knudsen_0
|
|
Klub: Arsenal Spiller: Carlos Vela Købe/sælge: sælge Køber/Sælger: Barcelona Beløb:200 mio. Sæson: Januar 09
NO DEAL! Han bliver et af spillets bedste angribere! Ham skal du helt sikkert holde på og give masser af spilletid..
|
|
|
|
Vuelve la ilusión
|
|
|
|
MR. Baun
|
|
NO DEAL! Han bliver et af spillets bedste angribere! Ham skal du helt sikkert holde på og give masser af spilletid..
Men han bliver jo mega utilfreds med det? 
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Men han bliver jo mega utilfreds med det?  Ja, men det er dig som er Manageren og du bestemmer i klubben :-) Giv ham noget spilletid, eller lej ham ud hvis du ikke bruger ham, men sælge er det sidste du skal.
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Navn : Ivan Rakitic Klub : Juventus Sæson : 5. sæson Køb/Salg : Salg Pris : 92 mio Eller Navn : Marko Marin Klub : Juventus Sæson : 5. sæson Køb/Salg : Salg Pris : 95 mio Jeg har brug for lidt hjælp  En af dem skal ud sammen med Ronaldinho, men jeg har ingen anelse om hvem af de to der er dårligst. De er begge 2 hentet på fri transfer så det er jo begge fremragende deals.
|
|
« Seneste Redigering: 28 Jan 2009, 17:37 af Rooland »
|
|
|
|
|
|
Chriz
|
|
Klub: Lyon Spiller: Florent Malouda Købe/sælge: Købe Køber/Sælger: Chelsea Beløb: 97,5 mio Er lidt i tvivl om jeg skal hente den fortabte søn hjem, for jeg har jo Kim K på venstre side.. Any ideas? 
|
|
|
|
|
|
|
|
Chriz
|
|
Navn : Ivan Rakitic Klub : Juventus Sæson : 5. sæson Køb/Salg : Salg Pris : 92 mio Eller Navn : Marko Martin Klub : Juventus Sæson : 5. sæson Køb/Salg : Salg Pris : 95 mio Jeg har brug for lidt hjælp  En af dem skal ud sammen med Ronaldinho, men jeg har ingen anelse om hvem af de to der er dårligst. De er begge 2 hentet på fri transfer så det er jo begge fremragende deals. Hvis det var mig ville jeg skille mig af med Marko Martin 
|
|
|
|
|
|
|
|
bjerregaard
|
|
Klub: Napoli Spiller: Marek Hamsik Købe/sælge: sælge Køber/Sælger: Manchester City Beløb: 300 millioner.
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Ved ikke hvem af de her tre jeg skal købe:
Klub:Arsenal Spiller:Miguel Veloso Købe/sælge:Købe Køber/Sælger:Sporting CP Beløb:105 Mil.
Klub:Arsenal Spiller: Andrei Arshavin Købe/sælge:købe Køber/sælger: Zenit SP Beløb: 117 mil
Klub: Arsenal Spiller: Angelo Palombo. Købe/sælge: Købe Køber/Sælger:Sampdoria Beløb: 145 mil + 25% af overskud af indtægterne fra købet.
|
|
|
|
|
|
|
|
Nieki
Gæst
|
|
Klub: Napoli Spiller: Marek Hamsik Købe/sælge: sælge Køber/Sælger: Manchester City Beløb: 300 millioner.
Deal har selv prøvet ham han score over alt i alt
|
|
|
|
|
|
|
|
bjerregaard
|
|
@Simze: Jeg ville tage Veloso da han er den spiller af de 3 der er bedst spillende + han er yngst og koster mindst.
|
|
|
|
|
|
|
|
MR. Baun
|
|
Klub: Arsenal Spiller: Mati Fernandez Købe/sælge: Købe Køber/Sælger: Villareal Sæson: Den første Beløb: 70 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
Marchang
|
|
God deal 
|
|
|
|
Maradona good; Pelé better; George Best
Green and Gold..
|
|
|
|
Blankesten
|
|
Klub: FCN Spiller: Issey Nakajima-Farran Købe/sælge: sælge Køber/Sælger: Birmingham Beløb: 4 mio. Sæson: Januar 09
Issey Nakajima-Farran statestik: 16(1) 0 mål 6 oplæg Gns. 6.75
|
|
|
|
!! Supra Societatem Nemo !!
|
|
|
|
Italo
Lilleputspiller
|
|
Klub: Juventus Spiller: Mauro Camoranesi Købe/sælge: Sælge Køber/Sælger: Real Madrid/Barcelona/Chelsea Beløb: 137.500.000 DKK Sæson: Januar 09
|
|
|
|
|
|
|
|
ZiDaNe5
|
|
Deal og køb Rosina istedet