home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 487 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Transferpenge.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint
Forfatter Emne: Transferpenge.  (Læst 42839 gange)
Fulham FC
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Transferpenge.
« Svar #135: 17 Aug 2009, 23:19 »

Der er en verden til forskel på 1. sæson og 5. sæson, man kan nå uendeligt meget på 5 sæsoner. Nej han har ikke snydt ved at ændre noget fra start men derfor kan han jo sagtens have spillet kampene om ved at loade tilpas mange gange for at få det ønskede resultat. Jeg vandt f.eks først en titel med Murcia efter 5 sæsoner og det kan da godt ske at det bare er mig der ikke er specielt god til manager, hvem ved. Men at få AAB til at vinde så meget i første sæson lyder lidt for godt til at være sandt. Synes også det er lidt forkert at dømme folk, men det her er bare for godt til at være sandt. Og nej det er ikke umuligt, det er der som sagt intet der er i fodbold og specielt FM.
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Transferpenge.
« Svar #136: 17 Aug 2009, 23:23 »

Nu ikke fordi jeg siger dit resultat er umuligt i FM, slet ikke. Men sådan i virkeligheden, så vil Murcia ikke blive et tophold, men i FM, kan man med god taktisk viden, og gode indkøb gøre klubber som Murcia til tophold, præcis som du har gjort.
Men det jeg egentlig vil frem til var at det ikke er umuligt det han har gjort, det er bare sjældent det sker.
Logged

[Min signatur er for stor]

Fulham FC
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Transferpenge.
« Svar #137: 17 Aug 2009, 23:29 »

Nej det er jeg helt med på, hvis man spiller længe nok kan man gøre ethvert hold til et tophold. Og det havde heller ikke undret mig at han havde opnået så flotte resultater efter 3-4-5 sæsoner, men ligefrem i den første sæson det undrer mig utrolig meget og det er derfor jeg stiller spørgsmålstegn ved det. Nej det er ikke umuligt, ligesom det heller ikke er umuligt at vinde PL med f.eks Wolves i første sæson uden at lukke mål ind og sætte nogen point til, meeeeeeeeeeen der er trods alt grænser for hvad der kan lade sig gøre med rent mel i posen og det her grænser op ad det.
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Transferpenge.
« Svar #138: 17 Aug 2009, 23:39 »

Hehe, kan godt følge dig. Men det er jo fra person til person som man ser det. Grunden til jeg ikke dømmer ham er nok det er AaB han har gjort det med, og som folk ved, så har jeg en svaghed der Wink
Men jeg tror vi er stortset enige ..
Logged

[Min signatur er for stor]

Fulham FC
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Transferpenge.
« Svar #139: 17 Aug 2009, 23:43 »

Ja du er nok lidt partisk så Smiley
Kan ligesom se at ScottLind også er AAB fan og det gør det bare endnu mere midtænksomt efter min mening, for hvem vil ikke gerne se sit yndlingsholde vinde alt hvad der kan vindes Smiley
Men nok om det,, ihvertfald tillykke med det flotte resultat, snyd eller ej.
Logged

Feddy92
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Transferpenge.
« Svar #140: 21 Aug 2009, 20:10 »

Hvor mange penge har Ipwich Smiley
Logged

Forguder Tottenham, Roma og FCK !

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Transferpenge.
« Svar #141: 21 Aug 2009, 20:46 »

De har vidst en okay slat penge. Jeg har ikke lige FM åbent, men jeg vil gætte på mindst 25 millioner Smiley
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010