home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 391 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hertha BSC - tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Hertha BSC - tråden  (Læst 10384 gange)
Netrom89
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hertha BSC - tråden
« Svar #30: 16 Mar 2009, 22:22 »

Så er jeg netop kommet hjem fra en super tur til Berlin, jeg var inde at se kampen i lørdags mod Leverkusen!

Nu er det jo i medgangs-tider, men jeg må indrømme at der nok er begyndt at spire en lille Hertha-fan i mig!

Opbakningen dernede er fantastisk, men jeg kunne også læse mig frem til at der ikke har været så mange hele sæsonen, men sådan er det jo!

Men de kan godt nok skabe en stemning de tyskere, jeg blev sgu godt nok grebet af det, jeg troede faktisk at vi havde billetter til et bare lidt neutralt sted, lidt ved siden af og ovenfor Ostkurve som deres fantribune hedder, men det var sgu også blandt ret loyale fans, de sang, hoppede og dansede ihvertfald, og så er det jo ret plat ikke at gøre det samme! Wink

Jeg kom noget mere hæs og træt hjem fra kamp end jeg lige havde regnet med... Smiley

Jeg skal ihvertfald følge dem noget mere, og sikkert også derned engang mere inden sæsonen slutter!



Hey das geht ab, wir holen die Meisterschaft!

Ha-Ho-He, Hertha BSC!


Peace
Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hertha BSC - tråden
« Svar #31: 18 Mar 2009, 16:28 »

Lyder sku fedt du har været dernede Netrom. Var det alene eller med nogle venner?
Jeg håber i hvf. du bliver Hertha fan. Dem mangler der nogle af her på siden. Vi ligger jo stadig nummer 1, hvilket er godt og overraskende syntes jeg.

Jeg begyndte først at holde med Hertha Berlin sidste sæson og der spillede de ikke for godt hvor det blev til midterplaceringer, men i år er det helt anderledes. Truppen er forstærket og meget bedre end sidste sæson og Voronin har virkelig været en vigtig mand. Jeg håber vi forlænger med ham, istedet for han skal tilbage til Liverpool hvor jeg vil mene han ikke har niveauet og ikke vil blive brugt.

Men det er sku dejligt at være Hertha fan!

Wir liegen nummer 1!!!!!!!!!!!!
Logged

Netrom89
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hertha BSC - tråden
« Svar #32: 18 Mar 2009, 20:44 »

Jeg var dernede med et par venner, det var sgu ret så sjovt må jeg indrømme... Byen er jo i det hele taget fantastisk! Opstemt

Truppen er stærk i år, og et mesterskab og champions league deltagelse kan give gode penge i kassen som jo ellers er ret så tom, derudover kan det også være med til at få flere til at komme til klubben, eksempelvis Voronin... Smiley

Men lad os nu se, sæsonen er lang endnu, men det ser godt ud... Smiley
Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010