfor saa det ud til at kampen skulle ud i forlaenget spilletid. Det ville formentlig ogsaa vaere haendt, hvis ikke den blot 27-aarige tyske dommer begik den alvorlige fejl - og derfor med god grund blev eskorteret af politiet vaek fra Vejle Stadion. Ikke mindst med tanke paa Kalashnikovs vrede. Denne journalist overhoerte den russiske veteran hviske sammenbidt "Jeg har slaaet preussere ihjel foer."
« Seneste Redigering: 21 Dec 2008, 21:18 af Rakacka » Logged

Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: "Den Tredje Guldalder"
« Svar #96: 22 Dec 2008, 15:33 »

Haha... Stakkels russer.. Pas på med blodtrykket..

Genialt..
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Den Tredje Guldalder"
« Svar #97: 22 Dec 2008, 15:36 »

Flot flot blog! Jeg vil dog gerne lige vide hvad sæson du er i? Smiley
Læser med igen igen!
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Rakacka
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: "Den Tredje Guldalder"
« Svar #98: 23 Dec 2008, 13:39 »

Tak tak.

Der staar aarstal i alle artikler, saa den vej rundt kan man foelge med i saesonnerne.

Nuvaerende er derfor 2014/15.
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Den Tredje Guldalder"
« Svar #99: 23 Dec 2008, 13:48 »

Genial blog - det er en fornøjelse at følge...
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Den Tredje Guldalder"
« Svar #100: 23 Dec 2008, 13:50 »

super blog - håber at du bliver ved med dobbelt aa og ae osv. da det ligesom giver bloggen et anderledes udtryk Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Rakacka
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: "Den Tredje Guldalder"
« Svar #101: 27 Dec 2008, 00:01 »

Da jeg for første gang i længere tid er hjemme i DK holder bloggen en mindre pause.
Logged

PalleJR
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: "Den Tredje Guldalder"
« Svar #102: 27 Dec 2008, 00:35 »

hold kæft hvor er det her klasse !! bedste blog til dato !
Logged

thecatholic
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: "Den Tredje Guldalder"
« Svar #103: 01 Jan 2009, 17:08 »

Kan godt forstå hvorfor du har vundet måneds blog.. Genial blog.
Logged

mui
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: "Den Tredje Guldalder"
« Svar #104: 02 Jan 2009, 16:18 »

gode resultater, bedste blog jeg har læsten. men hvornår er der ny opdate?
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010