home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 654 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Harry Potter: The Half-Blood Prince
0 Brugere og 34 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Harry Potter: The Half-Blood Prince  (Læst 9430 gange)
torkR
Førsteholdsspiller

Sv: Harry Potter: The Half-Blood Prince
« Svar #30: 13 Okt 2005, 08:11 »

Det står nok i den danske version Grin

Jae ved jeg, men mente at vi må have fat i den _person_ som har _oversat_ den til _dansk_ Opstemt

7kfum
Gæst

« Svar #31: 28 Jan 2006, 16:06 »

hej! jeg har fundet en stor fejl...

På et tidspunkt siger harry at halvblodsprinsen er skrevet langt før hans fars tid. Hvordan kan det så være Snape der har skrevet den, når han gik på samme overgang som harrys far... Rullende Øjne

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #32: 28 Jan 2006, 16:10 »

På et tidspunkt siger harry at halvblodsprinsen er skrevet langt før hans fars tid. Hvordan kan det så være Snape der har skrevet den, når han gik på samme overgang som harrys far... Rullende Øjne

jeg tror ikke det er en decideret fejl. Det er Harrys tanker. Nok et af Rowlings forsøg på at ikke afsløre at det er snapes bog.   

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #33: 28 Jan 2006, 16:11 »

Det er ikke en fejl...

Bogen er nemlig gået i arv i familien, og den første som havde bogen i familien var Snapes mor som hed Prince.

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #34: 28 Jan 2006, 16:12 »

Det er ikke en fejl...

Bogen er nemlig gået i arv i familien, og den første som havde bogen i familien var Snapes mor som hed Prince.

nå ja det havde jeg glemt Forlegen

7kfum
Gæst

« Svar #35: 28 Jan 2006, 16:12 »

jeg tror ikke det er en decideret fejl. Det er Harrys tanker. Nok et af Rowlings forsøg på at ikke afsløre at det er snapes bog.   

Nej. Harry siger noget i den her stil til hermione " Det kan ikke være min fars. Fordi den er skrevet og købt lang tid før han gik her på hogwarts"...

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #36: 28 Jan 2006, 16:13 »

Nej. Harry siger noget i den her stil til hermione " Det kan ikke være min fars. Fordi den er skrevet og købt lang tid før han gik her på hogwarts"...

Prøv at læs mit indlæg 7kfum:

Det er ikke en fejl...

7kfum
Gæst

« Svar #37: 28 Jan 2006, 16:20 »

jeg læste den først efter...undskyld... . Forlegen Forlegen Forlegen Græder Græder Græder Opstemt

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #38: 28 Jan 2006, 16:20 »

jeg læste den først efter...undskyld... . Forlegen Forlegen Forlegen Græder Græder Græder Opstemt

Det går sgu nok  Wink

wirenfeldt
Gæst

« Svar #39: 29 Jan 2006, 12:48 »

Er det nu man skal komme med utalelsen: "No Life!"? Grin

Jeg har selv læst bogen (dog kun én gang), men jeg har ikke ligefrem ledt efter fejl  Rullende Øjne
JEG LIGGER OG TÆNKER PRÆCIST DET SAMME! Hvad fanden sker der mik!? Prøv at ligge bogen fra dig, sluk computeren, derefter går du hen til din dør, den åbner du, går ud til hoveddøren. Den åbner du også, og se! Der er en verden udenfor dit værelse's 4 vægge! Prøv at lav noget andet end at finde fejl i en laaaang bog som du har læst alt for mange gange!?

Bademesteren
Manager

« Svar #40: 28 Feb 2006, 14:52 »

Så tror da fa'en ham Harry Potter er så populær:

http://www.davesdaily.com/pictures/398-harrypottersbroomstick.htm

Sandberg
Lilleputspiller
*

« Svar #41: 28 Feb 2006, 15:04 »

Der er en del fejl i den sjette bog i rækken, men det er nu intet i forhold til den første bog i rækken.
Selvom den kun er halv så lang, så indeholder den langt flere fejloversættelser.

Jeg tillader mig lige at reklamere lidt, og jeg er sikker på at det er nyttig viden:

http://diagon-alley.dk er SIDEN for de der læser Harry Potter og ser filmene, i den rækkefølge de nu måtte ønske sig.

Mik
Ynglingespiller

« Svar #42: 08 Apr 2006, 01:01 »

JEG LIGGER OG TÆNKER PRÆCIST DET SAMME! Hvad fanden sker der mik!? Prøv at ligge bogen fra dig, sluk computeren, derefter går du hen til din dør, den åbner du, går ud til hoveddøren. Den åbner du også, og se! Der er en verden udenfor dit værelse's 4 vægge! Prøv at lav noget andet end at finde fejl i en laaaang bog som du har læst alt for mange gange!?

Det er en god bog og det er sundt at læse Wink

wirenfeldt
Gæst

« Svar #43: 08 Apr 2006, 01:22 »

Det er en god bog og det er sundt at læse Wink
Selvfølgelig er det sundt at læse, har selv læst bogen, faktisk lige for nyligt, på 5 dage.. Men altså, ligefrem sidde og lede efter fejl!?

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #44: 08 Apr 2006, 01:25 »

Selvfølgelig er det sundt at læse, har selv læst bogen, faktisk lige for nyligt, på 5 dage.. Men altså, ligefrem sidde og lede efter fejl!?

Og skal vi ikke lade den ligge her? ingen grund til at grave mere i det, hver sin mening og interesser Smiley

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010