mvesth
Lilleputspiller
|
|
Klub: Tottenham 2. sæson Spiller: Michael Owen Købe/sælge: Købe Køber/Sælger: Newcastle Beløb: 22 mil. kr
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
real ralle
|
|
Klub: Man city Spiller: Martin Petrov Købe / sælge: Sælge Beløb: 80 mio.
Deal / No deal?
Hvilken sæson er du i ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
enged
Gæst
|
|
Klub: Man city Spiller: Martin Petrov Købe / sælge: Sælge Beløb: 80 mio.
Deal / No deal?
DEAL!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Klub: Tottenham 2. sæson Spiller: Michael Owen Købe/sælge: Købe Køber/Sælger: Newcastle Beløb: 22 mil. kr
100% DEAL! Det er jo ingen penge for en klub som Tottenham og Owen er jo o´gså en ganske god spiller! Så en rigtig god erserve til ingen penge! KLART DEAL
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
real ralle
|
|
DEAL. Har selv lavet samme køb til Everton. Jeg blev ikke skuffet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mvesth
Lilleputspiller
|
|
100% DEAL! Det er jo ingen penge for en klub som Tottenham og Owen er jo o´gså en ganske god spiller! Så en rigtig god erserve til ingen penge! KLART DEAL
Ok, så er han hentet! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Magnusa
|
|
Hvilken sæson er du i ?
Første.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
halleberry
|
|
Klub: FCK midt i anden sæson Spiller: Dida Købe/sælge: Købe Køber/Sælger: Milan Beløb: 1,3 millioner kr. Han er frisk på at komme til min klub, og han kræver ikke engang vildt meget i løn. Synes det kunne være meget sjovt at have en spiller som ham, selvom hans karriere selvfølgelig lakker mod enden.. Hvad siger i? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Det Kommer vel an på hvordan det går med dine egne målmænd om de står godt eller om du har brug for en til.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
halleberry
|
|
Jeg har netop solgt Jesper Christiansen til Barca for 77,5 mio.. Så har Wiland og Coe som reserve. Wiland står udemærket. Hmm nu har han pludselig ombestemt sig og vil have mere i løn. dropper det 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 03 Jan 2009, 16:26 af halleberry »
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
SÅ ville jeg sige deal og have ham som rerseve keeper.. Og forresten godt salg af Christiansen:D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
halleberry
|
|
SÅ ville jeg sige deal og have ham som rerseve keeper.. Og forresten godt salg af Christiansen:D
Jeg ville alligevel kun kunne bruge Dida i et år. Så nevermind  Men ja, var også utroligt overrasket over det. Og et par uger efter salget fik jeg en talentspejder til at lave en rapport med ham. "Christiansen er ikke værd at købe", haha. Sådan! Fik Stuart Taylor fra Aston Villa på fri transfer istedet. 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 03 Jan 2009, 17:22 af halleberry »
|
|
|
|
|
|
|
TottenhamHotspur
Gæst
|
|
Klub: Lyon Spiller: Armand Traoré Sæson: start på sæsonen 10/11 Købe/sælge: Købe Køber/Sælger: Arsenal Beløb: 105 millioner ligeud
Deal/No deal?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Ville sige deal. sender du lige et SS af ham?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|