home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:28:51 Timsothyreala Baren Odds-tråd
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23535
  0 Brugere, 1116 Gæster Online.

Indlæg: 1133929 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: Harrylip
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Klasse spillere :)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Klasse spillere :)  (Læst 689 gange)
Kaw
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Klasse spillere :)
« : 30 Apr 2006, 22:34 »

Ka' i nævne noqle stor klasse spillere, som i vil anbefale til store hold (:
- jeq har noqen Opstemt
- Zlatan - Juventus - Angriber
- Rafinha - schalke - Forsvar
- Rooney - Manchester - Angriber
- Eto'o - Barcelona - Angriber
- Terry - Chelsea - Forsvar
- Kompany - Anderlecht - Forsvar
- Stankovic - Inter - Midtbane
- Torres - Atletico - Angriber
- Llorente - Bilbao - Angriber
- Martins - Inter - Angriber
- Adriano - Inter - Angriber
- Pizzaro - Fc bayern - Angriber
- Tuncay - Fanabache - Angriber/Midtbane
- Toni - fioentina - Angriber
- Vicente - valencia - Midtbane
- Frey - Parma ( mener jeq nok (: ) - Målmand
- Kameni - Espanyol - Målmand
- Ronaldo - Manchester - Midtbane
- Dagoberto - ? - Midtbane
- Obi Mikel - Lyn/ mancester - Midtbane
- Vaart - HSV - Midtbane
- Pyol - Barcelona - Forsvar
- Sneijder - Ajax - Midtbane

Er i eniqe, eller har i flere Smiley
Logged

Hb køge.
FCK.
United.

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Klasse spillere :)
« Svar #1: 30 Apr 2006, 22:46 »

Der er nu mange flere, men gode spillere ellers ..
Hvad med Jimmy Nielsen - AaB ? Opstemt
Hehe, spøg til side.. Jeg synes bedre om at skrive lister med talenter Smiley
Logged

Kaw
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Klasse spillere :)
« Svar #2: 01 Maj 2006, 00:13 »

Der er nu mange flere, men gode spillere ellers ..
Hvad med Jimmy Nielsen - AaB ? Opstemt
Hehe, spøg til side.. Jeg synes bedre om at skrive lister med talenter Smiley
hehe ja :b men jeq er ikk den store talent finder :b ( ville ellers qern)
men noqen af dem er jo talenter fx. Rafinha oq Dagoberto :b
Logged

Hb køge.
FCK.
United.

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Klasse spillere :)
« Svar #3: 01 Maj 2006, 01:10 »

Christian Pander, forsvarer
Leon Andreasen, forsvarer
Wesley Sneijder, midtbanespiller
Anderson, midtbanespiller
Porcellis, angriber
Akinfeev, målmand

For lige at nævne nogle få talenter Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010